Ik voer die code in op mijn PS4, maar als ik hem wil redeemen geeft de PS4aan dat je eerst je CC gegevens in moet vullenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is daar geen weg omheen?
omdat ze automatisch verlengen. Ekte naaiers zijn hetquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik voer die code in op mijn PS4, maar als ik hem wil redeemen geeft de PS4aan dat je eerst je CC gegevens in moet vullen![]()
Kijk het is wel gratis en dan moet ik niet zeuren, maar het was leuk geweest als ik 1 maandje lekker gratis had
Mailbox? Maar moet ze nog invoeren gewoon te lui voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
Bij welke merch kan je je spullen van de CE Enzo halen?
Volgens mij moet je die gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
Bij welke merch kan je je spullen van de CE Enzo halen?
ja voor mij ook! ben er wel even zoet meequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Destiny is een prima game zo op het eerste gezicht. Heeft veel weg van Borderlands en daar hou ik wel van. Mooie werelden, actie en avontuur. Ik begrijp nog niet alles maar dat gaat wel komen. Destiny is voor mij een blijvertje.
Ja maar bij PS+ krijg je wel weer elke maand gratis games. Ook al stellen die de laatste maanden geen reet voor, maar dat komt wel weer na een tijdjequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef j95 het volgende:
Kom er net achter dat je tegenwoordig moet betalen voor online multiplayer. Wtf. Lijkt xbox wel
Het was altijd een mooi argument in mijn discussie tegen xbox-fanaten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja maar bij PS+ krijg je wel weer elke maand gratis games. Ook al stellen die de laatste maanden geen reet voor, maar dat komt wel weer na een tijdje
Wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Het was altijd een mooi argument in mijn discussie tegen xbox-fanaten.
Ik heb trouwens geen cc. Wat nu?
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh![]()
Even op psncode.nl een card kopen. Heb ik toevallig net ook gedaan. Zo Destiny time
Nopequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/gamesquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik kan niet gebruikmaken van een maand gratis?
Nu pas? Of bedoel je platinum?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn eerste gouden trophy is binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |