http://www.gamersnet.nl/n(...)reviews_van_destiny/quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja Metacritic kijk ik geeneens naar. Onbetrouwbare zooi daar.
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ach ik vertrouw er wel op hoor dat de game super is. Bungie is niet zomaar een bedrijf. Halo vond ik ook altijd wel tof
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat de echte reviews er nog niet zijn. Game is toch overal uit nu of zit er nu nog steeds een embargo op?
Ja moest er ineens aan denken. Je kan ook niet echt een review maken van zo'n game. Het is toch een soort van MMO en dan kan je niet binnen een dag al heel de game reviewen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een online spel, tot gisteren was er niemand online, zo gek is het dus niet.
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het beginquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Santello het volgende:
Ik heb een promotiecode ontvangen voor Destiny. Een of ander voertuig. De Sparrow. Is het wat?
is het net toevallig?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:04 schreef janrad het volgende:
Heb hem niet gehaald bij de Media markt, volgens het nieuws stonden de mensen ervoor in de rij, heb daar niets van gemerkt.
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
De online-id moet alfanumerieke tekens bevatten, dat kunnen liggende streepjes en koppeltekens zijn, en moet tussen 3 en 16 karakters lang zijn. Het eerste teken moet een letter uit het alfabet zijn.
Wat is deze?
Hehehe, ja zoiets maar doen denk ik. Ringstaartmaki was ook al bezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak je oude biologie - chem boek. Achterin de woordenlisjt kan je veel leuks vinden wat met veel geluk nog NIEt gepakt is )bijna onmogelijk. t kostte me 15 woorden voor ik bij Pyrrolidone uit kwam![]()
Gisteren middag besteld en wordt straks gewoon thuis bezorgd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:11 schreef gniffie het volgende:
Ze hadden geen PS4 Destiny bundels bij de Bart Smit. Kut winkel
Toch fijn. aangezien je soms best ver weg moet op die dingen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is gewoon een snellere dan wat je normaal krijgt in het begin
Die Ghost ziet er vet uit maar moet 3.5 uur opladen
weer zo'n naaistreek van Sony...quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De zwarte bundel kun je bijna overal krijgen, maar de witte alleen bij de Game mania. Deze is echter al zo goed als uitverkocht.
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
weer zo'n naaistreek van Sony...Iedereen lekker maken met die witte PS4, iedereen ook zeer enthousiast want dat kreng ziet er supergeil uit, en dan dus zo limited op de markt gooien. Hufters.
Vorige week hier Diablo 3 besteld. Volgende dag binnenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
thanks ziet er wel betrouwbaar uit. Snap alleen niet dat ze de games zo goedkoop aanbieden. andere webshops rekenen gewoon de volle mep voor nieuwe games
Is dat btw jouw eigen witte ps4? of gebruik je weer plaatjes van internet van iemand anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat ding komt voor de kerst als een standalone product uit. Dus diegene die echt een witte willen hebben kunnen het dan ook aanschaffen. Sony hufters hiervoor noemen is overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |