Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaakquote:
Schaam je diep! Een van de beste anime ooit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaak
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Schaam je diep! Een van de beste anime ooit.
Ze weten er vast nog wat bij te verzinnen. Sowieso over hun zwemleven uiteraard, misschien doen ze modellenwerk. Er valt altijd wat te verzinnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zonder middelbare school gaan vele dagelijksleven-scenario's verloren.
Zoals bijvoorbeeld Haruhi S3.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Er valt altijd wat te verzinnen.
Maar de eerst helft heel juist de superieure humor in vergelijking met de meer dramatische tweede helft. Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich met Steins;Gate vervelen terwijl ze met een Dr Pepper in de hand kijken naar Hououin Kyouma.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaak
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Haruhi S3.
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MALquote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe
De hoe?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MAL
Ben je bekend met het fenomeen frisdrank?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is toch net suikerwater man
Dat is dat roze zuiveldrankje toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen frisdrank?
Dr Pepper is het oudere, iets minder populaire broertje van Cola.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is dat roze yoghurtdrankje toch?
Ja ben echt geen fan van het spul. Één van de exen van mijn zusje is monteur, die gebruikt het spul altijd om roest van de bouten en moeren te verwijderen. Dan hoef je even geen frisdrank meer, als je ziet welk effect dat in een nachtje heeftquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dr Pepper is het oudere, iets minder populaire broertje van Cola.
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ben echt geen fan van het spul. Één van de exen van mijn zusje is monteur, die gebruikt het spul altijd om roest van de bouten en moeren te verwijderen.
Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacteriën voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.quote:Dan hoef je even geen frisdrank meer, als je ziet welk effect dat in een nachtje heeft
Ja of even afspoelen als het klaar is. Ik noem eens iets geks.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.
Eh het is wel gewoon slecht voor je. Maar het is natuurlijk wel zo dat de hoeveelheid bepaald of het schadelijk is of niet. Neemt niet weg dat ik het gewoon niet meer hoef. Ik zeg niet dat jij het niet mag drinken.quote:[..]
Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacteriën voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |