deed net alle missies coöp op hoogste difficulty maar stelde ook niet zoveel voor. vaker dood en het duurt wat langer maarja, geen gevolgen en oo kgeen betere loot ofzo. iets meer xp alleen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog hogere moeilijkheidsgraden kunnen spelen waardoor je nog meer betere loot kan vinden etc.Die flow maakt voor mij dit soort games (diablo, borderlands, destiny etc.) juist zo aantrekkelijk en verslavend. Maar of dat gaat slagen is puur afhankelijk van de endgame-content.
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In PVP is iedereen hetzelfde dus levels enzo maakt niet veel uit(tenzij je die ultimate nog niet hebt)
Yep, er zijn 2 soorten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?
ah oke! misschien komt ie hier nog. Maar echt geen tijd nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speelt nog steeds gewoon lekker weg en zoals ik al zei eerder dat ik pas een nieuwe mening ga geven als ik verder ben dan de beta content
Ok die nog niet gedaan danquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt niet, je hebt ook pvp gedeelte dat je wel degelijk je eigen shit gebruikt?
Clash, Combined Arms, Control, Rumble, Salvage en Skirmish.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, en pvp is gewoon slayer of meerdere soorten?
Gaafquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Clash, Combined Arms, Control, Rumble, Salvage en Skirmish.
Warlock idee lijkt me wel gaaf maar dat gelijk je health en armour minder is vind ik wel kutquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar Titan gekozen ook omdat ik die Warlock pvp niet zo sterk vond in de beta
preciesquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Warlock idee lijkt me wel gaaf maar dat gelijk je health en armour minder is vind ik wel kut
Ik speel gewoon probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:24 schreef -Menn0- het volgende:
"Destiny servers are not available. Dismiss this message to try again"
Hoe dan... Koop je een spel kan je het niet eens spelen.
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk dat het grote deel wel titan zal worden.
De polls zeggen juist dat Titan de minst gespeelde class zal zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk dat het grote deel wel titan zal worden.
Wat hij al zei dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uit de meeste polls die ik heb gezien komt titan juist als minste gekozen uit.
Oh onverwachts, ik twijfel tussen Titan en Hunter maar heb nog tot morgenavond om te denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De polls zeggen juist dat Titan de minst gespeelde class zal zijn.
[..]
Wat hij al zei dus.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een review die zo accuraat mogelijk is?
Zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik niet, hij was bezig met downloaden maar doet nu niks meer. Heb het al x aantal keer geprobeerd....quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon probeer het nog eens.
quote:
Er was een beta, dus bedoel natuurlijk die zo dicht mogelijk bij de beta komt. Of ze moeten het spel radicaal omgegooid hebben maar dat lijkt mij niet.quote:
Ziet er goed uit! wanneer komt ie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
(de 4 laatste BF4 maps)
Is nog onbekend, om 18:00 uur krijgen we wel een video-teaserquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! wanneer komt ie?
Ligt ook aan de verwachtingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep. En ben bang dat het overhyped is. Dat het de eerste maand leuk is, maar dat het daarna erg repetitief is. Dat baseer ik op mijn gevoelens dus doe ermee wat je wilt.
Hier:quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |