En mensen die een compleet andere game dan de beta hadden verwacht.quote:
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat alquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, ja zoiets maar doen denk ik. Ringstaartmaki was ook al bezet.
[..]
Gisteren middag besteld en wordt straks gewoon thuis bezorgd.
Tja als je alleen maar met de hype meegaat, en zelf niet even het spel kritisch bekijkt, dan krijg je dit soort gedoe. Ik weet wat ik kan verwachten, en mijn verwachtingen waren nooit heel hoog voor het spel. Dit zijn gewoon domme consumenten in mijn ogenquote:
Dat is ook bij elk spel zo hequote:
Er kwam toch een update waarmee je je PSn kon veranderen? Of zat dat er toch niet bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat al
En toen kwam ik ooit met iroquois-kiwi
spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Het is Doolhofstruik geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja echt zo kut man, je kan amper iets verzinnen of het bestaat al
En toen kwam ik ooit met iroquois-kiwi
spijt van
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef RRuben het volgende:
En hoe bevalt Destiny?Godverdomme man het is hetzelfde als de beta!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is deze
![]()
![]()
![]()
![]()
0/10?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Godverdomme man het is hetzelfde als de beta!!!!!Wat is deze
![]()
![]()
![]()
eeeuuUUHH?quote:Ook zei Bungie nog even niet op reviews te vertrouwen omdat deze een vertekend beeld geven op het moment.
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Destiny heeft een paar patches nodig
[..]
eeeuuUUHH?
dat willen ze al 10 jaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Er kwam toch een update waarmee je je PSn kon veranderen? Of zat dat er toch niet bij.
Was al bekend omdat het om de online ervaring gaat, die kan je niet ervaren met 10 reviewers.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Destiny heeft een paar patches nodig
[..]
eeeuuUUHH?
waarom zou dit anders zijn ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zal je doolhof eens doorzoeken met mn struikquote:
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.
GTA review je ook niet na de eerste 2 uurtjes.
quote:
quote:
Je weet hoe Destiny werkt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Krijg steeds minder zin na het lezen van dit topic
Tot gisteren was er geen server online.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal niet als je niet op tijd review copies geeft.
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.quote:
Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoorquote:
Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar warenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef Fathom het volgende:
[..]
Lijkt alsof day one beetje slecht verloopt.... Ik ga hem wel gewoon halen straks hoor
Daarom lees ik die dingen ook niet meer. Al die negatieve berichten en metacritic helpen nu niet echt. Ga gewoon vanavond lekker beginnen en zie welquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Fathom het volgende:
Krijg steeds minder zin na het lezen van dit topic
Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Draait als een zonnetje hoor? En die patches betekenen eerder dat ze door aan het ontwikkelen waren nadat de discs klaar waren
Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Patches maak ik me niet druk om. Behalve dat het alleen maar langer duurt voor ik echt kan beginnen
Ok dat is handig om te wetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Disk er meteen in moet nog wat naar HDD transferen
Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch zo? Er zal nog geen enkele reviewer max lvl zijn en alles gedaan hebben.
GTA review je ook niet na de eerste 2 uurtjes.
Je kan sowieso nog pvp doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zonder dat je de end-game kan ervaren bij dit soort loot-based games kan je inderdaad weinig zeggen over de kwaliteit van de game. Daar draait het toch om, als er geen fuck meer te doen is als je level 20 bent dan speelt niemand destiny meer over 2 maanden.
haha okequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.quote:
Wat een enorm warrig offtopic verhaal, waarom wil je het in hemelsnaam hier ineens over xbox vs ps gaan hebben?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, pvp vind ik geen flikker aan. Ik ga liever zoals Diablo liever eindeloos op zoek naar toffe loot of ik hoop door te kunnen levelen (paragon) / om de zoveel tijd toffe raids etc.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders. Hebben we dit niet ook al gehoord bij watchdogs, en titanfall. Beide leuke spellen maar bij lange na niet wat er is beloofd. Geld trouwens ook voor de consoles. De oorlog tussen xbox en ps zal ik nooi begrijpen want met de specs kan je geen zak. Net als dat IOS speciaal voor apple is gemaakt en dat het systeem daardoor beter draait ondanks een langzamere processor, heeft zo ook xbox en ps hun eigen hardware aangepast op de software waardoor beide consoles nagenoeg hetzelfde zijn. Het is ook wettelijk vastgesteld dat de technieken van beide consoles niet veel mogen verschillen want anders zou sony of microsoft een monopoly positie krijgen en dat mag niet. Daarom moet ik ook altijd heel hard lachen om mensen die de console die ze niet hebben dan ook keihard afzeiken, en koop ik altijd beide.
Persoonlijk vind ik de xbox controllers nu eenmaal fijner. En omdat ik ook een game pc heb is het makkelijker om mijn xbox daar compatible mee te maken dan een ps. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar xbox. Ps mag dan de mooiere graphics hebben, maar wel alleen met de exclusives voor sony en dat waren er bij de ps3 maar een stuk of 4 die noemenswaardig waren. Xbox heeft weer andere nadelen zoals een duur abbonement voor internet. Al krijgt playstation dit nu ook. Maar hoe mooi de graphics nu eenmaal zijn. Daar koop je geen console voor. Dus de verschillen zijn er buiten graphics eigenlijk niet. Het belangrijkste bij de aanschaf van een console is te kijken welke je vrienden kopen. Want als je de enige bent met een xbox wordt het lastig online spelen tegen je vrienden. De rest over specs en dergelijke is allemaal marketing gelul. Mijn excuus als ik van het onderwerp ben afgeweken maar dit leek me een goede discussie opener.
Waar heeft Bungie dit beweerd dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
Ja logisch als een game word aangekondigd met dat het het beste spel gaat worden uit de geschiedenis met een echt geheel andere gameplay dan anders.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:01 schreef danny081 het volgende:
quote:Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Nog hogere moeilijkheidsgraden kunnen spelen waardoor je nog meer betere loot kan vinden etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat moet je met toffe loot als je er niemand anders mee kan neerknallen
Maar iedereen zijn dingIk kan dat pvp nog best leuk vinden als ik het samen met vrienden speel denk ik. Zorgt ook voor een beetje afwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |