En mensen die een compleet andere game dan de beta hadden verwacht.quote:
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat alquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, ja zoiets maar doen denk ik. Ringstaartmaki was ook al bezet.
[..]
Gisteren middag besteld en wordt straks gewoon thuis bezorgd.
Tja als je alleen maar met de hype meegaat, en zelf niet even het spel kritisch bekijkt, dan krijg je dit soort gedoe. Ik weet wat ik kan verwachten, en mijn verwachtingen waren nooit heel hoog voor het spel. Dit zijn gewoon domme consumenten in mijn ogenquote:
Dat is ook bij elk spel zo hequote:
Er kwam toch een update waarmee je je PSn kon veranderen? Of zat dat er toch niet bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat al
En toen kwam ik ooit met iroquois-kiwi
spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Het is Doolhofstruik geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat al
En toen kwam ik ooit met iroquois-kiwi
spijt van
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef RRuben het volgende:
En hoe bevalt Destiny?Godverdomme man het is hetzelfde als de beta!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is deze
![]()
![]()
![]()
![]()
0/10?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Godverdomme man het is hetzelfde als de beta!!!!!Wat is deze
![]()
![]()
![]()
eeeuuUUHH?quote:Ook zei Bungie nog even niet op reviews te vertrouwen omdat deze een vertekend beeld geven op het moment.
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Destiny heeft een paar patches nodig
[..]
eeeuuUUHH?
dat willen ze al 10 jaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Er kwam toch een update waarmee je je PSn kon veranderen? Of zat dat er toch niet bij.
Was al bekend omdat het om de online ervaring gaat, die kan je niet ervaren met 10 reviewers.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Destiny heeft een paar patches nodig
[..]
eeeuuUUHH?
waarom zou dit anders zijn ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zal je doolhof eens doorzoeken met mn struikquote:
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.
GTA review je ook niet na de eerste 2 uurtjes.
quote:
quote:
Je weet hoe Destiny werkt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Krijg steeds minder zin na het lezen van dit topic
Tot gisteren was er geen server online.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.quote:
Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoorquote:
Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar warenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef Fathom het volgende:
[..]
Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoor
Daarom lees ik die dingen ook niet meer. Al die negatieve berichten en metacritic helpen nu niet echt. Ga gewoon vanavond lekker beginnen en zie welquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Krijg steeds minder zin na het lezen van dit topic
Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar waren
Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnen
Ok dat is handig om te wetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferen
Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.
GTA review je ook niet na de eerste 2 uurtjes.
Je kan sowieso nog pvp doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.
haha okequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.quote:
Wat een enorm warrig offtopic verhaal, waarom wil je het in hemelsnaam hier ineens over xbox vs ps gaan hebben?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
Waar heeft Bungie dit beweerd dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders.
quote:Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Nog hogere moeilijkheidsgraden kunnen spelen waardoor je nog meer betere loot kan vinden etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallen
Maar iedereen zijn dingIk kan dat pvp nog best leuk vinden als ik het samen met vrienden speel denk ik. Zorgt ook voor een beetje afwisseling.
Speelt nog steeds gewoon lekker weg en zoals ik al zei eerder dat ik pas een nieuwe mening ga geven als ik verder ben dan de beta contentquote:
80% van de games tegenwoordig speel je in een uurtje of 8 uit, dus als je er een maand plezier aan beleeft lijkt het me de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.
In PVP is iedereen hetzelfde dus levels enzo maakt niet veel uit(tenzij je die ultimate nog niet hebt)quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Is er in destiny eigenlijk wel een pvp soort? Zonder dat je je character traint? Of is alles verbonden.
Heb echt zin hierin, vooral omdat ik de beta heb gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In PVP is iedereen hetzelfde dus levels enzo maakt niet veel uit(tenzij je die ultimate nog niet hebt)
Aangezien het spel het van de multiplayer moet hebben en gezien de hype lijkt mij een maandje vrij weinig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
80% van de games tegenwoordig speel je in een uurtje of 8 uit, dus als je er een maand plezier aan beleeft lijkt het me de moeite waard.
deed net alle missies coöp op hoogste difficulty maar stelde ook niet zoveel voor. vaker dood en het duurt wat langer maarja, geen gevolgen en oo kgeen betere loot ofzo. iets meer xp alleen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog hogere moeilijkheidsgraden kunnen spelen waardoor je nog meer betere loot kan vinden etc.Die flow maakt voor mij dit soort games (diablo, borderlands, destiny etc.) juist zo aantrekkelijk en verslavend. Maar of dat gaat slagen is puur afhankelijk van de endgame-content.
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In PVP is iedereen hetzelfde dus levels enzo maakt niet veel uit(tenzij je die ultimate nog niet hebt)
Yep, er zijn 2 soorten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?
ah oke! misschien komt ie hier nog. Maar echt geen tijd nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speelt nog steeds gewoon lekker weg en zoals ik al zei eerder dat ik pas een nieuwe mening ga geven als ik verder ben dan de beta content
Ok die nog niet gedaan danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?
Clash, Combined Arms, Control, Rumble, Salvage en Skirmish.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, en pvp is gewoon slayer of meerdere soorten?
Gaafquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Clash, Combined Arms, Control, Rumble, Salvage en Skirmish.
Warlock idee lijkt me wel gaaf maar dat gelijk je health en armour minder is vind ik wel kutquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar Titan gekozen ook omdat ik die Warlock pvp niet zo sterk vond in de beta
preciesquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Warlock idee lijkt me wel gaaf maar dat gelijk je health en armour minder is vind ik wel kut
Ik speel gewoon probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:24 schreef -Menn0- het volgende:
"Destiny servers are not available. Dismiss this message to try again"
Hoe dan... Koop je een spel kan je het niet eens spelen.
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk dat het grote deel wel titan zal worden.
De polls zeggen juist dat Titan de minst gespeelde class zal zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk dat het grote deel wel titan zal worden.
Wat hij al zei dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.
Oh onverwachts, ik twijfel tussen Titan en Hunter maar heb nog tot morgenavond om te denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De polls zeggen juist dat Titan de minst gespeelde class zal zijn.
[..]
Wat hij al zei dus.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een review die zo accuraat mogelijk is?
Zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik niet, hij was bezig met downloaden maar doet nu niks meer. Heb het al x aantal keer geprobeerd....quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon probeer het nog eens.
quote:
Er was een beta, dus bedoel natuurlijk die zo dicht mogelijk bij de beta komt. Of ze moeten het spel radicaal omgegooid hebben maar dat lijkt mij niet.quote:
Ziet er goed uit! wanneer komt ie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
(de 4 laatste BF4 maps)
Is nog onbekend, om 18:00 uur krijgen we wel een video-teaserquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! wanneer komt ie?
Ligt ook aan de verwachtingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.
Hier:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
morgen hoorde ik al meerdere kerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Is het al bekend wanneer de fifa 15 demo uitkomt? Vandaag nog?
Ik vond deze pre-review van Angry Joe wel tof.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Er was een beta, dus bedoel natuurlijk die zo dicht mogelijk bij de beta komt. Of ze moeten het spel radicaal omgegooid hebben maar dat lijkt mij niet.
Of bedoel ik een preview? :s
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:33 schreef aspi het volgende:
[..]
Hier:
http://www.gamespot.com/reviews/destiny-review/
Is een review in progress, ze zijn nog aan het spelen.
Thanksquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vond deze pre-review van Angry Joe wel tof.
Neem aan dat PU dit niet zelf geschreven heeft? Wat een spelfoutenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
Power Unlimited: Eerste indruk gewoon lekkere shooter, maar maakt hoge verwachtingspatroon die ze zelf hebben gecreëerd niet helemaal waar. Hadden beter ander verwachtingspatroon kunnen creëren. Bang dat je naar singleplayer van ongeveer 20 uur de game niet meer blijft spelen. Als er een cijfer zou aanhangen niet lager als een 8 maar een golden award (=9) is maar zeer de vraag.
oeh spannendquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is nog onbekend, om 18:00 uur krijgen we wel een video-teaser
Nee heb ik zelf geschrevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:36 schreef Principia het volgende:
[..]
Neem aan dat PU dit niet zelf geschreven heeft? Wat een spelfouten
Dit is ook wel het idee wat ik inmiddels had, en mocht dat zo zijn, dan vind ik dat prima. Een fijne coop-shooter met loot in een prachtig nieuwe universum. Voeg er nog wat endgame-content aan toe/schroef de levelcap wat omhoog en je hebt een nieuwe IP met superveel potentiequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
Power Unlimited over Destiny: Eerste indruk gewoon lekkere shooter, maar maakt hoge verwachtingspatroon die ze zelf hebben gecreëerd niet helemaal waar. Hadden beter ander verwachtingspatroon kunnen creëren. Bang dat je naar singleplayer van ongeveer 20 uur de game niet meer blijft spelen. Als er een cijfer zou aanhangen niet lager als een 8 maar een golden award (=9) is maar zeer de vraag.
Precies!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is ook wel het idee wat ik inmiddels had, en mocht dat zo zijn, dan vind ik dat prima. Een fijne coop-shooter met loot in een prachtig nieuwe universum. Voeg er nog wat endgame-content aan toe/schroef de levelcap wat omhoog en je hebt een nieuwe IP met superveel potentie
Ah oké. De kans dat de singleplayer erg repetitief zou worden, was ook erg groot. Uiteindelijk zal de multiplayer het spel maken of breken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nee heb ik zelf geschreven, komt uit de live-stream die ze aan het spelen zijn.
Die ze zelf hebben gecreëerd? WTF ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
Power Unlimited (wouter) over Destiny: Eerste indruk gewoon lekkere shooter, maar maakt hoog verwachtingspatroon die ze zelf hebben gecreëerd niet helemaal waar. Hadden beter ander verwachtingspatroon kunnen creëren. Bang dat je naar de singleplayer van ongeveer 20 uur de game niet meer blijft spelen. Als er een cijfer zou aanhangen niet lager als een 8 maar een golden award (=9) is maar zeer de vraag.
Haha idd, iedereen en elke site hypte destiny bizar hoog op. Van hunzelf kwam niet bijzonder veel. Niet meer als een andere game iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ze zelf hebben gecreëerd? WTF ?
Hij bedoelt zichzelf denk ik? Samen met alle andere gamingwebsites?
Onbedoeld creëren ze dat wel zelf door de enorme hoeveelheid geld dat ze in de marketing hebben gestoken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Morgen voor de PS4:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben ik het niet mee eens, ik kan mij iig niet herinneren dat Bungie ooit heeft gezegd dat het ''een revolutie in gaming'' zou worden, dat was allemaal gelul van journalisten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:48 schreef Principia het volgende:
[..]
Onbedoeld creëren ze dat wel zelf door de enorme hoeveelheid geld dat ze in de marketing hebben gestoken.
Die 500 miljoen is voor die hele 10 jaar die ze in de planning hebben hé. Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:48 schreef Principia het volgende:
[..]
Onbedoeld creëren ze dat wel zelf door de enorme hoeveelheid geld dat ze in de marketing hebben gestoken.
Mensen hebben het opgepikt als de NEXT BIG THING WOW KILLER CONSOLE SELLER MMO SHOOTER JEZUS IS TERUG OP AARDE-game.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik kan mij iig niet herinneren dat Bungie ooit heeft gezegd dat het ''een revolutie in gaming'' zou worden, dat was allemaal gelul van journalisten.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen hebben het opgepikt als de NEXT BIG THING WOW KILLER CONSOLE SELLER MMO SHOOTER JEZUS IS TERUG OP AARDE-game.
Wat jammer is, want dan kan het bijna alleen maar tegenvallen ja.
Ga hierom ook nooit met hoge verwachtingen naar de bios. Valt vaak alleen maar tegen en met games hetzelfde, ben blij dat ik watch dogs pas kocht nadat de hype over was en ik wist dat het niet revolutionair was. Want heb er nu evengoed wel van genoten. Snap wel dat mensen die hem met release kochten en alles ervan verwachten een nare nasmaak ervan hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen hebben het opgepikt als de NEXT BIG THING WOW KILLER CONSOLE SELLER MMO SHOOTER JEZUS IS TERUG OP AARDE-game.
Bij films gebeurt vaak hetzelfde ja, eigenlijk met zoveel dingen wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hierom ook nooit met hoge verwachtingen naar de bios. Valt vaak alleen maar tegen en met games hetzelfde, ben blij dat ik watch dogs pas kocht nadat de hype over was en ik wist dat het niet revolutionair was. Want heb er nu evengoed wel van genoten. Snap wel dat mensen die hem met release kochten en alles ervan verwachten een nare nasmaak ervan hebben.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik kan mij iig niet herinneren dat Bungie ooit heeft gezegd dat het ''een revolutie in gaming'' zou worden, dat was allemaal gelul van journalisten.
Oh ik zeg ook niet dat ze het expliciet gezegd hebben, maar op GTA V na heb ik zelden zoveel reclame gezien voor een videospel. Onbewust creëer je dan snel een (te) hoog verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal als je dan die doos hebt met al die extra troep erinquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hierom ook nooit met hoge verwachtingen naar de bios. Valt vaak alleen maar tegen en met games hetzelfde, ben blij dat ik watch dogs pas kocht nadat de hype over was en ik wist dat het niet revolutionair was. Want heb er nu evengoed wel van genoten. Snap wel dat mensen die hem met release kochten en alles ervan verwachten een nare nasmaak ervan hebben.
Als Destiny héél goed is, kun je het gat naar PES 15 zelfs overbruggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef over_hedge het volgende:
ik wil me vooral vermaken tot fifa 15 er is. Dan moet vast wel lukken.
Daarmee bedoelde ze dat het verwachtingspatroon een verkeerde richting is op gestuurd en ze de verkeerde punten hebben benadrukt. Uiteindelijk is het vooral gewoon een goede shooter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Helemaal als je dan die doos hebt met al die extra troep erin
Maar goed, ook dat is natuurlijk iets persoonlijks of je dat leuk vindt of niet.
Ik ga hem denk ik nog eens oppikken als hij in de aanbieding is, want het speelde zeker prima en RPG-elementen in een shooter is natuurlijk leuk
Precies, alleen van vervolgen verwacht ik eigenlijk wel wat. Zoals je kan verwachten dat fifa lekker speelt met kleine tweaks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij films gebeurt vaak hetzelfde ja, eigenlijk met zoveel dingen wel.
Als je ergens heel veel van verwacht valt het vaak tegen, ga je ergens heen zonder verwachtingen of met de verwachting dat het niets wordt, dan valt het vaak juist weer mee.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar om ook even positief te berichten:
De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!
Sowieso Metacritic userscores. Mensen die de game een 10 of een 0 geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar om ook even positief te berichten:
De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!
Opper-templarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Rijst het volgende:
Denken jullie dat Napoleon een templar wordt?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Ze vertelden er ook bij dat de game een half miljard heeft gekost om te maken. Wat natuurlijk onzin is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.
Dat is inclusief marketing etc. Ik betwijfel dat het onzin is maar de harde feiten heb ik ook niet voor handen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze vertelden er ook bij dat de game een half miljard heeft gekost om te maken. Wat natuurlijk onzin is.
Nee, ze hebben een half miljard gereserveerd voor de hele serie. Maar die gaat naar verwachting meer dan 10 jaar duren met 5 delen en een shitload aan dlc's. Het meeste van dat geld staat gewoon nog ergens op een rekening van Bungie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is inclusief marketing etc. Ik betwijfel dat het onzin is maar de harde feiten heb ik ook niet voor handen.
Blijft een astronomisch bedrag uiteraard, maar het zet de zaken wel in een beter perspectief. En inderdaad, het NOS journaal heeft zijn zaakjes duidelijk niet op ordequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
500 miljoen is volgens mij het totaal plaatje, marketing. Support komende 10 jaar en ontwikkeling. Vette bullshit om elke keer overal aan te kondigen dat de game 500 miljoen koste om te maken.
Die zijn al ruim een jaar bekend, dus ja. Niet echt iets om over op te scheppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef jackson het volgende:
Ik begrijp dat jullie de harde feiten wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Klopt, maarja voed weer lekker de hype.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijft een astronomisch bedrag uiteraard, maar het zet de zaken wel in een beter perspectief. En inderdaad, het NOS journaal heeft zijn zaakjes duidelijk niet op orde
link? Hij is hier 49 ex verzenden :/quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die ¤7,50 korting bij de Wehkamp geld trouwens ook weer op PS-plus abbo's en PSN tegoed.
Zo kost ¤50,- tegoed daar nu ¤40,- (normale prijs daar is al ¤47,50
Dus als je die 2 in de toekomst nog nodig denkt te hebben, dan is nu een mooi moment om ze daar aan te schaffen.
ja, zoquote:
Actiecode happy invullen net voor het betalen. En idd. ¤1,95 verzendkosten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
link? Hij is hier 49 ex verzenden :/
Godverdomme die van mij ook jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn postbode via de moon gegaan.
dan kom ik op 49.99 - 7.50 + 1.95 uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Actiecode happy invullen net voor het betalen. En idd. ¤1,95 verzendkosten.
geef me een uurquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lvl 6 missie man! Dus je mag niet mee tot je 6 bent
Als je daar een account hebt is het ¤47,50 - 7,50 +1,95quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan kom ik op 49.99 - 7.50 + 1.95 uit
Ga NHL spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat gezeik over dat destiny kutspel, maar
Waarom is die fifa 15 demo nog niet verkrijgbaar..!!
Omdat jij Destiny een kutspel vindquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Schop me via battle.net app maar zit ook even te eten zoquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Omdat Microsoft EA weer eens dik betaald om de demo eerder online te zetten op de XBOX1.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel triest dat je denkt dat alle PC games ook op consoles komenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Wel triest dat dit spel wel voor die oude schijtconsoles uitkomt maar niet voor de PC
Moet ik toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel triest dat je denkt dat alle PC games ook op consoles komen
Indien je dit niet dacht moet je ook niet zeiken als er een game alleen op een console uitkomt
Waarom? Zou het leuk vinden als hij ook voor de PC zou uitkomen en het dan ook wel zou kopen. Maar ik ga niet een console aanschaffen voor een of twee games. Over het algemeen speel ik toch strategie spellen. Maar blijf het wel volgen of hij ooit op de pC uitkomt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Wel triest dat dit spel wel voor die oude schijtconsoles uitkomt maar niet voor de PC
Ik ook niet. Heb wel een PS3 staan, maar vindt dat echt niet meer kunnen wat betreft graphics. Ik vind het vreemd dat ze het spel voor zowel PS4 als PS3 en dezelfde generatie XBOX'en uitbrengen maar niet voor de PC. Had dan gewoon PS4, One en PC gedaan, heb je ook geen gezeikquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef Cherna het volgende:
[..]
Waarom? Zou het leuk vinden als hij ook voor de PC zou uitkomen en het dan ook wel zou kopen. Maar ik ga niet een console aanschaffen voor een of twee games. Over het algemeen speel ik toch strategie spellen. Maar blijf het wel volgen of hij ooit op de pC uitkomt.
Je hebt Panetside 2 voor de PC. Die heb ik maanden lang gespeeld en denk dat Destiny er een klein beetje op lijkt als ik de filmpjes zo zie. Alleen niet zo massaal een MMO als Planetside met The Crown(leuke herinneringen aan mbt tot veldslagen).
Moet je lekker naar een pc topic gaan ofzo.. Misschien is de Sims 4 wat voor je die is op de pcquote:
Waarom, omdat jij het niet hebben kan dat ik mijn mening hier verkondig? Ga zelf maar naar een ander topic als je het niet hebben kanquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je lekker naar een pc topic gaan ofzo.. Misschien is de Sims 4 wat voor je die is op de pc
Mogelijk komt hij ooit uit op de PC. Ondertussen blijf ik het wel volgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb wel een PS3 staan, maar vindt dat echt niet meer kunnen wat betreft graphics. Ik vind het vreemd dat ze het spel voor zowel PS4 als PS3 en dezelfde generatie XBOX'en uitbrengen maar niet voor de PC. Had dan gewoon PS4, One en PC gedaan, heb je ook geen gezeik
Tieft lekker op man.... Niemand zit hier te wachten op dat gejank van jequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom, omdat jij het niet hebben kan dat ik mijn mening hier verkondig? Ga zelf maar naar een ander topic als je het niet hebben kan
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tieft lekker op man.... Niemand zit hier te wachten op dat gejank van je![]()
Ben je nu klaar met huilen? Laat dan de mensen die deze game wél gaan spelen maar weer praten
Gaat erop dat je loopt te zeiken dat je PC een game niet heeft en dit is het topic daar niet voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaat
Sorry maar waarom denk je dat er maar iemand een neuk zal geven om het feit dat jij deze game niet kan spelen omdat je een pc hebt ? Of waarom die info überhaupt ontopic is in een ps4 topic.... Échtquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaat
Als je er niet om geeft reageer er dan gewoon niet op? Het was maar 1 reactie, maar nu jullie telkens reageren is het een discussie geworden (waarvoor een forum volgens mij ook bedoeld is).quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry maar waarom denk je dat er maar iemand een neuk zal geven om het feit dat jij deze game niet kan spelen omdat je een pc hebt ? Of waarom die info überhaupt ontopic is in een ps4 topic.... Écht
Ja, dikke doei!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je er niet om geeft reageer er dan gewoon niet op? Het was maar 1 reactie, maar nu jullie telkens reageren is het een discussie geworden (waarvoor een forum volgens mij ook bedoeld is).
Ahja, dit was gewoon het eerste Destiny topic wat ik tegenkwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat erop dat je loopt te zeiken dat je PC een game niet heeft en dit is het topic daar niet voorDan moet je naar het Destiny topic gaan
Dat zal wel lukken hoor, al wordt het vast nog beter als Destiny er eenmaal isquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja, dikke doei!!Veel plezier met je PC!
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit dat je die 1 maand gratis alleen kan gebruiken als je een CC hebt![]()
Heb ik er nog niks aan. Naja dan maar gewoon een maandje kopen
Ik voer die code in op mijn PS4, maar als ik hem wil redeemen geeft de PS4aan dat je eerst je CC gegevens in moet vullenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is daar geen weg omheen?
omdat ze automatisch verlengen. Ekte naaiers zijn hetquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik voer die code in op mijn PS4, maar als ik hem wil redeemen geeft de PS4aan dat je eerst je CC gegevens in moet vullen![]()
Kijk het is wel gratis en dan moet ik niet zeuren, maar het was leuk geweest als ik 1 maandje lekker gratis had
Mailbox? Maar moet ze nog invoeren gewoon te lui voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
Bij welke merch kan je je spullen van de CE Enzo halen?
Volgens mij moet je die gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
Bij welke merch kan je je spullen van de CE Enzo halen?
ja voor mij ook! ben er wel even zoet meequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Destiny is een prima game zo op het eerste gezicht. Heeft veel weg van Borderlands en daar hou ik wel van. Mooie werelden, actie en avontuur. Ik begrijp nog niet alles maar dat gaat wel komen. Destiny is voor mij een blijvertje.
Ja maar bij PS+ krijg je wel weer elke maand gratis games. Ook al stellen die de laatste maanden geen reet voor, maar dat komt wel weer na een tijdjequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef j95 het volgende:
Kom er net achter dat je tegenwoordig moet betalen voor online multiplayer. Wtf. Lijkt xbox wel
Het was altijd een mooi argument in mijn discussie tegen xbox-fanaten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja maar bij PS+ krijg je wel weer elke maand gratis games. Ook al stellen die de laatste maanden geen reet voor, maar dat komt wel weer na een tijdje
Wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Het was altijd een mooi argument in mijn discussie tegen xbox-fanaten.
Ik heb trouwens geen cc. Wat nu?
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh![]()
Even op psncode.nl een card kopen. Heb ik toevallig net ook gedaan. Zo Destiny time
Nopequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/gamesquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?
Nu pas? Of bedoel je platinum?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn eerste gouden trophy is binnen
Er zijn bijna altijd wel PS+ kaarten van een jaar te krijgen voor 40 of zelfs minderquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als je geen CC hebt.
Wat je ook kan doen is even inloggen in de PSN Store via je browser. 15 euro storten op je PSN via Paypal of iDeal. En dan via de store PSN plus abo (3 maanden) aanschaffen.
Zo doe ik het altijd, omdat ik geen CC heb.
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn bijna altijd wel PS+ kaarten van een jaar te krijgen voor 40 of zelfs minder
Er zijn eigenlijk altijd wel acties met PS+ voor een jaar. Mijn was 37,50 destijds.quote:
Hope so!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Donderjagers het volgende:
Thanks voor de tip
Nieuwe trailer van de laatste DLC voor BF4.
Prequel voor BF4 2143 ?
Nee goud, ben pas leveltje 4 ook op PSN. Ook nog niet zo heel lang dat ik een PS4/Vita heb, vanaf de zomer ongeveer en daarnaast ben ik er vooral ook gewoon niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu pas? Of bedoel je platinum?
Spel kostte dan ook geen 500 miljoen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel een beetje vaag dat dit spel 500 miljoen dollar heeft gekost, maar dat er dan niet een simpel sound option menu inzit. WTF Bungie
Wacht maar dat je toevallig een grot/tempel binnenloopt op de maan en daar een uur lang in ronddwaalt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik vind het nu al geweldig. Loop nu al een lange tijd rond waar je allemaal mensen ziet lopen. Echt super mooi spel man![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wacht maar dat je toevallig een grot/tempel binnenloopt op de maan en daar een uur lang in ronddwaalt.Al zullen daar nu ook wel missies zijn denk ik.
Als je account ook daarop staat dan denk ik het wel maar zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef lDDQD het volgende:
Vraagje, ik heb een Vanguard key. Als ik die activeer, geldt dat voor één account of ook voor mijn andere op dezelfde console?
Bedankt, zo proberen. Waar zie je uberhaupt die Vanguard terug, in je inventory?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je account ook daarop staat dan denk ik het wel maar zeker weten doe ik het niet
Als ik dat eens wistquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt, zo proberen. Waar zie je uberhaupt die Vanguard terug, in je inventory?
welke keyquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef lDDQD het volgende:
Vraagje, ik heb een Vanguard key. Als ik die activeer, geldt dat voor één account of ook voor mijn andere op dezelfde console?
Ik heb de Vanguard editie van Bol besteld, daar krijg je een PSN code bij die je kan redeemen voor extraatjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke key
Waar ?
ik zie die items niet
Zodat je af en toe die irritante kut muziek kan uitzetten bedoel je ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel een beetje vaag dat dit spel 500 miljoen dollar heeft gekost, maar dat er dan niet een simpel sound option menu inzit. WTF Bungie
kon het ook niet vindenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb die code ingevoerd. Hoe kom ik nou aan mijn armor?
Meh niet baanbrekend, sommige stukken had ik wel iets van wauw dit ziet er tof/sfeervol uit. Vooral sommige stukjes ergens binnen, maar zo'n hoop verroeste auto's buiten ziet er weer lelijk uit imo. Dus het verschilt een beetje.quote:
Snap het idd ook niet. Als je langs hem gaat is er wel armor maar dat moet je kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon het ook niet vindenlangs die quartermasters gegaan oid maar niks gekregen.
Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg
oh chillquote:Op woensdag 10 september 2014 00:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:
Maar die moet je als nog kopen dus. Krijg je niet gratis (niet met echt geld maar met dat geld in destiny)quote:Op woensdag 10 september 2014 00:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:
In je eentje is er weinig aan, nodig 1-2 vrienden uit in een fireteam en ga missies doen op Earth.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.
Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.
In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
Nah.. Vind futuristische shooters niet tot dus van mij hoeven ze niet de 2143 kant opquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Donderjagers het volgende:
Thanks voor de tip
Nieuwe trailer van de laatste DLC voor BF4.
Prequel voor BF4 2143 ?
Kutspel, ik zou hem verkopenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.
Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.
In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb die code ingevoerd. Hoe kom ik nou aan mijn armor?
Bij de Vanguard Quartermaster kan je dit KOPEN.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
kan ook maar is sowieso leuker met vriendenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
Mijn vrienden hebben namelijk geen PS4 en ook geen Destiny. Kom ik altijd genoeg vreemden tegen om de missies mee te spelen, of kost het veel moeite? Gaat het bijvoorbeeld automatisch om spelers te zoeken etc?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.
Jep, lijkt me ook. Maar heb geen vrienden (met een ps4quote:Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan ook maar is sowieso leuker met vrienden
Idem, ik denk dat de hoeveelheid locaties afhankelijk zijn van je level. Hoe hoger je level hoe meer locaties denk ik. Ik ben nu net level 3 en ik heb de maan er al bij maar ben nog wel even op aarde bezig.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destiny is tofHij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties flink tegenvallen.
De sfeer en het universum daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevreden
Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
Bij standaard missies kom je vaak in het eerste gedeelte van de missie op een gemeenschappelijk gedeelte van de map, daar kom je dus ook medespelers tegen die je eventueel kunt uitnodigen voor je Fireteam. Het laatste gedeelte van de missie kom je in je eigen wereldje met je Fireteam en kom je dus geen vreemden tegen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben namelijk geen PS4 en ook geen Destiny. Kom ik altijd genoeg vreemden tegen om de missies mee te spelen, of kost het veel moeite? Gaat het bijvoorbeeld automatisch om spelers te zoeken etc?
Gaat me er meer om dat er per planeet slechts 1 locatie beschikbaar is. Ik had wat meer diversiteit verwacht. Wat er is, ziet er dan weer prachtig uit, dat wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef janrad het volgende:
[..]
Idem, ik denk dat de hoeveelheid locaties afhankelijk zijn van je level. Hoe hoger je level hoe meer locaties denk ik. Ik ben nu net level 3 en ik heb de maan er al bij maar ben nog wel even op aarde bezig.
Als je echt solo wil spelen, niet kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is ook mijn advies. Dan wordt het al snel saai denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je echt solo wil spelen, niet kopen.
Ik heb iig nu alweer zin om vanavond verder te spelen met een maatje.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is ook mijn advies. Dan wordt het al snel saai denk ik.
Ik heb ook alleen nog maar beta-content gehadquote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb iig nu alweer zin om vanavond verder te spelen met een maatje.
En dat terwijl ik nog steeds beta-content speel.
Ik krijg het idee dat de locaties per missie steeds uitgebreider worden, zo ervaar ik dat tenminste.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gaat me er meer om dat er per planeet slechts 1 locatie beschikbaar is. Ik had wat meer diversiteit verwacht. Wat er is, ziet er dan weer prachtig uit, dat wel.
Wat ook echt beter had gekund imo is de structuur van de missies... echt VEEL te weinig afwisseling. Alles is vijanden, Tyrian gaat iets hacken, 2 waves vijanden, baas... rince repeat. Dat was bij een borderlands toch echt stukken beter en had een stuk creatiever gemoeten.
Nee je hebt 5 missies per locatie, 1 strike en een patrolmissie (ff snel zo uit mijn hoofd). Je locatie is gewoon een groot gebied waar die missies zich afspelen, het wordt niet groter naarmate je speelt.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de locaties per missie steeds uitgebreider worden, zo ervaar ik dat tenminste.
Dank je voor je uitgebreide uitleg!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef LinQ het volgende:
[..]
Bij standaard missies kom je vaak in het eerste gedeelte van de missie op een gemeenschappelijk gedeelte van de map, daar kom je dus ook medespelers tegen die je eventueel kunt uitnodigen voor je Fireteam. Het laatste gedeelte van de missie kom je in je eigen wereldje met je Fireteam en kom je dus geen vreemden tegen.
Bij Strike missies wordt je random bij mensen ingedeeld als je geen Fireteam bent begonnen met 2 vrienden.
Bij Raids zegt Bungie dat je goed samen moet werken met een groep van 6. Dit zou volgens Bungie niet te doen zijn met een groep mensen die je net hebt ontmoet. Mocht je het dus alleen spelen, zou je Raids dus niet kunnen doen.
Thnx voor de tip, dan laat ik hem liggen!quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay echt top trouwens, de gunplay is erg lekker en ik vind de encounters ook tof, de AI is best ok!
Lees op GAF dat veel mensen klagen over dat er te weinig variatie in missies is maar dat snap ik niet helemaal, hoe je het ook wendt of keert, dit is een shooter, je zal dus vooral vijanden kapot schieten.
Geluid is echt fenomenaal trouwens, prachtige soundtrack en de geluidseffecten zijn ook echt goed gedaan, erg sfeervol icm de mooie graphics.
Mijn enige minpunten tot nu toe zijn de vele laadschermen en het feit dat The Tower niets meer is dan een hub voor vendors enzo, er is weinig sociaals aan want naast de 4 emotes kun je niet praten met andere mensen.
Maar goed, als je dus een lootbased co-op shooter zoekt zit je hier goed.
Verwacht je een MMO action-RPG shooter achtig iets met veel gevarieerde quests, NPCs e.d., dan zul je wel teleurgesteld raken.
Klinkt goed! Ga vanavond tegelijk starten met een maatje van me, heb er wel zin in.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destiny is tofHij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties ietswat tegenvallen.
De sfeer en het universum, de soundtrack daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevredenDie lage scores komen van frusti-pc gamers die die game een 1 geven
Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
Oh god, de laadschermen iddquote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay echt top trouwens, de gunplay is erg lekker en ik vind de encounters ook tof, de AI is best ok!
Lees op GAF dat veel mensen klagen over dat er te weinig variatie in missies is maar dat snap ik niet helemaal, hoe je het ook wendt of keert, dit is een shooter, je zal dus vooral vijanden kapot schieten.
Geluid is echt fenomenaal trouwens, prachtige soundtrack en de geluidseffecten zijn ook echt goed gedaan, erg sfeervol icm de mooie graphics.
Mijn enige minpunten tot nu toe zijn de vele laadschermen en het feit dat The Tower niets meer is dan een hub voor vendors enzo, er is weinig sociaals aan want naast de 4 emotes kun je niet praten met andere mensen.
Maar goed, als je dus een lootbased co-op shooter zoekt zit je hier goed.
Verwacht je een MMO action-RPG shooter achtig iets met veel gevarieerde quests, NPCs e.d., dan zul je wel teleurgesteld raken.
Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Waarom was hij niet gewoon overal tegelijk beschikbaar. Denken ze echt dat mensen een xbox 1 eerder kopen omdat een demo een dag eerder verschijnt?
Reken op einde middag.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef Principia het volgende:
Is de FIFA 15 demo al te downloaden?
Ah ok! Ik heb Borderlands amper gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ehm, en over de missies... ik klaag er persoonlijk niet over dat ik telkens dingen kapot moet schieten alleen het is continu: je bezoekt een locatie ---> vijanden --> ghost gaat wat scannen ---> 1 of 2 waves vijanden ---> sterke vijand/boss. Iedere keer. Bij borderlands was dat gewoon veel beter geregeld, daar had je echt veel meer diversiteit in de missiestructuur (helemaal wat betreft sidemissions) en had je echt het idee dat je echt onderdeel was van een verhaal. Er zit echt nul komma nul creativiteit in... dat had in mijn optiek echt wel beter gemogen.
Het zou mooi zijn dat als je na je missie gelijk naar de tower kan transporten dmv het indrukken van een button, en dat je dan tijdens de laadtijden de stats van de missies e.d. kan zien. En ik wil m'n vliegtuig kunnen besturen verdomme!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef Altron het volgende:
Dat laadscherm als je terug gaat naar The Tower , die mag wel een paar minuten korter lol.... als ik een missie doet valt het laadscherm meestal wel mee gek genoeg.
Idd , nu kan je overigens wel gewoon op options klikken tijdens dat laadscherm , zodat je gear kan wisselen/disenchanten , skills bekijken etc.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat als je na je missie gelijk naar de tower kan transporten dmv het indrukken van een button, en dat je dan tijdens de laadtijden de stats van de missies e.d. kan zien. En ik wil m'n vliegtuig kunnen besturen verdomme!
Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naarquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar
Het grote verschil is dat psn vaker down is dan xbox live. Voor de rest maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar
Akkoord! Bedankt.quote:
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
Ik moet toch eerst zien dat PES zijn shit weer bij elkaar krijgt. Daar heb ik vooralsnog weinig vertrouwen in. Maar ik hoor positieve geluiden, dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogicaquote:Op woensdag 10 september 2014 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.
PSN: JacksonClaxon
Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Akkoord! Bedankt.
[..]
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogica
Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.
coop in Fifa, wat moet ik me daar precies van voorstellen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?
Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openquote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?
Ja zit wat in, maar microsoft heeft het wel verkloot met hun valse beloftes en mediacenter.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.
Maar goed, eerste beide demo's maar eens proberen voor ik een definitieve keuze maak al denk ik dat ik Fifa sowieso niet ga halen, dan maar geen voetbalgame.
Wat werkt er amper fatsoenlijk aan FUT?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.
Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
Ja, over 2 weken als het goed is.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.
Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openspeel al jaren fifa, vooral FUT.
Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFAquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef vanpers het volgende:
[..]
Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.
Dacht wat gemist te hebben over een nieuwe optie maar helaas.
Speel zelf ook al jaren met ook enkele jaren FUT al twijfel ik erover om dit in 15 links te laten liggen maar wie weet.
Moet trouwens nog een PS4 halen maar wacht op een eventuele mooie aanbieding, komt die er niet haal ik hem op de dag dat Fifa uit komt tegelijk met het spel.
Ik ga ook weer 100% voor PES dit jaar. Kan niet wachten op een demo, de gameplay schijnt weer wat terug te gaan richting PES5/PES6quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, over 2 weken als het goed is.
PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.
En als ik dan dit zie :
Heb ik hele goede hoop op dat PES tof gaat worden dit jaar.
Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coopquote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openspeel al jaren fifa, vooral FUT.
Ik ga je zeker toevoegen, maar nog even geduld dusquote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFA
Leuk, meer reden om je toe te voegenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coop.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, over 2 weken als het goed is.
PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.
En als ik dan dit zie :
Heb ik hele goede hoop op dat PES tof gaat worden dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |