Zodat je af en toe die irritante kut muziek kan uitzetten bedoel je ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel een beetje vaag dat dit spel 500 miljoen dollar heeft gekost, maar dat er dan niet een simpel sound option menu inzit. WTF Bungie
kon het ook niet vindenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb die code ingevoerd. Hoe kom ik nou aan mijn armor?
Meh niet baanbrekend, sommige stukken had ik wel iets van wauw dit ziet er tof/sfeervol uit. Vooral sommige stukjes ergens binnen, maar zo'n hoop verroeste auto's buiten ziet er weer lelijk uit imo. Dus het verschilt een beetje.quote:
Snap het idd ook niet. Als je langs hem gaat is er wel armor maar dat moet je kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon het ook niet vindenlangs die quartermasters gegaan oid maar niks gekregen.
Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het spel wel een beetje vind tegenvallen nog. Gewoon te weinig te doen in die mappen. Verre van uitgebreid genoeg voor een rpg
oh chillquote:Op woensdag 10 september 2014 00:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:
Maar die moet je als nog kopen dus. Krijg je niet gratis (niet met echt geld maar met dat geld in destiny)quote:Op woensdag 10 september 2014 00:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Destiny How to Access Vanguard Pre-Order Bonus Wa…:
In je eentje is er weinig aan, nodig 1-2 vrienden uit in een fireteam en ga missies doen op Earth.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.
Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.
In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
Nah.. Vind futuristische shooters niet tot dus van mij hoeven ze niet de 2143 kant opquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Donderjagers het volgende:
Thanks voor de tip
Nieuwe trailer van de laatste DLC voor BF4.
Prequel voor BF4 2143 ?
Kutspel, ik zou hem verkopenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.
Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.
In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb die code ingevoerd. Hoe kom ik nou aan mijn armor?
Bij de Vanguard Quartermaster kan je dit KOPEN.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
kan ook maar is sowieso leuker met vriendenquote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef Bolters het volgende:
Is Destiny een beetje leuk om in je eentje te spelen (en dus ook met online vreemden)? Of verliest de game dan een hoop aan kracht?
Mijn vrienden hebben namelijk geen PS4 en ook geen Destiny. Kom ik altijd genoeg vreemden tegen om de missies mee te spelen, of kost het veel moeite? Gaat het bijvoorbeeld automatisch om spelers te zoeken etc?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Als je van schietspellen houdt wel. Ik heb er met vrienden en vreemden plezier mee.
Jep, lijkt me ook. Maar heb geen vrienden (met een ps4quote:Op woensdag 10 september 2014 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan ook maar is sowieso leuker met vrienden
Idem, ik denk dat de hoeveelheid locaties afhankelijk zijn van je level. Hoe hoger je level hoe meer locaties denk ik. Ik ben nu net level 3 en ik heb de maan er al bij maar ben nog wel even op aarde bezig.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destiny is tofHij kent zo zijn beperkingen; ik mis een fatsoenlijk verhaal, uiteenlopende builds, meer diepte qua gear en items en ik vind de hoeveelheid locaties flink tegenvallen.
De sfeer en het universum daarentegen zijn wmb geweldig en de shooteractie is supersmooth.. het speelt allemaal heerlijk weg. Ja, je moet veel grinden en dezelfde locaties bezoeken maar al die dingen zijn een absoluut genot om te doen met je vaste fire-team. Het is imo ook echt een coop-multiplayergame. Hij krijgt tot nu toe een dikke 8 van me, maar als je geen vrienden hebt om mee te spelen zou ik meer richting de 7 gaan. Heb natuurlijk tot nu toe nog lang niet alles gezien, geen endgame-gear/content, geen raids, ik heb geen idee wat de DLC gaat brengen etc. maar ik ben zeer tevreden
Een hele andere vraag aan de fifa spelers hier, hoe/wat is FUT precies tov de Master League in PES? Is dat een beetje vergelijkbaar? Hoe werkt dat spelers aankopen mbv kaarten enzo in FUT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |