hij staat open, dus ja. welquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHAH geweldig ondertitel.
Kinders. Hoe join ik de FoK! clan?
EDIT: Wow! Dus ik klik op request to join en zit er automatisch in :S Dat moet toch niet de bedoeling zijn??
Zo zien we dus waarom je het niet leukvind... Je hersens zijn nog te jongquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beta even gespeeld en ik snapte de hype niet. Best leuk en het schiet best lekker, maar niet meer dan dat.
Het kan absoluut niet tippen aan Garden Warfare
Morgen dus pas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:19 schreef Bolters het volgende:
Straks de FIFA15-demo maar even downloaden. Zin in! Hopelijk komt hij snel online
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoor en lees nog niet heel veel enthousiaste berichten
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?quote:
Nope, sinds gisteren op de One, vanaf morgen op PS4 enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Serieus? (heb geen eerdere berichten gelezen). Las namelijk dat hij vandaag op Xbox One, PS4 en PC komt en vanaf morgen op de PS3 en 360?
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees juist vooral enthousiaste berichten op GAF.
Ik ga vanaf een uur of 7 vanavond beginnen, twijfel nog tussen Titan en Warlock.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd, nog een uurtje of drie en dan kan ik ook naar huis om het te proberen.
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouwquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Cikx het volgende:
Zou lief zijn als iemand deze arme student een Sony Gold headset zou kunnen doneren.
Optie uitvinken als je start?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
LE ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Het pakketje weegt bij mij 640 gram. Wel erg veel voor een game
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.htmlquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.gamesync.nl/ als webshop?
Zit wel even te kijken ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
LE ofzo?
Post NL schiet eens op nou
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gramquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zit wel even te kijken ja.
Blijkbaar krijg ik een Destiny Vanguard Armoury Edition. Dacht dat het gewoon een standaard versie was voor 59,99
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan wil ik een donatie van 90 euro van jouw
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is de standaard versie inderdaad. Mijn LE weegt 960 gram
Ah ok bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de standaard versie, gebeurt vaker bij games dat de 1e lading wat extra’s hebben.
nedgame is vaak lief.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Even een vraagje! Heeft iemand ervaring met Nedgame en defecte hardware terugsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |