Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal One Piece fan. Ik zal hem dit allemaal eens laten lezen.
Eens!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal One Piece fan. Ik zal hem dit allemaal eens laten lezen.
Laat ze allebei een account aanmaken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.
Misschien. Misschien stuurt Kaido wel zijn rechterhand (wie dat ook moge zijn). Misschien is dat al genoeg om Doflamingo op te ruimen, maar omdat smilies zo belangrijk zijn om nog meer zoan-beast te creëren voor zijn leger, zie ik hem zelf wel in beweging komen. Hij zal in zijn eentje de Donquito Familie kunnen opruimen als het nodig is. Het is een monster en één van de Four Emperors.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tijd voor een One Piece 'containment' draad zoals Naruto en Bleach die al hebben?
doen het nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens laatst wat zooi bij een Japanse Toko gekocht.
Je hoofd lijkt net pokkiemonquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fairy Tail is echt bagger, lijkt net Pokémon
4chan down?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Schade 4chan, alles ist vorbei.
Prima inderdaad, moot is veranderd in een SJC en heeft bijna alle moderators en janitors vervangen door SJCs.quote:
Holy shit je maakte geen grapje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon S2 dropped, Studio DEEN
Ging ook gewoon nergens over. Het begon leuk/interessant en had na een paar afleveringen al debiele festivalfillers nodigquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
No no database?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
het aired wel gewoon hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het aired wel gewoon hoor
http://www9.nhk.or.jp/anime/loghorizon/2nd/index.html
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-27024.html
Boku no Titanquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
Koi Kaze is ook best leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
レイプマン アニメ・バージョンquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik... Ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
レイプマン アニメ・バージョン
Enzai
My Imouto: Koakuma na A Cup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |