abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144351870
mensen in mn lijst al lvl 14 :D pff
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144351895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
Power Unlimited over Destiny: Eerste indruk gewoon lekkere shooter, maar maakt hoge verwachtingspatroon die ze zelf hebben gecreëerd niet helemaal waar. Hadden beter ander verwachtingspatroon kunnen creëren. Bang dat je naar singleplayer van ongeveer 20 uur de game niet meer blijft spelen. Als er een cijfer zou aanhangen niet lager als een 8 maar een golden award (=9) is maar zeer de vraag.
Dit is ook wel het idee wat ik inmiddels had, en mocht dat zo zijn, dan vind ik dat prima. Een fijne coop-shooter met loot in een prachtig nieuwe universum. Voeg er nog wat endgame-content aan toe/schroef de levelcap wat omhoog en je hebt een nieuwe IP met superveel potentie ^O^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144351942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is ook wel het idee wat ik inmiddels had, en mocht dat zo zijn, dan vind ik dat prima. Een fijne coop-shooter met loot in een prachtig nieuwe universum. Voeg er nog wat endgame-content aan toe/schroef de levelcap wat omhoog en je hebt een nieuwe IP met superveel potentie ^O^
Precies!
pi_144352088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:37 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Nee heb ik zelf geschreven :P , komt uit de live-stream die ze aan het spelen zijn.
Ah oké. De kans dat de singleplayer erg repetitief zou worden, was ook erg groot. Uiteindelijk zal de multiplayer het spel maken of breken.
pi_144352123
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
Power Unlimited (wouter) over Destiny: Eerste indruk gewoon lekkere shooter, maar maakt hoog verwachtingspatroon die ze zelf hebben gecreëerd niet helemaal waar. Hadden beter ander verwachtingspatroon kunnen creëren. Bang dat je naar de singleplayer van ongeveer 20 uur de game niet meer blijft spelen. Als er een cijfer zou aanhangen niet lager als een 8 maar een golden award (=9) is maar zeer de vraag.
Die ze zelf hebben gecreëerd? WTF ? :D

Hij bedoelt zichzelf denk ik? Samen met alle andere gamingwebsites?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144352247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Haha idd, iedereen en elke site hypte destiny bizar hoog op. Van hunzelf kwam niet bijzonder veel. Niet meer als een andere game iig.
pi_144352259
quote:

[..]

Onbedoeld creëren ze dat wel zelf door de enorme hoeveelheid geld dat ze in de marketing hebben gestoken.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:49:11 #108
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144352277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Is het al bekend wanneer de fifa 15 demo uitkomt? Vandaag nog?
Morgen voor de PS4:

PlayStationEU: To confirm the #FIFA15Demo is coming to PlayStation tomorrow! We'll make sure you know as soon as it's live on store.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144352306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:48 schreef Principia het volgende:

[..]

Onbedoeld creëren ze dat wel zelf door de enorme hoeveelheid geld dat ze in de marketing hebben gestoken.
Ben ik het niet mee eens, ik kan mij iig niet herinneren dat Bungie ooit heeft gezegd dat het ''een revolutie in gaming'' zou worden, dat was allemaal gelul van journalisten.
pi_144352307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:48 schreef Principia het volgende:

[..]

Die 500 miljoen is voor die hele 10 jaar die ze in de planning hebben hé. Vind ik wel meevallen.
pi_144352336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, ik kan mij iig niet herinneren dat Bungie ooit heeft gezegd dat het ''een revolutie in gaming'' zou worden, dat was allemaal gelul van journalisten.
Mensen hebben het opgepikt als de NEXT BIG THING WOW KILLER CONSOLE SELLER MMO SHOOTER JEZUS IS TERUG OP AARDE-game.

Wat jammer is, want dan kan het bijna alleen maar tegenvallen ja. :')
pi_144352362
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mensen hebben het opgepikt als de NEXT BIG THING WOW KILLER CONSOLE SELLER MMO SHOOTER JEZUS IS TERUG OP AARDE-game.

_O-
pi_144352390
quote:

[..]

Ga hierom ook nooit met hoge verwachtingen naar de bios. Valt vaak alleen maar tegen en met games hetzelfde, ben blij dat ik watch dogs pas kocht nadat de hype over was en ik wist dat het niet revolutionair was. Want heb er nu evengoed wel van genoten. Snap wel dat mensen die hem met release kochten en alles ervan verwachten een nare nasmaak ervan hebben.
pi_144352411
Ik wil gewoon iets dat op borderlands lijkt... Dan ben ik tevreden :+
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144352430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ga hierom ook nooit met hoge verwachtingen naar de bios. Valt vaak alleen maar tegen en met games hetzelfde, ben blij dat ik watch dogs pas kocht nadat de hype over was en ik wist dat het niet revolutionair was. Want heb er nu evengoed wel van genoten. Snap wel dat mensen die hem met release kochten en alles ervan verwachten een nare nasmaak ervan hebben.
Bij films gebeurt vaak hetzelfde ja, eigenlijk met zoveel dingen wel. :P

Als je ergens heel veel van verwacht valt het vaak tegen, ga je ergens heen zonder verwachtingen of met de verwachting dat het niets wordt, dan valt het vaak juist weer mee. :)
  FOK!fotograaf dinsdag 9 september 2014 @ 15:54:03 #116
364681 over_hedge
pi_144352439
ik wil me vooral vermaken tot fifa 15 er is. Dan moet vast wel lukken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144352440
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Oh ik zeg ook niet dat ze het expliciet gezegd hebben, maar op GTA V na heb ik zelden zoveel reclame gezien voor een videospel. Onbewust creëer je dan snel een (te) hoog verwachtingspatroon.
pi_144352479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Helemaal als je dan die doos hebt met al die extra troep erin _O-

Maar goed, ook dat is natuurlijk iets persoonlijks of je dat leuk vindt of niet.

Ik ga hem denk ik nog eens oppikken als hij in de aanbieding is, want het speelde zeker prima en RPG-elementen in een shooter is natuurlijk leuk :)
pi_144352504
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef over_hedge het volgende:
ik wil me vooral vermaken tot fifa 15 er is. Dan moet vast wel lukken.
Als Destiny héél goed is, kun je het gat naar PES 15 zelfs overbruggen. ;)
pi_144352532
quote:

[..]

Daarmee bedoelde ze dat het verwachtingspatroon een verkeerde richting is op gestuurd en ze de verkeerde punten hebben benadrukt. Uiteindelijk is het vooral gewoon een goede shooter.
pi_144352563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Helemaal als je dan die doos hebt met al die extra troep erin _O-

Maar goed, ook dat is natuurlijk iets persoonlijks of je dat leuk vindt of niet.

Ik ga hem denk ik nog eens oppikken als hij in de aanbieding is, want het speelde zeker prima en RPG-elementen in een shooter is natuurlijk leuk :)
Ja :P 150 euro voor een game die tegenvalt. Krijg net een foto van mijn vriendin dat Destiny op tafel ligt. Maakt het nog even kutter ;( Kan natuurlijk spontaan ziek worden :D
pi_144352584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij films gebeurt vaak hetzelfde ja, eigenlijk met zoveel dingen wel. :P

Als je ergens heel veel van verwacht valt het vaak tegen, ga je ergens heen zonder verwachtingen of met de verwachting dat het niets wordt, dan valt het vaak juist weer mee. :)
Precies, alleen van vervolgen verwacht ik eigenlijk wel wat. Zoals je kan verwachten dat fifa lekker speelt met kleine tweaks.
pi_144352587
lijkt best veel op borderlands Zedong :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144352634
Maar om ook even positief te berichten:

De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!

:')
pi_144352665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar om ook even positief te berichten:

De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!

:')
*G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')