abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144381534
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:

[..]

Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.
pi_144381699
Voor minecraft 2 heb je straks wel een xdoos nodig wsl.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144381712
Tomb Raider exclusief maken is ook een wanhopige poging. Is best een leuke game maar echt geen game waar mensen massaal voor over gaan.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:39:13 #274
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144382020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144382276
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
pi_144382287
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat psn vaker down is dan xbox live. Voor de rest maakt het weinig uit.
pi_144382321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Reken op einde middag.

Akkoord! Bedankt.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:

[..]

Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:57:18 #278
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144382489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.
PSN: JacksonClaxon
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 september 2014 @ 10:58:47 #279
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144382533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:

Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
Ik moet toch eerst zien dat PES zijn shit weer bij elkaar krijgt. Daar heb ik vooralsnog weinig vertrouwen in. Maar ik hoor positieve geluiden, dat geeft de burger moed.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144382546
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.
PSN: JacksonClaxon
Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogica
pi_144382551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:

[..]

Akkoord! Bedankt.

[..]

Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.
Maar goed, eerste beide demo's maar eens proberen voor ik een definitieve keuze maak al denk ik dat ik Fifa sowieso niet ga halen, dan maar geen voetbalgame.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:01:51 #282
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144382623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogica
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 10 september 2014 @ 11:03:28 #283
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144382648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.
pi_144382769
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.
Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)
pi_144382873
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:

[..]

coop in Fifa, wat moet ik me daar precies van voorstellen?
pi_144382911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)
Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.
pi_144382955
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:

[..]

1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor open :P speel al jaren fifa, vooral FUT.
pi_144382977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.
Ja zit wat in, maar microsoft heeft het wel verkloot met hun valse beloftes en mediacenter.
pi_144383008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.
Maar goed, eerste beide demo's maar eens proberen voor ik een definitieve keuze maak al denk ik dat ik Fifa sowieso niet ga halen, dan maar geen voetbalgame.
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.

Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
pi_144383022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.

Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
Wat werkt er amper fatsoenlijk aan FUT? :')
pi_144383088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Ja, over 2 weken als het goed is.

PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.

En als ik dan dit zie :

Heb ik hele goede hoop op dat PES tof gaat worden dit jaar.
pi_144383100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor open :P speel al jaren fifa, vooral FUT.
Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.

Dacht wat gemist te hebben over een nieuwe optie maar helaas.

Speel zelf ook al jaren met ook enkele jaren FUT al twijfel ik erover om dit in 15 links te laten liggen maar wie weet.

Moet trouwens nog een PS4 halen maar wacht op een eventuele mooie aanbieding, komt die er niet haal ik hem op de dag dat Fifa uit komt tegelijk met het spel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 september 2014 @ 11:22:03 #293
300347 MrManuel
pi_144383134
Mensen hier die Destiny spelen op PS4 en een NL Group/Clan willen joinen? :D
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/208882

We zijn uiteraard gister pas begonnen, maar hopen een leuke community te worden.
(Bij genoeg members komt ook een website etc)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_144383136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef vanpers het volgende:

[..]

Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.

Dacht wat gemist te hebben over een nieuwe optie maar helaas.

Speel zelf ook al jaren met ook enkele jaren FUT al twijfel ik erover om dit in 15 links te laten liggen maar wie weet.

Moet trouwens nog een PS4 halen maar wacht op een eventuele mooie aanbieding, komt die er niet haal ik hem op de dag dat Fifa uit komt tegelijk met het spel.
Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFA
pi_144383164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.

En als ik dan dit zie :

Ik ga ook weer 100% voor PES dit jaar. Kan niet wachten op een demo, de gameplay schijnt weer wat terug te gaan richting PES5/PES6 O+ Lekker dribbelen!!!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 10 september 2014 @ 11:25:55 #296
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144383244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coop :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144383247
Nog een leuke PES video:

pi_144383250
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFA
Ik ga je zeker toevoegen, maar nog even geduld dus ;) .

Helaas dus geen online coop met bekende :( .
pi_144383252
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coop :).
Leuk, meer reden om je toe te voegen :P
  woensdag 10 september 2014 @ 11:27:13 #300
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144383283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En als ik dan dit zie :

Ziet er goed uit _O_

Ik verlang weer naar PES. Voel me ook genaaid door EA en heb FIFA 14 ook expres niet gekocht. Ik wacht de demo af, maar de kans is groot dat ik weer overstap naar PES. :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')