Het grote verschil is dat psn vaker down is dan xbox live. Voor de rest maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar
Akkoord! Bedankt.quote:
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
Ik moet toch eerst zien dat PES zijn shit weer bij elkaar krijgt. Daar heb ik vooralsnog weinig vertrouwen in. Maar ik hoor positieve geluiden, dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogicaquote:Op woensdag 10 september 2014 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi om te horen... Je mag mij altijd toevoegen, heb nu Destiny en straks weer de nieuwe Fifa.
PSN: JacksonClaxon
Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Akkoord! Bedankt.
[..]
Andersom net zo, FIFA heeft hier ook een aandeel in. Dit soort voortrekkerij haalt de bloed onder mijn nagels vandaan, waardoor ik steeds meer naar PES 15 neig.
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk man, ook precies mijn games. Ik voeg je vanmiddag even toe, mijn psn is MeneerLogica
Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben zelf ook overgestapt van xbox naar PS4, en bevalt prima, alleen Live werkt een stuk beter dan PSN, en ik vind de hele menu structuur met vrienden/party's/berichten op xbox een stuk overzichtelijker.
coop in Fifa, wat moet ik me daar precies van voorstellen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?
Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar denk ook dat doordat xbox live altijd betaald was ze meer geld hebben gestoken in het perfectioneren van de live ervaring. Zal bij PSN nog in een vroeger stadium zijn (denk ik)
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openquote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Top. Je doet ook regelmatig een pot coop met Fifa?
Ja zit wat in, maar microsoft heeft het wel verkloot met hun valse beloftes en mediacenter.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Microsoft heeft nou eenmaal een veel beter serverpark zeg maar, die zijn daar veel meer ervaren in dan Sony.
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik neig vooral naar PES 2015 door de gameplay beelden eigenlijk.
Maar goed, eerste beide demo's maar eens proberen voor ik een definitieve keuze maak al denk ik dat ik Fifa sowieso niet ga halen, dan maar geen voetbalgame.
Wat werkt er amper fatsoenlijk aan FUT?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.
Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
Ja, over 2 weken als het goed is.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:17 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is het al bekend of er een pes 2015 demo komt en wanneer dan? Ik zit mij ook dood te ergeren aan zulk soort streken van EA en vooral het feit dat ze de afgelopen jaren de problemen die er altijd waren niet hebben aangepakt, bijvoorbeeld dit jaar met ultimate team of voorgaande jaren het 'freeze' probleem, en zo kan je nog 5 problemen opnoemen. Als je zulk soort problemen oplost is het geen probleem maar ze lijken gewoon behoorlijk 'schijt' te hebben aan gamers en totaal geen support te bieden, maar verdienen vervolgens wel miljoenen met bijvoorbeeld ulitmate team, dat amper fatsoenlijk werkt.
Probleem is alleen dat Pes de laatste jaren gewoon duidelijk minder is als FIFA. Mijn hoop is dat samen met de nieuwe consoles Pes een flinke stap voorruit heeft gezet en weer als vanouds speelt, dan ben ik zo over.
Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openspeel al jaren fifa, vooral FUT.
Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFAquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef vanpers het volgende:
[..]
Er gingen even wat belletjes rinkelen toen je over coop begon. Zou namelijk graag online met een vriend/bekend/vage kennis tegen andere die met meerdere zijn online spelen. Zover als ik weet gaat dit nu alleen lokaal tegen elkaar waar ik erg veel plezier uit haal.
Dacht wat gemist te hebben over een nieuwe optie maar helaas.
Speel zelf ook al jaren met ook enkele jaren FUT al twijfel ik erover om dit in 15 links te laten liggen maar wie weet.
Moet trouwens nog een PS4 halen maar wacht op een eventuele mooie aanbieding, komt die er niet haal ik hem op de dag dat Fifa uit komt tegelijk met het spel.
Ik ga ook weer 100% voor PES dit jaar. Kan niet wachten op een demo, de gameplay schijnt weer wat terug te gaan richting PES5/PES6quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, over 2 weken als het goed is.
PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.
En als ik dan dit zie :
Heb ik hele goede hoop op dat PES tof gaat worden dit jaar.
Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coopquote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
1 v 1 meer, coop wel eens lokaal maar nooit online. Maar sta overal voor openspeel al jaren fifa, vooral FUT.
Ik ga je zeker toevoegen, maar nog even geduld dusquote:Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent vrij om mij dan toe te voegen : MeneerLogica, speel eigenlijk het hele jaar door wel FIFA
Leuk, meer reden om je toe te voegenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... Al jaren fut en daarnaast dus wat coop.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, over 2 weken als het goed is.
PES is zeker minder geweest dan Fifa de laatste jaren, maar ik vind dat Fifa ook alweer 2 jaar zo goed als stil staat.
En als ik dan dit zie :
Heb ik hele goede hoop op dat PES tof gaat worden dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |