quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:35 schreef 7nightwing7 het volgende:
Installing destiny @ps4. 15.89 GB install file. Wat !!?? Ik breng hem terug. Dit pik ik niet.
Cool, vanavond even scoren dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik denk deze week, happy actie is sowieso deze week. Maar weet niet of die 55 een tijdelijke actie is
van wie kreeg je die dan en wat zei die gene?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe ik dit oplos? krijg chatgeluid dus via dat oortje die bij de ps4 zit.. maar wil dat geluid ook via m'n eigen koptelefoon hebben? kan niks vinden bij instellingen
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
poker, heb je dus 2 headsets aangesloten ofwat?
Geluidsinstellingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Denk niet dat dat werkt man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:36 schreef Quantic het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik ben op zoek naar mensen om mee te spelen, geen van mijn vrienden heeft een PS4.
PSN: Lino_Ieluzzi
te kutquote:
nope, kan niks vinden op zowel internet niet als bij de instellingen nietquote:
Daarom zitten we hier ook..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Haha, dat was ik vergeten ja, had dat net zo goed weg kunnen latenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden, dat kun je gewoon zeggen hoor.
Ik lees vooral ''most polished game ever'' op buitenlandse fora van mensen die nu spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoe is die headset trouwens, of naja oortjes die bij de ps4 kwamen?
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet zijn ding, ik hoef geen andere iig.
Veel mensen vinden m niks hoor, maar ik en mijn maatjes gebruiken allemaal dat ding en we verstaan elkaar prima tijdens het gamen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het wel een fijner idee dan die kut headset van xbox 360
Dat is nooit geweest. Vanaf de PS2 kun je prima je PlayStation-consoles op z'n kant zetten. Gebruik wel de officiële stand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Is de console op zijn zij zetten nog steeds mogelijk slechter voor discs?
Dat kan niet, niet als je die andere op de TV hebt aangesloten. Lijkt mij ook logischquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens Destiny was op het NOS journaal![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Daar zitten maar een paar uurtjes tussenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef appelsjap het volgende:
Heuj mijn witte PS4 + Destiny is binnen!! Nu installeren en spelen
SHARE-knop ingedrukt houden, dan naar opties zoeken, staat daar tussen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
dat zou ik ook veel liever zien jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee oké, dan is het nog wel te doen maar elke week een trieste gold pack. Doe dan 30 packs in een keer en 10 over 10 welen
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zou ik ook veel liever zien ja
Maarja, dat zoen ze niet he, nu moej e elke week inloggen
gaat morgen dan ook de FUT app open ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Morgen pas, XBox One kreeg m eerder.
Ik ben blij dat ik nog geen PS4 heb gekocht. Ik wil ook een wittequote:
vind t een mooi dingquote:
idd, niet dat je ooit wat vindquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.
HAHAHAH geweldig ondertitel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Donderjagers het volgende:
Destiny PS4 clan
https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
quote:
hij staat open, dus ja. welquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHAH geweldig ondertitel.
Kinders. Hoe join ik de FoK! clan?
EDIT: Wow! Dus ik klik op request to join en zit er automatisch in :S Dat moet toch niet de bedoeling zijn??
Zo zien we dus waarom je het niet leukvind... Je hersens zijn nog te jongquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beta even gespeeld en ik snapte de hype niet. Best leuk en het schiet best lekker, maar niet meer dan dat.
Het kan absoluut niet tippen aan Garden Warfare
Morgen dus pas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Bolters het volgende:
Straks de FIFA15-demo maar even downloaden. Zin in! Hopelijk komt hij snel online
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoor en lees nog niet heel veel enthousiaste berichten
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?quote:
Nope, sinds gisteren op de One, vanaf morgen op PS4 enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.
Ik ga vanaf een uur of 7 vanavond beginnen, twijfel nog tussen Titan en Warlock.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouwquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Cikx het volgende:
Zou lief zijn als iemand deze arme student een Sony Gold headset zou kunnen doneren.
Optie uitvinken als je start?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
LE ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Het pakketje weegt bij mij 640 gram. Wel erg veel voor een game
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.htmlquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.gamesync.nl/ als webshop?
Zit wel even te kijken ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
LE ofzo?
Post NL schiet eens op nou
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gramquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouw
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gram
Ah ok bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.
nedgame is vaak lief.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Even een vraagje! Heeft iemand ervaring met Nedgame en defecte hardware terugsturen?
Ok moet nog steeds die gold headset terugsturenquote:
Over mijn defecte controller deden ze niet moeilijk, kreeg gelijk een nieuwe mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Even een vraagje! Heeft iemand ervaring met Nedgame en defecte hardware terugsturen?
Mwah, de meesten onderschatten Garden Warfare erg denk ik, puur vanwege het uiterlijk. Het is denk ik goed vergelijkbaar met bijv. Super Smash Brothers. Je kan snel meedoen, maar er zit veel meer diepgang in dan je van tevoren denkt of ziet als je het voor het eerst speelt. En dat maakt het zeer toegankelijk voor nieuwe spelers, wat denk ik een goede zaak is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo zien we dus waarom je het niet leukvind... Je hersens zijn nog te jong
thanks ziet er wel betrouwbaar uit. Snap alleen niet dat ze de games zo goedkoop aanbieden. andere webshops rekenen gewoon de volle mep voor nieuwe gamesquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.html
Of 100e als je het bij Zavvi besteld!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouw
Ok er zit geen winkel in de buurt dus ik moet het naar Nedgame opsturen en dan maar wachten tot ze antwoord geven.. Hou ik nooit zo vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over mijn defecte controller deden ze niet moeilijk, kreeg gelijk een nieuwe mee.
Maar mijn PS4 moest ik maar door Sony op laten halen, dat vind ik wel raar eigenlijk aangezien zij zelf ook een jaar garantie geven...
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, de meesten onderschatten Garden Warfare erg denk ik, puur vanwege het uiterlijk. Het is denk ik goed vergelijkbaar met bijv. Super Smash Brothers. Je kan snel meedoen, maar er zit veel meer diepgang in dan je van tevoren denkt of ziet als je het voor het eerst speelt. En dat maakt het zeer toegankelijk voor nieuwe spelers, wat denk ik een goede zaak is.
Overigens 26 jaartjes oud, maar natuurlijk jong van geest. En juist als je jong bent speel je Destiny denk ik, net als dat al mijn leerlingen FIFA/Call of Duty spelen. Destiny is een spel voor de grote massa en daar is niks mis mee. Ik hoor er lovende dingen over en veel gebitch, het zal uiteindelijk een kwestie van smaak zijn. En daarover valt niet te twisten natuurlijk
Precies, dat denk ik ook. Het is voor een groot deel natuurlijk ook marketing.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.
Een Borderlands is ook niet echt voor de grote massa, maar toch lijkt het er wel een beetje op.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens 26 jaartjes oud, maar natuurlijk jong van geest. En juist als je jong bent speel je Destiny denk ik, net als dat al mijn leerlingen FIFA/Call of Duty spelen. Destiny is een spel voor de grote massa en daar is niks mis mee.
Topwinkel, altijd dag van release en scherpe prijzen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.gamesync.nl/ als webshop?
of 70dollar via amazon (al kan je beter een andere shop nemen en vragen of ze het voor 26dollar en gift willen versturenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Of 100e als je het bij Zavvi besteld!
Ok, jammer! Dank je anywaysquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, sinds gisteren op de One, vanaf morgen op PS4 enzo.
hoeveel ben je aangekomen, papzakquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Friday12 het volgende:
Aangekomen![]()
Nu mijn Ghost Edition openmaken
Ditquote:
Zoveel KG als dat de Ghost Edition weegtquote:
Awoken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:10 schreef Cikx het volgende:
Ik zit met een intens dilemma: awoken of human warlock?
trololololololololololo ook?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog steeds geen PSN naam.Alles wat ik probeer is al bezet.
Waar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Destiny wordt best wel megaslecht ontvangen?
Huh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Denk inderdaad dat ik voor een male awoken warlock ga eerst en dan voor een female human hunter.quote:
Achja ik heb in ieder geval de beta gespeeld, dus weet wat ik kan verwachten en vond het tof.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga maar na wat de meeste 16-jarigen spelen. Dat zijn niet indies of onbekende spellen, maar grote spellen met veel marketing erachter (FIFA, COD, Destiny, GTA) en League of Legends ofzo hoor ik regelmatig.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Gemiddeld bij metacritic een 4 ofzo.
quote:I thought release version would be different from beta, but i was wrong
'Dat is Typisch'quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog steeds geen PSN naam.Alles wat ik probeer is al bezet.
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reactiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef j95 het volgende:
Weet iemand of je je psn naam kan veranderen?
Het is maar wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reacties
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een nieuw account maken. Heb ooit mijn voor en achternaam als naam gedaan
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
User reviews moet je nooit vertrouwen daar.
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef Matedeor het volgende:
Voor de mensen die destiny al hebben, is het spel zo goed, dat ondanks dat science fiction normaal gesproken niet echt mijn ding is, ik hem toch moet halen?Kon de beta helaas dat weekend niet spelen. Ben eigenlijk hard toe aan een nieuwe game op de ps4, maar heb watch dogs ook maar niet gekocht vanwege de iets wat tegenvallende recensies. Anders wordt het wachten op driveclub, fifa15, far cry et cetera.
Juist!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Ga daar ook niet van uit hoor, begin sowieso een game en bepaal zelf wel hoe leuk hij is. Sommige ''geflopte'' games kunnen heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Wat ? DESTINY ??quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Joh de helft heeft de game niet eens gespeeld, alleen maar trollen voor aandacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Al die mensen die een 0 gevenverdiep je anders even in de game voordat je hem koopt.
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Altron het volgende:
[..]
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Gta vind ik samen met Red Dead Redemption, Uncharted en FIFA (dat ik sowieso tussendoor altijd wel blijf doen) de mooiste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Even de reacties op destiny afwachten dan maar, maar als die niet lovend zijn gaan ik hem niet kopen denk ik. Ga ik kijken of ik watch dogs voordelig kan aankomen, genre licht mij toch wat meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.
samequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Roypsv het volgende:
fijn man, bijna einde missie, connection lost
http://www.gamersnet.nl/n(...)reviews_van_destiny/quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja Metacritic kijk ik geeneens naar. Onbetrouwbare zooi daar.
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ach ik vertrouw er wel op hoor dat de game super is. Bungie is niet zomaar een bedrijf. Halo vond ik ook altijd wel tof
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ja moest er ineens aan denken. Je kan ook niet echt een review maken van zo'n game. Het is toch een soort van MMO en dan kan je niet binnen een dag al heel de game reviewen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het beginquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Santello het volgende:
Ik heb een promotiecode ontvangen voor Destiny. Een of ander voertuig. De Sparrow. Is het wat?
is het net toevallig?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:04 schreef janrad het volgende:
Heb hem niet gehaald bij de Media markt, volgens het nieuws stonden de mensen ervoor in de rij, heb daar niets van gemerkt.
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
De online-id moet alfanumerieke tekens bevatten, dat kunnen liggende streepjes en koppeltekens zijn, en moet tussen 3 en 16 karakters lang zijn. Het eerste teken moet een letter uit het alfabet zijn.
Wat is deze?
Hehehe, ja zoiets maar doen denk ik. Ringstaartmaki was ook al bezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwam![]()
Gisteren middag besteld en wordt straks gewoon thuis bezorgd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:11 schreef gniffie het volgende:
Ze hadden geen PS4 Destiny bundels bij de Bart Smit. Kut winkel
Toch fijn. aangezien je soms best ver weg moet op die dingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het begin
Die Ghost ziet er vet uit maar moet 3.5 uur opladen
weer zo'n naaistreek van Sony...quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De zwarte bundel kun je bijna overal krijgen, maar de witte alleen bij de Game mania. Deze is echter al zo goed als uitverkocht.
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
weer zo'n naaistreek van Sony...Iedereen lekker maken met die witte PS4, iedereen ook zeer enthousiast want dat kreng ziet er supergeil uit, en dan dus zo limited op de markt gooien. Hufters.
Vorige week hier Diablo 3 besteld. Volgende dag binnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
thanks ziet er wel betrouwbaar uit. Snap alleen niet dat ze de games zo goedkoop aanbieden. andere webshops rekenen gewoon de volle mep voor nieuwe games
Is dat btw jouw eigen witte ps4? of gebruik je weer plaatjes van internet van iemand anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |