Gezellig, DM je PSN evenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk rond de zelfde tijd ready to go als jij. Samen knallen ditdat.
leuke deal welquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Roces18 het volgende:
Zag net bij bart smit ps4 + destiny bundel + 30 dagen online pass - 399 euro.
Voor de gene die het allemaal nog niet hebbenScheelt je toch weer 60/70 euro.
Bij GW zijn muntjes je loot!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat GW is niet loot-based dus destiny sowieso > GW.
Not bad, jammer dat het de regular versie isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Even als tip voor mensen die fifa 15 nog willen bestellen. Bij wehkamp voor 55 euro en met de code Happy gaat er 7,50 vanaf. Dus voor 47,50 fifa 15
W00t. Tot hoelaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Even als tip voor mensen die fifa 15 nog willen bestellen. Bij wehkamp voor 55 euro en met de code Happy gaat er 7,50 vanaf. Dus voor 47,50 fifa 15
klinkt eerder als een f2p gamequote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bij GW zijn muntjes je loot!
Soort van...
Dan noem je het punten, is het dan ineens niet f2p?quote:
en je kan zeker ook muntjes kopen voor rl geld, om sneller te unlocken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan noem je het punten, is het dan ineens niet f2p?
Met die muntjes koop je unlockables, gaat best vlot, prima en leuk systeem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Not bad, jammer dat het de regular versie is
(En ik mag niet klagen, krijg dit jaar ultimate voor inkoopsprijs)
Ik denk deze week, happy actie is sowieso deze week. Maar weet niet of die 55 een tijdelijke actie isquote:
Ultimate edition is zonde van t geldquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Not bad, jammer dat het de regular versie is
(En ik mag niet klagen, krijg dit jaar ultimate voor inkoopsprijs)
Ik zag net ook een code van herfst2014 (20% korting) maar of die toepasbaar is op games weet ik niet.quote:
EEN PERsOONLIJKE KENNISquote:
voor 54.59 klaag ik daar niet over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ultimate edition is zonde van t geld
Helaas nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zag net ook een code van herfst2014 (20% korting) maar of die toepasbaar is op games weet ik niet.
Nee oké, dan is het nog wel te doen maar elke week een trieste gold pack. Doe dan 30 packs in een keer en 10 over 10 welenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor 54.59 klaag ik daar niet over.
anders kost de game me ook +-50, heb ik alleen geen extra packs.
De meeste welquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Altron het volgende:
Fuck , bedenk me net dat ik alleen nog maar een headsetje van m'n ps3 heb...
Hoop dat die ook werkt op de ps4 , nog niet getest.
Yes dat wel, maar gezien de snelheid waarmee je muntjes haalt is dat echt heel erg overbodig naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en je kan zeker ook muntjes kopen voor rl geld, om sneller te unlocken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |