Bij mij valt-ie pas vanmiddag in de bus. En ik moet werken, dus ik kan toch niet eerder spelen als vanavond. Heb er wel zin in!quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:58 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat een stel haters/afhakers ineens, had verwacht dat er meerdere mensen vanaf 0:00 aan het spelen waren
Zelfde hier, ik kan morgenavond pas spelen maar heb er wel onwijs veel zin in! Geen beta gespeeld dus is helemaal nieuw maar bungie heeft me nog nooit teleurgesteldquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Morri het volgende:
[..]
Bij mij valt-ie pas vanmiddag in de bus. En ik moet werken, dus ik kan toch niet eerder spelen als vanavond. Heb er wel zin in!
Wat je er ook mee kan als Fifa uit is. Spelers kopen / verkopen / handelen in alles /opstellingen bepalen / teams samenstellen / etc. Is wel makkelijk als je FUT gaat spelen en de eerste zaken al in kunt richten.quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?
ja, dat wel.quote:
en om te switchen naar playstation zodat we samen kunnen spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, voor mij was het vooral een goed excuus om te beginnen aan de next-gen.![]()
Same.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Destiny besteld bij bol.com, als ik thuiskom van school ligt hij als het goed is thuis
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en om te switchen naar playstation zodat we samen kunnen spelen
Zelfde ervaring hier... Wat dat betreft kun je weinig klagen over Bol. Het zal best ergens anders een paar euro goedkoper zijn maar ze leveren wel. Fifa heb ik er ook staan voor later deze maand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Same.
Bestel altijd m'n spellen daar als ik ze op de dag van de release wil hebben , altijd netjes vroeg geleverd.
Al maakt dat voor mij geen reet uit nu .... ben aant ''werk''
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Same.
Bestel altijd m'n spellen daar als ik ze op de dag van de release wil hebben , altijd netjes vroeg geleverd.
Al maakt dat voor mij geen reet uit nu .... ben aant ''werk''
Klopt wat je zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenDat is aan de postnl. Maar net wanneer jouw huis in het rijtje zit waar ze moeten afleveren.
Idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde ervaring hier... Wat dat betreft kun je weinig klagen over Bol. Het zal best ergens anders een paar euro goedkoper zijn maar ze leveren wel. Fifa heb ik er ook staan voor later deze maand.
Klopt. In het proces komt CB Logistics ook nog om de hoek kijken maar daar heb ik sowieso 100% vertrouwen in. Die zijn altijd op tijd gezien bol.com een grote klant isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg geleverd heeft bol.com alleen niks mee te makenDat is aan de postnl. Maar net wanneer jouw huis in het rijtje zit waar ze moeten afleveren.
Nee ik ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die totaal niks heeft met Destiny?
Dat GW is niet loot-based dus destiny sowieso > GW.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het kan absoluut niet tippen aan Garden Warfare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |