abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144380820
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:23 schreef Bolters het volgende:

[..]

Mijn vrienden hebben namelijk geen PS4 en ook geen Destiny. Kom ik altijd genoeg vreemden tegen om de missies mee te spelen, of kost het veel moeite? Gaat het bijvoorbeeld automatisch om spelers te zoeken etc?
Bij standaard missies kom je vaak in het eerste gedeelte van de missie op een gemeenschappelijk gedeelte van de map, daar kom je dus ook medespelers tegen die je eventueel kunt uitnodigen voor je Fireteam. Het laatste gedeelte van de missie kom je in je eigen wereldje met je Fireteam en kom je dus geen vreemden tegen.

Bij Strike missies wordt je random bij mensen ingedeeld als je geen Fireteam bent begonnen met 2 vrienden.

Bij Raids zegt Bungie dat je goed samen moet werken met een groep van 6. Dit zou volgens Bungie niet te doen zijn met een groep mensen die je net hebt ontmoet. Mocht je het dus alleen spelen, zou je Raids dus niet kunnen doen.
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_144380864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef janrad het volgende:

[..]

Idem, ik denk dat de hoeveelheid locaties afhankelijk zijn van je level. Hoe hoger je level hoe meer locaties denk ik. Ik ben nu net level 3 en ik heb de maan er al bij maar ben nog wel even op aarde bezig.
Gaat me er meer om dat er per planeet slechts 1 locatie beschikbaar is. Ik had wat meer diversiteit verwacht. Wat er is, ziet er dan weer prachtig uit, dat wel.

Wat ook echt beter had gekund imo is de structuur van de missies... echt VEEL te weinig afwisseling. Alles is vijanden, Tyrian gaat iets hacken, 2 waves vijanden, baas... rince repeat. Dat was bij een borderlands toch echt stukken beter en had een stuk creatiever gemoeten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 10 september 2014 @ 09:39:22 #253
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_144380879
Boys ik ben vrijdag weer in staat te spelen. Headset plus Destiny opgepikt. Wie maakt me gek en vormt een teampje?

Overigens ben ik weer uit de op verdwenen.

Maniack28 - koekenbakker28
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_144380938
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
Als je echt solo wil spelen, niet kopen.

Ik vind de gameplay echt top trouwens, de gunplay is erg lekker en ik vind de encounters ook tof, de AI is best ok!
Lees op GAF dat veel mensen klagen over dat er te weinig variatie in missies is maar dat snap ik niet helemaal, hoe je het ook wendt of keert, dit is een shooter, je zal dus vooral vijanden kapot schieten. :P

Geluid is echt fenomenaal trouwens, prachtige soundtrack en de geluidseffecten zijn ook echt goed gedaan, erg sfeervol icm de mooie graphics.

Mijn enige minpunten tot nu toe zijn de vele laadschermen en het feit dat The Tower niets meer is dan een hub voor vendors enzo, er is weinig sociaals aan want naast de 4 emotes kun je niet praten met andere mensen.

Maar goed, als je dus een lootbased co-op shooter zoekt zit je hier goed.
Verwacht je een MMO action-RPG shooter achtig iets met veel gevarieerde quests, NPCs e.d., dan zul je wel teleurgesteld raken.

[ Bericht 47% gewijzigd door PBateman1978 op 10-09-2014 09:48:20 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144381028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is ook mijn advies. Dan wordt het al snel saai denk ik.
pi_144381054
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Is ook mijn advies. Dan wordt het al snel saai denk ik.
Ik heb iig nu alweer zin om vanavond verder te spelen met een maatje.

En dat terwijl ik nog steeds beta-content speel.
pi_144381074
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb iig nu alweer zin om vanavond verder te spelen met een maatje.

En dat terwijl ik nog steeds beta-content speel.
Ik heb ook alleen nog maar beta-content gehad :+ Gisteren alle earth-missies gedaan, wat bounties en de eerste moon-missie. Morgen lekker die strike spelen ^O^
  woensdag 10 september 2014 @ 09:52:13 #258
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_144381113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Gaat me er meer om dat er per planeet slechts 1 locatie beschikbaar is. Ik had wat meer diversiteit verwacht. Wat er is, ziet er dan weer prachtig uit, dat wel.

Wat ook echt beter had gekund imo is de structuur van de missies... echt VEEL te weinig afwisseling. Alles is vijanden, Tyrian gaat iets hacken, 2 waves vijanden, baas... rince repeat. Dat was bij een borderlands toch echt stukken beter en had een stuk creatiever gemoeten.
Ik krijg het idee dat de locaties per missie steeds uitgebreider worden, zo ervaar ik dat tenminste.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_144381189
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef janrad het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat de locaties per missie steeds uitgebreider worden, zo ervaar ik dat tenminste.
Nee je hebt 5 missies per locatie, 1 strike en een patrolmissie (ff snel zo uit mijn hoofd). Je locatie is gewoon een groot gebied waar die missies zich afspelen, het wordt niet groter naarmate je speelt.
pi_144381214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:35 schreef LinQ het volgende:

[..]

Bij standaard missies kom je vaak in het eerste gedeelte van de missie op een gemeenschappelijk gedeelte van de map, daar kom je dus ook medespelers tegen die je eventueel kunt uitnodigen voor je Fireteam. Het laatste gedeelte van de missie kom je in je eigen wereldje met je Fireteam en kom je dus geen vreemden tegen.

Bij Strike missies wordt je random bij mensen ingedeeld als je geen Fireteam bent begonnen met 2 vrienden.

Bij Raids zegt Bungie dat je goed samen moet werken met een groep van 6. Dit zou volgens Bungie niet te doen zijn met een groep mensen die je net hebt ontmoet. Mocht je het dus alleen spelen, zou je Raids dus niet kunnen doen.
Dank je voor je uitgebreide uitleg!
pi_144381224
quote:

[..]

Ik vind de gameplay echt top trouwens, de gunplay is erg lekker en ik vind de encounters ook tof, de AI is best ok!
Lees op GAF dat veel mensen klagen over dat er te weinig variatie in missies is maar dat snap ik niet helemaal, hoe je het ook wendt of keert, dit is een shooter, je zal dus vooral vijanden kapot schieten. :P

Geluid is echt fenomenaal trouwens, prachtige soundtrack en de geluidseffecten zijn ook echt goed gedaan, erg sfeervol icm de mooie graphics.

Mijn enige minpunten tot nu toe zijn de vele laadschermen en het feit dat The Tower niets meer is dan een hub voor vendors enzo, er is weinig sociaals aan want naast de 4 emotes kun je niet praten met andere mensen.

Verwacht je een MMO action-RPG shooter achtig iets met veel gevarieerde quests, NPCs e.d., dan zul je wel teleurgesteld raken.

Thnx voor de tip, dan laat ik hem liggen!
pi_144381227
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destiny is tof ^O^ Hij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties ietswat tegenvallen.

De sfeer en het universum, de soundtrack daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevreden ^O^ Die lage scores komen van frusti-pc gamers die die game een 1 geven :')

Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
Klinkt goed! Ga vanavond tegelijk starten met een maatje van me, heb er wel zin in.

Heb Master League nog nooit gespeeld, maar met FUT kan je uit packs kaarten (spelers) krijgen of overkopen op de markt. Werkt ook met kaarten waar de 6 skills op staan. Snelheid, schieten, pasen, dribbelen etc. En je team heeft hogere teamgeest als ze uit hetzelfde land komen of zelfde competitie. Daarna kan je muntjes verdienen met wedstrijden of handelen en hier dus packs of spelers mee overkopen. Verder dus geen ervaring met PES
pi_144381296
quote:

[..]

Oh god, de laadschermen idd :') Flashbacks naar de lift in Mass Effect.

Ehm, en over de missies... ik klaag er persoonlijk niet over dat ik telkens dingen kapot moet schieten alleen het is continu: je bezoekt een locatie ---> vijanden --> ghost gaat wat scannen ---> 1 of 2 waves vijanden ---> sterke vijand/boss. Iedere keer. Bij borderlands was dat gewoon veel beter geregeld, daar had je echt veel meer diversiteit in de missiestructuur (helemaal wat betreft sidemissions) en had je echt het idee dat je echt onderdeel was van een verhaal. Er zit echt nul komma nul creativiteit in... dat had in mijn optiek echt wel beter gemogen.
pi_144381361
Is de FIFA 15 demo al te downloaden?
pi_144381390
Waarom was hij niet gewoon overal tegelijk beschikbaar. Denken ze echt dat mensen een xbox 1 eerder kopen omdat een demo een dag eerder verschijnt?
pi_144381425
Dat laadscherm als je terug gaat naar The Tower , die mag wel een paar minuten korter lol.... als ik een missie doet valt het laadscherm meestal wel mee gek genoeg.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 10 september 2014 @ 10:11:09 #267
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144381445
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Waarom was hij niet gewoon overal tegelijk beschikbaar. Denken ze echt dat mensen een xbox 1 eerder kopen omdat een demo een dag eerder verschijnt?
Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144381456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef Principia het volgende:
Is de FIFA 15 demo al te downloaden?
Reken op einde middag.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ehm, en over de missies... ik klaag er persoonlijk niet over dat ik telkens dingen kapot moet schieten alleen het is continu: je bezoekt een locatie ---> vijanden --> ghost gaat wat scannen ---> 1 of 2 waves vijanden ---> sterke vijand/boss. Iedere keer. Bij borderlands was dat gewoon veel beter geregeld, daar had je echt veel meer diversiteit in de missiestructuur (helemaal wat betreft sidemissions) en had je echt het idee dat je echt onderdeel was van een verhaal. Er zit echt nul komma nul creativiteit in... dat had in mijn optiek echt wel beter gemogen.
Ah ok! Ik heb Borderlands amper gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.
We zullen zien hoe leuk ik de missies nog vind als ik 10 levels verder ben. :P
pi_144381475
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef Altron het volgende:
Dat laadscherm als je terug gaat naar The Tower , die mag wel een paar minuten korter lol.... als ik een missie doet valt het laadscherm meestal wel mee gek genoeg.
Het zou mooi zijn dat als je na je missie gelijk naar de tower kan transporten dmv het indrukken van een button, en dat je dan tijdens de laadtijden de stats van de missies e.d. kan zien. En ik wil m'n vliegtuig kunnen besturen verdomme!
pi_144381505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn dat als je na je missie gelijk naar de tower kan transporten dmv het indrukken van een button, en dat je dan tijdens de laadtijden de stats van de missies e.d. kan zien. En ik wil m'n vliegtuig kunnen besturen verdomme!
Idd , nu kan je overigens wel gewoon op options klikken tijdens dat laadscherm , zodat je gear kan wisselen/disenchanten , skills bekijken etc.

Maar stats bekijken van je missie zou idd nice zijn.

En idd , dat schip.... zou tof zijn als je die gewoon kon besturen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144381534
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef jackson het volgende:

[..]

Begrijp dat ook nooit zo goed... Zelfde voor die "Legends" met Fifa. Voor die paar poppekes ga ik geen Xbox kopen, sowieso komt er hier geen Xbox in huis.
Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.
pi_144381699
Voor minecraft 2 heb je straks wel een xdoos nodig wsl.
pi_144381712
Tomb Raider exclusief maken is ook een wanhopige poging. Is best een leuke game maar echt geen game waar mensen massaal voor over gaan.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:39:13 #274
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144382020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Precies, ik had hiervoor wel een xbox 360 maar legends krijg je al nooit in packs (ik niet tenminste) en als je ze wilt kopen ben je dik geld kwijt en ben geen handelaar. Microsoft is echt triest, wel grappig dat het allemaal averechts werkt want de helft van 360 gaat naar ps4.
Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144382276
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoe bevalt de PS4 als Xbox gebruiker? Zeer benieuwd naar :)
Heel prettig, de joystick was even wennen omdat die bij 360 controller wat hoger zit maar went heel snel. Verder vind ik de layout en menu's heel overzichtelijk en prettig werken. Last of Us als eerste game maakte ook veel indruk dus eigenlijk alleen maar positief. Enige nadeel is dat ik al mijn game contacten kwijt ben maar dat komt wel weer. Vind zelf ook vooral de triggers erg positief van de dualshock, vond die van ps3 heel kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')