abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144350234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft. :P
Je weet hoe Destiny werkt?
  Redactie Games dinsdag 9 september 2014 @ 14:52:21 #27
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144350275
Krijg steeds minder zin na het lezen van dit topic :(
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:52:49 #28
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144350296
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Hoezo dan?
pi_144350324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft. :P
Tot gisteren was er geen server online.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144350330
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je weet hoe Destiny werkt?
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games dinsdag 9 september 2014 @ 14:53:50 #31
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144350333
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoor ;)
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:54:44 #32
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144350367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef Fathom het volgende:

[..]

Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoor ;)
Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar waren
pi_144350371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Daarom lees ik die dingen ook niet meer. Al die negatieve berichten en metacritic helpen nu niet echt. Ga gewoon vanavond lekker beginnen en zie wel :)
pi_144350381
de beta heeft mij niet weten te raken, iets teveel grinden voor mijn gevoel. Wacht wel op Fifa
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:55:31 #35
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144350391
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:55 schreef byah het volgende:
de beta heeft mij niet weten te raken, iets teveel grinden voor mijn gevoel. Wacht wel op Fifa
[/quote] :|W :')
  Redactie Games dinsdag 9 september 2014 @ 14:55:42 #36
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144350399
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar waren
Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnen :D
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:56:10 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144350415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:55 schreef Fathom het volgende:

[..]

Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnen :D
Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferen
  Redactie Games dinsdag 9 september 2014 @ 14:56:57 #38
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144350438
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferen
Ok dat is handig om te weten ^O^. Disc er in, eten en kids naar bed gooien en gaan!
pi_144350482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.

GTA review je ook niet na de eerste 2 uurtjes.
Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_144350500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.
Je kan sowieso nog pvp doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:58:59 #41
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144350508
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Godverdomme man het is hetzelfde als de beta!!!!! :( Wat is deze :( :( :( :(
haha oke :D en nu serieus ? :P
leef de leven
pi_144350551
vind het knap als mensen er nu al echt over kunnen oordelen. Eerste paar uur zelfde als de beta, en wat Zedong zegt is ook zo, gaat er om wat er allemaal te doen is als we eenmaal level 20 zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144350583
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
pi_144350591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je kan sowieso nog pvp doen.
Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.
pi_144350621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
Wat een enorm warrig offtopic verhaal, waarom wil je het in hemelsnaam hier ineens over xbox vs ps gaan hebben? :')
pi_144350623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.
Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallen :(
Maar iedereen zijn ding :) Ik kan dat pvp nog best leuk vinden als ik het samen met vrienden speel denk ik. Zorgt ook voor een beetje afwisseling.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144350644
quote:
:O :')
pi_144350657
quote:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders.
Waar heeft Bungie dit beweerd dan?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144350666
quote:
quote:
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144350719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallen :(
Maar iedereen zijn ding :) Ik kan dat pvp nog best leuk vinden als ik het samen met vrienden speel denk ik. Zorgt ook voor een beetje afwisseling.
Nog hogere moeilijkheidsgraden kunnen spelen waardoor je nog meer betere loot kan vinden etc. :9 Die flow maakt voor mij dit soort games (diablo, borderlands, destiny etc.) juist zo aantrekkelijk en verslavend. Maar of dat gaat slagen is puur afhankelijk van de endgame-content.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')