Er zijn bijna altijd wel PS+ kaarten van een jaar te krijgen voor 40 of zelfs minderquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als je geen CC hebt.
Wat je ook kan doen is even inloggen in de PSN Store via je browser. 15 euro storten op je PSN via Paypal of iDeal. En dan via de store PSN plus abo (3 maanden) aanschaffen.
Zo doe ik het altijd, omdat ik geen CC heb.
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn bijna altijd wel PS+ kaarten van een jaar te krijgen voor 40 of zelfs minder
Er zijn eigenlijk altijd wel acties met PS+ voor een jaar. Mijn was 37,50 destijds.quote:
Hope so!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Donderjagers het volgende:
Thanks voor de tip
Nieuwe trailer van de laatste DLC voor BF4.
Prequel voor BF4 2143 ?
Nee goud, ben pas leveltje 4 ook op PSN. Ook nog niet zo heel lang dat ik een PS4/Vita heb, vanaf de zomer ongeveer en daarnaast ben ik er vooral ook gewoon niet zo goed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu pas? Of bedoel je platinum?
Spel kostte dan ook geen 500 miljoen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel een beetje vaag dat dit spel 500 miljoen dollar heeft gekost, maar dat er dan niet een simpel sound option menu inzit. WTF Bungie
Wacht maar dat je toevallig een grot/tempel binnenloopt op de maan en daar een uur lang in ronddwaalt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik vind het nu al geweldig. Loop nu al een lange tijd rond waar je allemaal mensen ziet lopen. Echt super mooi spel man![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wacht maar dat je toevallig een grot/tempel binnenloopt op de maan en daar een uur lang in ronddwaalt.Al zullen daar nu ook wel missies zijn denk ik.
Als je account ook daarop staat dan denk ik het wel maar zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef lDDQD het volgende:
Vraagje, ik heb een Vanguard key. Als ik die activeer, geldt dat voor één account of ook voor mijn andere op dezelfde console?
Bedankt, zo proberen. Waar zie je uberhaupt die Vanguard terug, in je inventory?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je account ook daarop staat dan denk ik het wel maar zeker weten doe ik het niet
Als ik dat eens wistquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt, zo proberen. Waar zie je uberhaupt die Vanguard terug, in je inventory?
welke keyquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef lDDQD het volgende:
Vraagje, ik heb een Vanguard key. Als ik die activeer, geldt dat voor één account of ook voor mijn andere op dezelfde console?
Ik heb de Vanguard editie van Bol besteld, daar krijg je een PSN code bij die je kan redeemen voor extraatjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke key
Waar ?
ik zie die items niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |