Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Helemaal als je dan die doos hebt met al die extra troep erin
Maar goed, ook dat is natuurlijk iets persoonlijks of je dat leuk vindt of niet.
Ik ga hem denk ik nog eens oppikken als hij in de aanbieding is, want het speelde zeker prima en RPG-elementen in een shooter is natuurlijk leuk
Precies, alleen van vervolgen verwacht ik eigenlijk wel wat. Zoals je kan verwachten dat fifa lekker speelt met kleine tweaks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij films gebeurt vaak hetzelfde ja, eigenlijk met zoveel dingen wel.
Als je ergens heel veel van verwacht valt het vaak tegen, ga je ergens heen zonder verwachtingen of met de verwachting dat het niets wordt, dan valt het vaak juist weer mee.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar om ook even positief te berichten:
De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!
Sowieso Metacritic userscores. Mensen die de game een 10 of een 0 geven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar om ook even positief te berichten:
De Metacritic user score klimt langzaam omhoog. Inmiddels al 5.0!
Opper-templarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef Rijst het volgende:
Denken jullie dat Napoleon een templar wordt?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
net een stukje over destiny op t nos journaal"Het is een compleet universum en het is interactief"
wist trouwens niet dat dit het duurste spel ooit was, zie je er ook niet aan af. schraal spel.
Ze vertelden er ook bij dat de game een half miljard heeft gekost om te maken. Wat natuurlijk onzin is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk dat Destiny meer een game voor de grote massa is door de manier waarop ze het gepromoot hebben. Je ziet zelfs dat het op het journaal komt.
Dat is inclusief marketing etc. Ik betwijfel dat het onzin is maar de harde feiten heb ik ook niet voor handen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze vertelden er ook bij dat de game een half miljard heeft gekost om te maken. Wat natuurlijk onzin is.
Nee, ze hebben een half miljard gereserveerd voor de hele serie. Maar die gaat naar verwachting meer dan 10 jaar duren met 5 delen en een shitload aan dlc's. Het meeste van dat geld staat gewoon nog ergens op een rekening van Bungie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is inclusief marketing etc. Ik betwijfel dat het onzin is maar de harde feiten heb ik ook niet voor handen.
Blijft een astronomisch bedrag uiteraard, maar het zet de zaken wel in een beter perspectief. En inderdaad, het NOS journaal heeft zijn zaakjes duidelijk niet op ordequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
500 miljoen is volgens mij het totaal plaatje, marketing. Support komende 10 jaar en ontwikkeling. Vette bullshit om elke keer overal aan te kondigen dat de game 500 miljoen koste om te maken.
Die zijn al ruim een jaar bekend, dus ja. Niet echt iets om over op te scheppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef jackson het volgende:
Ik begrijp dat jullie de harde feiten wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Klopt, maarja voed weer lekker de hype.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijft een astronomisch bedrag uiteraard, maar het zet de zaken wel in een beter perspectief. En inderdaad, het NOS journaal heeft zijn zaakjes duidelijk niet op orde
link? Hij is hier 49 ex verzenden :/quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die ¤7,50 korting bij de Wehkamp geld trouwens ook weer op PS-plus abbo's en PSN tegoed.
Zo kost ¤50,- tegoed daar nu ¤40,- (normale prijs daar is al ¤47,50
Dus als je die 2 in de toekomst nog nodig denkt te hebben, dan is nu een mooi moment om ze daar aan te schaffen.
ja, zoquote:
Actiecode happy invullen net voor het betalen. En idd. ¤1,95 verzendkosten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
link? Hij is hier 49 ex verzenden :/
Godverdomme die van mij ook jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn postbode via de moon gegaan.
dan kom ik op 49.99 - 7.50 + 1.95 uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Actiecode happy invullen net voor het betalen. En idd. ¤1,95 verzendkosten.
geef me een uurquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lvl 6 missie man! Dus je mag niet mee tot je 6 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |