Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.
Heb er wel weer zin in.
Hunter kiezen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Disker91 het volgende:
Bungie employee die als Titan speelt. Damn, Warlock/Titan is een moeilijke keus
Het is niet zo zwart/wit. De meeste games hanteren dlc's die je als extra op de volledige game kan aanschaffen. Deze verlengen de duur van de game voor de echte liefhebbers. En deze worden ook pas gemaakt nadat de game verschenen is. Het grote voordeel van deze dlc's is dat je ze kan aanschaffen wanneer je de game echt tof vind en als je het minder leuk vond koop je hem niet en bespaar je je zo wat geld.quote:Op maandag 8 september 2014 17:30 schreef Quantic het volgende:
[..]
Omdat er via de PSstore e.d. nu al heel veel zaken te koop staan en de opzet van deze game perfect is om constant uit te breiden met DLC's. Ik ben wellicht een beetje ouderwets, maar ik mis gewoon de tijden dat je een game kocht en deze meteen volledig was, ipv om de maand een DLC uitbrengen met een beetje content en 3 nieuwe maps, en door en door en door.
Limited heeft alleen de steelbook volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
En hopelijk heeft mijn LE doosje niet al deze troep erop zitten qua tekst, heb daar een pesthekel aan.
En anders maar mijn metalen case gebruiken die erbij komt
Ik ga sowieso Titan. In de beta hunter gespeeld, was tof, maar die super van Titan vind ik veel toffer.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Disker91 het volgende:
Bungie employee die als Titan speelt. Damn, Warlock/Titan is een moeilijke keus
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 8 september 2014 17:51 schreef defokkingfoker het volgende:
FFUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!
Ben net ff langs de GameMania gegaan.. blijkt dat ze 41 ps4 bundels op vooraad hebben en laat ik nou net de 42 wachtende zijn![]()
![]()
Nu hopen op dat iemand zijn order canceld
Kapitaal opbouwenquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?
41 is al tering veelquote:Op maandag 8 september 2014 17:51 schreef defokkingfoker het volgende:
FFUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!
Ben net ff langs de GameMania gegaan.. blijkt dat ze 41 ps4 bundels op vooraad hebben en laat ik nou net de 42 wachtende zijn![]()
![]()
Nu hopen op dat iemand zijn order canceld
Mja, ze konden niet even een Ghost edition voor me bestellen die al sinds juli in bestelling stondquote:Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ze hebben er nog 20 in de bestelling zeiden ze
Magequote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
JONGONS WAT IS DE STOERSTE KLASSE OM TE SPELENNNN?!?!??111/1/1/!?!?!?
Titan!quote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
Warlockquote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
Wat is je PSN?quote:Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die me nu even wil helpen om malthael te vermoorden? Lukt me niet alleen op master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |