Ga maar na wat de meeste 16-jarigen spelen. Dat zijn niet indies of onbekende spellen, maar grote spellen met veel marketing erachter (FIFA, COD, Destiny, GTA) en League of Legends ofzo hoor ik regelmatig.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Gemiddeld bij metacritic een 4 ofzo.
quote:I thought release version would be different from beta, but i was wrong
'Dat is Typisch'quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog steeds geen PSN naam.Alles wat ik probeer is al bezet.
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reactiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Destiny wordt best wel megaslecht ontvangen?
Kan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef j95 het volgende:
Weet iemand of je je psn naam kan veranderen?
Het is maar wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had het ook toch wel iets enthousiaster verwacht qua reacties
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een nieuw account maken. Heb ooit mijn voor en achternaam als naam gedaan
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
User reviews moet je nooit vertrouwen daar.
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef Matedeor het volgende:
Voor de mensen die destiny al hebben, is het spel zo goed, dat ondanks dat science fiction normaal gesproken niet echt mijn ding is, ik hem toch moet halen?Kon de beta helaas dat weekend niet spelen. Ben eigenlijk hard toe aan een nieuwe game op de ps4, maar heb watch dogs ook maar niet gekocht vanwege de iets wat tegenvallende recensies. Anders wordt het wachten op driveclub, fifa15, far cry et cetera.
Juist!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Ga daar ook niet van uit hoor, begin sowieso een game en bepaal zelf wel hoe leuk hij is. Sommige ''geflopte'' games kunnen heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, iedereen daar geeft het nu een 10 of een 1, dat geeft geen goed beeld natuurlijk. Is eigenlijk bij alle grote releases wel zo. Lovende woorden en gebitch.
Wat ? DESTINY ??quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Joh de helft heeft de game niet eens gespeeld, alleen maar trollen voor aandacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Al die mensen die een 0 gevenverdiep je anders even in de game voordat je hem koopt.
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Altron het volgende:
[..]
aaah die geweldig betrouwbare user reviews die 30 minuten na de release al online staan..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Gta vind ik samen met Red Dead Redemption, Uncharted en FIFA (dat ik sowieso tussendoor altijd wel blijf doen) de mooiste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Even de reacties op destiny afwachten dan maar, maar als die niet lovend zijn gaan ik hem niet kopen denk ik. Ga ik kijken of ik watch dogs voordelig kan aankomen, genre licht mij toch wat meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vond watch dogs zelf een hele leuke game als je van gta houdt.
samequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:41 schreef Roypsv het volgende:
fijn man, bijna einde missie, connection lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |