abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 00:14:53 #226
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_144376725
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel een beetje vaag dat dit spel 500 miljoen dollar heeft gekost, maar dat er dan niet een simpel sound option menu inzit. WTF Bungie :')
Zodat je af en toe die irritante kut muziek kan uitzetten bedoel je ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_144377045
Vind de sountrack awesome.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144377135
Ik heb die code ingevoerd. Hoe kom ik nou aan mijn armor?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144377243
Nou jongens dagje stage weer en dan eindelijk Fifa 15 demo had het niet zo snel verwacht.. Maar mensen op de PS3 kunnen de demo al spelen in NA :(
pi_144377284
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
kon het ook niet vinden :P langs die quartermasters gegaan oid maar niks gekregen.

Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144377290
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef eight het volgende:
Hoe zijn de graphics ?
Meh niet baanbrekend, sommige stukken had ik wel iets van wauw dit ziet er tof/sfeervol uit. Vooral sommige stukjes ergens binnen, maar zo'n hoop verroeste auto's buiten ziet er weer lelijk uit imo. Dus het verschilt een beetje.
pi_144377368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

kon het ook niet vinden :P langs die quartermasters gegaan oid maar niks gekregen.

Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg :P
Snap het idd ook niet. Als je langs hem gaat is er wel armor maar dat moet je kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144377445
Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.

Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.

In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
pi_144377679
quote:

[..]

Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:
pi_144377832
quote:
oh chill :) thx!
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144377988
quote:
Maar die moet je als nog kopen dus. Krijg je niet gratis (niet met echt geld maar met dat geld in destiny)
pi_144379461
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:

Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.

In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
In je eentje is er weinig aan, nodig 1-2 vrienden uit in een fireteam en ga missies doen op Earth. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 september 2014 @ 08:17:59 #238
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_144379972
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Donderjagers het volgende:
Thanks voor de tip :)

Nieuwe trailer van de laatste DLC voor BF4.

Prequel voor BF4 2143 ? _O_
Nah.. Vind futuristische shooters niet tot dus van mij hoeven ze niet de 2143 kant op :')
  woensdag 10 september 2014 @ 08:38:48 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144380125
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:

Kutspel, ik zou hem verkopen :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144380259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
quote:

[..]

Bij de Vanguard Quartermaster kan je dit KOPEN.
Dit is dus extra beschikbaar vanaf level 5 , het is dus niet zo dat je dit allemaal gratis kan oppikken.

Het zijn overigens prima items waar je effe mee vooruit kan.

-edit-

Zie al dat iemand me voor was.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144380388
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
pi_144380536
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.
DolphinScreensaver.exe
pi_144380539
Ik vind het best apart dat je steeds anderen ziet rondlopen. _O-
pi_144380590
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
kan ook maar is sowieso leuker met vrienden
pi_144380644
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.
Mijn vrienden hebben namelijk geen PS4 en ook geen Destiny. Kom ik altijd genoeg vreemden tegen om de missies mee te spelen, of kost het veel moeite? Gaat het bijvoorbeeld automatisch om spelers te zoeken etc?
pi_144380650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

kan ook maar is sowieso leuker met vrienden
Jep, lijkt me ook. Maar heb geen vrienden (met een ps4 ;) )
pi_144380685
Heb gister avond even alleen gespeeld , en dan vermaak ik me ook prima hoor.

Op een gegeven moment begon er ineens een event , en lande er één of andere grote robot/tank , kwamen er ineens wat andere spelers aanrennen , en hebben we effe met z'n allen dat ding geowned , was wel tof :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144380705
Vanmiddag eindelijk destiny, hoe bevalt hij tot nu toe? Ik zie dat metacritic al op 5,8 staat :D
pi_144380767
Destiny is tof ^O^ Hij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties ietswat tegenvallen.

De sfeer en het universum, de soundtrack daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevreden ^O^ Die lage scores komen van frusti-pc gamers die die game een 1 geven :')

Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 10 september 2014 @ 09:34:45 #250
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_144380806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destiny is tof ^O^ Hij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties flink tegenvallen.

De sfeer en het universum daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevreden ^O^

Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
Idem, ik denk dat de hoeveelheid locaties afhankelijk zijn van je level. Hoe hoger je level hoe meer locaties denk ik. Ik ben nu net level 3 en ik heb de maan er al bij maar ben nog wel even op aarde bezig.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')