ROT-TER-DAM ! HOO-LI-GANS !quote:
Man man manquote:
Hahaha, jij bent ook een draaikontquote:Op maandag 8 september 2014 16:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Stukje gezien en ben toch wel enthousiast geworden. Ik hou wel van die sci-fi setting en die rpg elementen dat je kan levellen en nieuwe armor of wapens kan vinden als loot. Of gewoon kan kopen bij bepaalde vendors.
Goed ook dat het levellen langzamer is geworden dan in die beta.
Eens even kijken waar ik hem bestel
Geef haar een Destiny-bundel cadeau. Kan je het daar lekker spel onder het mom van 'laten zien hoe het werkt'.quote:Op maandag 8 september 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
Morgen is mijn moeder jarig, dat verzin je toch niet
[..]
Man man man
Ik wist het gewoon nog niet helemaal zeker met deze game. Heb helaas de beta niet kunnen spelen anders was mijn keuze veel makkelijker geweest. Maar ik heb nu een stukje gezien en het ziet er wel echt tof uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook een draaikont.
Vrees dat ze dat niet erg op prijs stelt.quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook een draaikont.
[..]
Geef haar een Destiny-bundel cadeau. Kan je het daar lekker spel onder het mom van 'laten zien hoe het werkt'.
Naar mijn mening had het wel iets meer RPG mogen zijn, het levelen is vrij beperkt. Het het tof gevonden als er skilltrees en dergelijke inzaten, maarja dat spreekt het mainstream publiek waarschijnlijk niet aan.quote:Op maandag 8 september 2014 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon nog niet helemaal zeker met deze game. Heb helaas de beta niet kunnen spelen anders was mijn keuze veel makkelijker geweest. Maar ik heb nu een stukje gezien en het ziet er wel echt tof uit.
En aangezien Action RPG/RPG mijn favoriete genre is. Denk ik toch dat Destiny me wel gaat bevallen
Ach studie is belangrijker moet je maar denkenquote:Op maandag 8 september 2014 16:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vrees dat ze dat niet erg op prijs stelt.![]()
Ik ga het ook lastig krijgen om tijd vrij te maken, ivm studie helaas.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Naar mijn mening had het wel iets meer RPG mogen zijn, het levelen is vrij beperkt. Het het tof gevonden als er skilltrees en dergelijke inzaten, maarja dat spreekt het mainstream publiek waarschijnlijk niet aan.
Zal echt wel meevallen denk ik hoor. De halve wereld kan nu al spelen, USA komt het volk van de midnight release om een uur of 10:00 onze tijd online, tegen de tijd dat NL het spel in de post heeft, rond 16:00 ligt half de VS weer te pitten of is net aan het werk. Komt wel goed denk,quote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Disker91 het volgende:
Ik ben morgen vrij. Zal wel niet kunnen spelen, ik gok dat de servers er de hele dag uitknallen, en tegen donderdag weer redelijk werken. Ik hoop het niet though.
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)quote:Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skilltree dit dat.
Dat is zeker waar. Al was nu en nadat Dragon Age uitkomt een vakantie niet erg geweest.quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach studie is belangrijker moet je maar denken![]()
Het is dat ik nu helaas weer werkloos ben en dat ik daardoor genoeg tijd heb, maar ik ben natuurlijk ook veel liever aan het werk of wat dan ook
Ja de classes hebben maar 1 special geloof ik he?quote:Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)
Klopt inderdaad, maar meer zal vast wel weer lastig liggen met PvP.quote:Op maandag 8 september 2014 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja de classes hebben maar 1 special geloof ik he?
Ach ja, ik vermaak me vast wel tot iig lvl 20, daarna eens zien hoelang het nog leuk blijft.
Shadows of Mordor en DriveClub komen er ook al snel aan...
Ach vind het nu ook niet super erg hoorquote:Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)
[..]
Dat is zeker waar. Al was nu en nadat Dragon Age uitkomt een vakantie niet erg geweest.
Omdat er via de PSstore e.d. nu al heel veel zaken te koop staan en de opzet van deze game perfect is om constant uit te breiden met DLC's. Ik ben wellicht een beetje ouderwets, maar ik mis gewoon de tijden dat je een game kocht en deze meteen volledig was, ipv om de maand een DLC uitbrengen met een beetje content en 3 nieuwe maps, en door en door en door.quote:
Ik heb geen Borderlands gespeeld dus geen idee hoe dat was.quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja als het DLC wordt zoals Borderlands 2 DLC, dan mag het van mij wel hoor. Die DLC pakketten waren echt super
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Godverdomme, mijn Destiny ligt nog steeds bij Bart Smit
Kan altijd nog veranderd worden hoorquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Status zending:
Zending wordt voorbereid door de verzender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |