Als je daar een account hebt is het ¤47,50 - 7,50 +1,95quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan kom ik op 49.99 - 7.50 + 1.95 uit
Ga NHL spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat gezeik over dat destiny kutspel, maar
Waarom is die fifa 15 demo nog niet verkrijgbaar..!!
Omdat jij Destiny een kutspel vindquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Schop me via battle.net app maar zit ook even te eten zoquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Omdat Microsoft EA weer eens dik betaald om de demo eerder online te zetten op de XBOX1.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel triest dat je denkt dat alle PC games ook op consoles komenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Wel triest dat dit spel wel voor die oude schijtconsoles uitkomt maar niet voor de PC
Moet ik toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel triest dat je denkt dat alle PC games ook op consoles komen
Indien je dit niet dacht moet je ook niet zeiken als er een game alleen op een console uitkomt
Waarom? Zou het leuk vinden als hij ook voor de PC zou uitkomen en het dan ook wel zou kopen. Maar ik ga niet een console aanschaffen voor een of twee games. Over het algemeen speel ik toch strategie spellen. Maar blijf het wel volgen of hij ooit op de pC uitkomt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Wel triest dat dit spel wel voor die oude schijtconsoles uitkomt maar niet voor de PC
Ik ook niet. Heb wel een PS3 staan, maar vindt dat echt niet meer kunnen wat betreft graphics. Ik vind het vreemd dat ze het spel voor zowel PS4 als PS3 en dezelfde generatie XBOX'en uitbrengen maar niet voor de PC. Had dan gewoon PS4, One en PC gedaan, heb je ook geen gezeikquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef Cherna het volgende:
[..]
Waarom? Zou het leuk vinden als hij ook voor de PC zou uitkomen en het dan ook wel zou kopen. Maar ik ga niet een console aanschaffen voor een of twee games. Over het algemeen speel ik toch strategie spellen. Maar blijf het wel volgen of hij ooit op de pC uitkomt.
Je hebt Panetside 2 voor de PC. Die heb ik maanden lang gespeeld en denk dat Destiny er een klein beetje op lijkt als ik de filmpjes zo zie. Alleen niet zo massaal een MMO als Planetside met The Crown(leuke herinneringen aan mbt tot veldslagen).
Moet je lekker naar een pc topic gaan ofzo.. Misschien is de Sims 4 wat voor je die is op de pcquote:
Waarom, omdat jij het niet hebben kan dat ik mijn mening hier verkondig? Ga zelf maar naar een ander topic als je het niet hebben kanquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je lekker naar een pc topic gaan ofzo.. Misschien is de Sims 4 wat voor je die is op de pc
Mogelijk komt hij ooit uit op de PC. Ondertussen blijf ik het wel volgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb wel een PS3 staan, maar vindt dat echt niet meer kunnen wat betreft graphics. Ik vind het vreemd dat ze het spel voor zowel PS4 als PS3 en dezelfde generatie XBOX'en uitbrengen maar niet voor de PC. Had dan gewoon PS4, One en PC gedaan, heb je ook geen gezeik
Tieft lekker op man.... Niemand zit hier te wachten op dat gejank van jequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom, omdat jij het niet hebben kan dat ik mijn mening hier verkondig? Ga zelf maar naar een ander topic als je het niet hebben kan
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tieft lekker op man.... Niemand zit hier te wachten op dat gejank van je![]()
Ben je nu klaar met huilen? Laat dan de mensen die deze game wél gaan spelen maar weer praten
Gaat erop dat je loopt te zeiken dat je PC een game niet heeft en dit is het topic daar niet voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaat
Sorry maar waarom denk je dat er maar iemand een neuk zal geven om het feit dat jij deze game niet kan spelen omdat je een pc hebt ? Of waarom die info überhaupt ontopic is in een ps4 topic.... Échtquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Alweer een klein jochie op het pikkie getrapt omdat iemand anders z'n mening 'm niet aanstaat
Als je er niet om geeft reageer er dan gewoon niet op? Het was maar 1 reactie, maar nu jullie telkens reageren is het een discussie geworden (waarvoor een forum volgens mij ook bedoeld is).quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry maar waarom denk je dat er maar iemand een neuk zal geven om het feit dat jij deze game niet kan spelen omdat je een pc hebt ? Of waarom die info überhaupt ontopic is in een ps4 topic.... Écht
Ja, dikke doei!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je er niet om geeft reageer er dan gewoon niet op? Het was maar 1 reactie, maar nu jullie telkens reageren is het een discussie geworden (waarvoor een forum volgens mij ook bedoeld is).
Ahja, dit was gewoon het eerste Destiny topic wat ik tegenkwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat erop dat je loopt te zeiken dat je PC een game niet heeft en dit is het topic daar niet voorDan moet je naar het Destiny topic gaan
Dat zal wel lukken hoor, al wordt het vast nog beter als Destiny er eenmaal isquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja, dikke doei!!Veel plezier met je PC!
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit dat je die 1 maand gratis alleen kan gebruiken als je een CC hebt![]()
Heb ik er nog niks aan. Naja dan maar gewoon een maandje kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |