Dat is nooit geweest. Vanaf de PS2 kun je prima je PlayStation-consoles op z'n kant zetten. Gebruik wel de officiële stand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Is de console op zijn zij zetten nog steeds mogelijk slechter voor discs?
Dat kan niet, niet als je die andere op de TV hebt aangesloten. Lijkt mij ook logischquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ene gewoon als koptelefoon zeg maar dus in m'n monitor, en dat cheape ps4 ding in de controller. maar wil daarvan dus alleen de mic gebruiken. en dat zowel gamesound als chatsound door eigen koptelefoon komt
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens Destiny was op het NOS journaal![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Daar zitten maar een paar uurtjes tussenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:10 schreef Disker91 het volgende:
Mijn LE komt tussen 9.30 en 22.30 binnen![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef appelsjap het volgende:
Heuj mijn witte PS4 + Destiny is binnen!! Nu installeren en spelen
SHARE-knop ingedrukt houden, dan naar opties zoeken, staat daar tussen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
hoe stream je fullscreen? dus zonder dat onair en je ps plaatje rechts enzo?
dat zou ik ook veel liever zien jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee oké, dan is het nog wel te doen maar elke week een trieste gold pack. Doe dan 30 packs in een keer en 10 over 10 welen
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zou ik ook veel liever zien ja
Maarja, dat zoen ze niet he, nu moej e elke week inloggen
gaat morgen dan ook de FUT app open ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Morgen pas, XBox One kreeg m eerder.
Ik ben blij dat ik nog geen PS4 heb gekocht. Ik wil ook een wittequote:
vind t een mooi dingquote:
idd, niet dat je ooit wat vindquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, wist dat niet bij 14 en liep daardoor 10 packs mis. Maarja normale gold packs zit toch nooit wat in.
HAHAHAH geweldig ondertitel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Donderjagers het volgende:
Destiny PS4 clan
https://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |