quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef 7nightwing7 het volgende:
Installing destiny @ps4. 15.89 GB install file. Wat !!?? Ik breng hem terug. Dit pik ik niet.
Cool, vanavond even scoren dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk deze week, happy actie is sowieso deze week. Maar weet niet of die 55 een tijdelijke actie is
van wie kreeg je die dan en wat zei die gene?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?
Geluidsinstellingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Denk niet dat dat werkt man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:36 schreef Quantic het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik ben op zoek naar mensen om mee te spelen, geen van mijn vrienden heeft een PS4.
PSN: Lino_Ieluzzi
te kutquote:
nope, kan niks vinden op zowel internet niet als bij de instellingen nietquote:
Daarom zitten we hier ook..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Haha, dat was ik vergeten ja, had dat net zo goed weg kunnen latenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Ik lees vooral ''most polished game ever'' op buitenlandse fora van mensen die nu spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe is die headset trouwens, of naja oortjes die bij de ps4 kwamen?
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.
Veel mensen vinden m niks hoor, maar ik en mijn maatjes gebruiken allemaal dat ding en we verstaan elkaar prima tijdens het gamen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |