quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Jasses jij doet ook al mee aan die waifu-troep? Nou vertel is het een beeldje, een neondroid, een telefoonwaifu-sim?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
Nee een echt exemplaar van vlees en bloed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jasses jij doet ook al mee aan die waifu-troep? Nou vertel is het een beeldje, een neondroid, een telefoonwaifu-sim?
Oh die zijn duur hoor ik. Op welke schaal?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een echt exemplaar van vlees en bloed.
Handsdown Zankyou no Terrorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Beste ED dit seizoen? Ik stem:
Beide anime vind ik niet zoveel aan, maar de ED's zijn geweldig.
Dezelfde staff. Alleen de producenten verschillen. Dus wat er verandert is dat deze club producenten meer geld voor de datanase binnenharken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het aired wel gewoon hoor
http://www9.nhk.or.jp/anime/loghorizon/2nd/index.html
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-27024.html
Duur, duur... Gewoon af en toe uit eten, ijsje, bioscoopje. En benzinekosten uiteraard om er af en toe naartoe te rijden. Op lange termijn wat duurder dan een beeldje of telefoonwaifu, maar de meerkosten zijn het wel waard, imo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh die zijn duur hoor ik. Op welke schaal?
Zover was ik ook wel. Er was alleen een stil stukje in de opname waarbij het geruis ineens een stuk harder was. Dat was raar. Ik kan er niet tegen halp.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn daar vooral bezig met de Olympische spelen en een Nagasakiherdenking.
Bij moeders de vrouw hier in huis, gaat anime er niet in. Dus als zij GTSTquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |