abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144127724
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-09-2014 16:52:31 ]
pi_144127738
Voor wijzigingen graag dm
pi_144128280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Minarosa het volgende:
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
Haha, ja, we staan zo vroeg op 's ochtends dat ik niet eens de tijd heb om daar aan te denken. Zaterdag is het eindelijk weer even rustig. En we zijn beide niet vol overtuigd dat het raak is, dat scheelt denk ik O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144131362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
pi_144131784
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
jij hebt m ook niet dichtgegooid ;)
pi_144139212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mij (rammeltje) uit de OP willen halen?
pi_144148330
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
  woensdag 3 september 2014 @ 20:55:26 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144148734
Welkom bottoms_up! Hopelijk snel een tweede streep *O*
pi_144150371
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
pi_144150841
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
Welkom en wat spannend voor je eerste kindje starten! Natuurlijk kan je hier je spreekwoordelijke ei kwijt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144150916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144151083
Ik meld me ook hier :)
Vorige week maandag heeft mijn vriendin na 11 jaar de pil gebruikt te hebben de laatste genomen.
Nog geen kinderen ( duh :P ), zij bijna 34 en ik 31.

We gaan er totaal niet op focussen en we zien wel hoe het loopt, maar stiekem toch best wel spannend :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144151117
En van griep krijg je ook geen dikke tieten stoel! :D :P
pi_144151158
Hoiiii Junkie & Bottom!
pi_144151207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Hilzillah het volgende:
Hoiiii Junkie & Bottom!
^O^ Hoi.
Niet echt een mannentopic zie ik als ik terugkijk trouwens _O-
pi_144151248
Junkiexp mijn vriend krijgt alles ook mee hoor :D Welkom

Mijn kat is zoek :'(
pi_144151635
Zijn hier wel wat mannen geweest die gepost hebben :) Ook in het opvolgende topic Z&G

Je kat zoek Cassandra? Zoek-zoek? Of even wat langer buitenspelen dan gewoonlijk?
pi_144151793
Ze komt nooit buiten, onze tuin is afgezet. Ze is via het slaapkamerraa vermoedelijk t dak van de schuur opgesprongen en van daaruit de straat op. Dus wat mij betreft zoek-zoek :'( Melding gemaakt bij amivedi, en morgen posters ophangen. Liever voor niets dan dat ik niets doe :'(
pi_144152348
Het is een uitdagend topic voor mannen. Je moet je wel even door menstruatie-vruchtbaarslijm-pijnlijke tetten-en allerlei excuusbatsen heen werken. :')

Welkom Junkie en Bottoms_up. Succes. Ik hoop dat het volgende maand raak is voor jullie. ;)

Oh je poes (hoe ontopic!), Cassandra. Wat rot. Hopelijk snel weer in z'n eigen mandje.
pi_144153244
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
pi_144153275
ook ik ben bezig zwanger te worden..
pi_144159540
Oooohhh, gezellig, welkom nieuwe aspirant-ouders!

Knap Silver, ik zit zaterdag duimen te draaien voor je hoor!

Cassandra, wat klote van je poes.... heb er zelf twee, ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat ie gewoon even op avontuur is en snel weer terugkomt....

Mijn nod mag op 5 oktober, en bijzonderheden mag veranderd naar : vorige cycli: 42 en 84 dagen!
pi_144159582
Jeetje Sara 84 dagen dat is wel lang!

Cassandra, mooi kut van je kat. Hoop dat ze snel weer veilig thuis is!

Hier probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn in afwachting van een oproep van de gyn, maar dat is lastig met een temperatuur die alle kanten op schiet, maar wel aan de hoge kant is voor mijn doen en obstipatie klachten die ik normaal alleen na de eisprong heb en die ik nu al vanaf begin van de cyclus heb...
pi_144159617
Enig idee hoe lang het duurt voordat je terecht kunt ik86? Wel spannend hoor... en 'er niet mee bezig zijn' lijkt me ook zo'n praktisch onhaalbaar doel, als je elke dag temperatuurt. (Wat je natuurlijk wel moet doen ivm met de gyn afspraak....)

Trouwens, 'er niet mee bezig zijn' blijkt voor mij ook zonder te temperaturen een zuiver theoretische state-of-mind. :)
(Al draagt het feit dat je zo lang niet ongesteld wordt hier wel aan bij. Elke keer als ik een borrel wil, mok toch eerst weer over zo'n stom stokje sproeien, een soort nerve-wrecking wekelijks weekend ritueel.)
pi_144159924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Hihi, nee weet ik. Maar tis meer oorpijn, hoofdpijn, verkoyden en moe wat ik nu heb.
pi_144159930
Welkom nieuwe aanwas! Incl man! :-D
pi_144160298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
DM
pi_144160462
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
pi_144161298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
Hoera voor je poes! *O*

klinkt gek in dit topic :9
pi_144161330
Welkom nieuwe aanwas. Als jullie in de OP erbij willen mag je dat vet gedrukt in een post zetten of beter nog.. stuur een DM naar diegene die hem heeft aangemaakt ;)

"Het niet ermee bezig zijn" succes ^O^
pi_144162210
Zo, bij de huisarts geweest. Vond het best spannend maar hij was superaardig en begripvol. Doorverwijzing naar de gynaecoloog ivm de lange en steeds langer wordende cycli. Huisarts gaf aan dat ovulatie-inductie een waarschijnlijke behandeling gaat worden. Dat lucht toch een beetje op, hoewel ik me realiseer dat we nu wel zo ongeveer aan een medisch traject beginnen :'(. Ik ga me binnenkort eens melden in het andere topic. Nu hard aan het werk, gelukkig veel doen vandaag.
pi_144164070
Fijn dat je huisarts zo begripvol is Minarosa. Sterkte en succes!
pi_144166230
*O* JAAAAA de poes is terug! *O*

Wat fijn Minerosa, dat je huisarts zo relaxed was! Hoewel een medisch traject natuurlijk niet het ideaalplaatje is waar iedereen op voorhand op hoopt, ben ik wel blij voor je dat ze nu een goed plan voor je kunnen verzinnen. Komt de boel niet vanzelf op gang, dan maar met medische startkabels op je eierstokken, toch! *vonkvonk - eieren vliegen je om de oren!* Komt vast goed schat! :*
  donderdag 4 september 2014 @ 13:22:55 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166318
Allemaal nieuwelingen, laat ik me dan ook maar aanmelden. Sinds deze week zonder a/c. Ik houd me er voorlopig niet echt mee bezig. Geen ovulatietesten en ik weet eigenlijk niet eens wat mijn NOD of vruchtbare periode moet zijn, ook geen behoefte om dat te berekenen.
Nu op vakantie, aan het backpacken. Zou leuk zijn om een vakantiekindje op het strand te maken :D maar ik heb heel erg lage verwachtingen van mijn vruchtbaarheid, dus verwacht het absoluut niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144166668
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
  donderdag 4 september 2014 @ 13:49:26 #36
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Minarosa het volgende:
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
pi_144173331
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
Hoi Vlindertjes! (Dat is toch mariposas :@ )

Ik wel iets langere menstruatie, 3/4 dagen... Maar ook geen kramp, geen rugpijn, geen pukkels niks... Ben zelfs niet eens chagrijnig :D En bij mijn jommetje was het in 1x raak :)
pi_144173924
Welkom nieuwe mensen! :s) Wat leuk, zoveel nieuwe aanwas!

@Mariposas: hier hetzelfde als bij Hilzillah; wel een wat langere menstruatie maar verder ook nog nooit echt ergens last van gehad (ook niet voordat ik aan de pil was).
Geen krampen, pukkels, moodswings, etc. En ook hier was het snel raak. Geeft jou uiteraard geen garantie, maar het hoeft dus niet zo'n slecht teken te zijn! ;)
pi_144175494
Nieuwe aanwas, hoi! :W Wat een hoop ineens :D

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"
Waarop ik volmondig NEE! :D kon antwoorden *O*
pi_144177364
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"

_O-
Dit, dat, alles.
pi_144177439
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef Philomijn het volgende:

[..]

_O-
Ja, echt. In een whatsappie tijdens een vergadering. _O-
pi_144177782
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die twijfels zijn heel erg herkenbaar. Hier is het dan wel elke maand "feest" en krampen zijn ooit de reden geweest dat ik aan de pil ging. Maar ik ben zelf verwekt met een boel medische hulp en ergens vrees ik nu dat mij hetzelfde wacht (ook al is er ooit al nagegaan of ik wel hetzelfde heb).

Maar we gaan het gewoon doen! :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 06:33:36 #43
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144192272
Grrrr, mijn lijf is me voor de gek aan het houden. Dacht zondag ongesteld te worden, maar het is gebleven bij 1 mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Daarna niks meer gezien, ook niet met afvegen. Maar een test was negatief. Ik snap er niks meer van...
pi_144192686
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?

SilverSjoiis spannend!
pi_144193370
Spannend Sjoiis! En ook voor Shopaholic, even afwachten lijkt me (nou ja, alsof je een andere keuze hebt ;) )

Offtopic: dankzij het sc-topic heb ik nu eindelijk smileys op mijn telefoon *O*
pi_144193693
Hoe :D leg uit :D
pi_144197438
Ja hallo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:02:08 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144197701
Daar moet ik even voor ontlurken. Spring! *O* *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144198801
Hiiiiii Spring!
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:36:29 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144198846
Leuk spring!! :D *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144199602
Tof Spring! *O* En dat je hier maar snel weer weg mag zijn. :)
pi_144201925
Dank jullie!

weet iemand een fijne menstruatiekalenderapp?
pi_144202196
Spring wat gaaf *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:15:26 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144202225
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.

SPOILER
:o
^O^
pi_144202478
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.

SPOILER
*O* *O* *O*

Good luck!

Ik gebruik(te) P tracker, prima app met basic dingen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:27:38 #56
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144202562
Hier ook P tracker
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:30:59 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144202659
Oooh Spring! Leuk en spannend en *O*

Ik gebruik love cycles (idiote naam }:| ) maar wel erg tevreden er over.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144202989
Welkom Spring!

Vanavond uit eten met één mama-to-be (inclusief prachtbuik) en twee aankomende vaders. Ben aan ene kant benieuwd naar hun blijdschap en verhalen maar vind het soms ook lastig om niet te zeggen 'ik wil oooook!' (zijn ook weer niet zulke goede vrienden dat ik even onze kinderwens uitgebreid ga bespreken) Misschien moet ik aan het kinderloze deel van de tafel gaan zitten :), we zijn met z'n achten.

Vandaag ging er iemand testen, of was dat morgen?

Cassandra: smileys zitten onder 'opties' bovenin je scherm (op mijn android).
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:13:50 #59
360012 Shopaholic1984
pi_144203991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?

SilverSjoiis spannend!
Ik was aan de nuvaring en daar ben ik al vanaf begin december mee gestopt.
pi_144204581
Blegh.. Ik heb de laatste dagen af en toe hele lichte menstruatiekrampjes, maar er gebeurt verder helemaal niks. Morgen ga ik testen, maar ik verwacht er niet al te veel van. Ik wil toch wel graag wat meer duidelijkheid in m'n cyclus zo langzamerhand. :( Hoe lang duurde het 'ontpillen' bij jullie?

Ik zou trouwens wel graag in de OP willen. *O*

Selvaria
Bezig sinds: augustus 2014
Kindje #: 1
Verwachte nod: 3 september. :{w (geen idee dus)
Bijzonderheden: Sinds mei 2014 gestopt met de pil, sinds augustus zonder condooms. Cycli: 29-36- nu op dag 36 van de huidige cyclus. (8> en ik proberen het overigens een half jaar, daarna gaan we ons richten op onze bruiloft en kijken we daarna weer verder. ^)
pi_144208433
Welkom spring!
Ik gebruik Womanlog. Top app.

Horen die mama to be en papa's to be bij elkaar Minarosa? :P
En bedankt, nu heb ik ook smileys *O* Al ken ik de meest voorkomende uit mijn hoofd.

Gek Shopaholic. Maar had ik ook, hoe echter t word hoe gekker mijn lichaam deed terwijl ik al sinds t stoppen met de nuvaring een normale cyclus heb.

Selvaria ik was direct regelmatig. Althans.. Mijn eisprong wisselt heel af en toe een dagje, maar het is nooit meer als 28 dagen en nooit minder als 26 dagen geweest. En 3 kwart van mijn cyclussen is stipt 27 dagen. Ik ben er wel achter dat ik een vrij korte LF heb (8-9 dagen) maar ik héb wel een eisprong, en kan m ook makkelijk vinden met ovulatietesten.
Ik kan overigens niet de op meer wijzigen helaas

Over ovulatie testen gesproken. Ik dacht, laat ik eens digitale proberen. Duur, maar wel leuk voor een keer.. Had ze toevallig ff snel besteld via bol.com want besteld voor 2 uur, volgende dag binnen, loop ik ook geen risico om bekenden tegen te komen :')
Krijg ik een mail dat ze maandag pas binnen komen. Ná mijn eisprong. Dan ga ik ze niet meer nodig hebben, ik dwing gewoon een bevrucht ei af. Positive thinking, ja toch :Y
Hihi. Aan de inzet zal t niet hebben gelegen :') Sinds we serieus bezig zijn hebben we ons maand gemiddelde drastisch omhoog geschroefd :')
pi_144210932
Mijn man was ook erg blij toen we besloten voor kinderen te gaan.

Mijn libido met de pil was :')

Nu hier vooral bezig met afvallen dat gaat de gyn zeer waarschijnlijk toch adviseren. Kan ik net zo goed gelijk beginnen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:03:32 #63
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144211383
Wat fijn en lief alle geruststellende reacties en ook fijn dat ik niet de enige met premature angst ben. Wellicht is het ook totaal ongegrond!
Welkom -Spring voor nummer twee! Dat is nog redelijk snel gegaan, het afstemmen van je medicijnen, toch? (Nav berichten uit het rammel topic).
Ik merk trouwens geen verschil qua wel of geen of soort anticonceptie. Volgens mij ben ik ongevoelig voor hormonen. Qua libido vooralsnog dus ook geen verschil, hooguit dat het nu naast leuk en lekker ook meer functioneel is en het daardoor een andere dimensie heeft en spannender is. Al zal dat vast niet maanden aanhouden. :P
pi_144212545
Haha, Cygne, zelfde hier. Volgens mij is vriendlief nog nooit zo gelukkig geweest. _O-
pi_144214916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef Cassandra87 het volgende:

Over ovulatie testen gesproken. Ik dacht, laat ik eens digitale proberen. Duur, maar wel leuk voor een keer.. Had ze toevallig ff snel besteld via bol.com want besteld voor 2 uur, volgende dag binnen, loop ik ook geen risico om bekenden tegen te komen :')
Krijg ik een mail dat ze maandag pas binnen komen. Ná mijn eisprong. Dan ga ik ze niet meer nodig hebben, ik dwing gewoon een bevrucht ei af. Positive thinking, ja toch :Y
Hihi. Aan de inzet zal t niet hebben gelegen :') Sinds we serieus bezig zijn hebben we ons maand gemiddelde drastisch omhoog geschroefd :')
Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30 ;) Alleen geen digitale... Dan de Etos ;)
pi_144216299
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne! O+

Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes :)
Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
pi_144217424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30 ;) Alleen geen digitale... Dan de Etos ;)
streepjes heb Ik. Die kwamen uit uk ;)

Wij gaan deze maand elke dag batsen in de vruchtbare periode. Want.. Het is toch wel erg O+

En stom ook want mijn ei is met een dag verschil altijd rond dezelfde tijd dus waarom ik ovu testen nodig heb geen idee Haha
pi_144218994
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

streepjes heb Ik. Die kwamen uit uk ;)

Wij gaan deze maand elke dag batsen in de vruchtbare periode. Want.. Het is toch wel erg O+

En stom ook want mijn ei is met een dag verschil altijd rond dezelfde tijd dus waarom ik ovu testen nodig heb geen idee Haha
Oh ja! Das waar... Vergeten :@
ooooh! Zwangerschapsdementie!! :o :o :o
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:50:31 #69
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144219306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
Huh? Bedoel je echt alleen het foliumzuur? Want ik heb vandaag nog die multi zwanger worden gehaald en die was gewoon 1+1
pi_144219860
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh ja! Das waar... Vergeten :@
ooooh! Zwangerschapsdementie!! :o :o :o
pre zwangerschap dementie :D begint nu al!
pi_144220398
Bij de etos zijn alleen de multivitamines 1+1. Alleen foliumzuur valt hier dus niet onder. Ik dacht het in eerste instantie ook dat deze erbij hoorde (folder niet goed gelezen). Maar anders had ik het nog niet meegekregen van de caissière, want foliumzuur is écht geen vitamine volgens haar. :')
pi_144220431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Er zit foliumzuur in die zwanger worden vitamines. Ik slik ze ook
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:55 #73
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144222578
Ja ik wou zeggen daarom slik ik ze ook haha ;)
pi_144230954
Selvaria en Silversjoiis: Bring the action!

*FINGERS CROSSED*
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:03:05 #75
360012 Shopaholic1984
pi_144231052
Ik duim mee Selvaria en Silversjoiis
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:18:34 #76
360012 Shopaholic1984
pi_144231097
OMG, ik dacht laat ik ook eens een test doen. Licht 2e streepje!!! En toen nog 1. Ook licht 2e streepje! Straks kijken of ik er een foto van kan maken.
pi_144231232
Shop!!!!! Waaaaaaaaaat! GEFELICITEERD!! WAT AWESOME!!!!

Is dit dan het begin van de regenbui?
pi_144231294
SHOPPPPP wat doe je? :-P
pi_144231309
*O* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Shop, hoe geweldig is dat?! *O*
pi_144231311
Hoeveel dagen was je overtijd dan nu? :o
  zaterdag 6 september 2014 @ 08:28:08 #81
360012 Shopaholic1984
pi_144231385
Ik denk doordat mijn menstruatie vorige maand raar deed, mijn eisprong later was dan in mijn app werd aangegeven. Toen duurde het 5 dagen voordat het echt doorbrak en was ik ineens 9 dagen ingesteld. Dus ik denk dat ik nu eigenlijk ook later ongesteld moest worden! In ieder geval later dan ik rekende. Het zijn ook lichte streepjes. En zondag had ik een mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Innesteling denk ik nu dan. Ik dacht dat ik afgelopen zondag ongesteld had moeten worden. Maar dat kan dus ook later zijn geweest.
Whaaaaaaa ik ben echt zo blij! En ook zo snel al raak. Ik had het ook niet meer verwacht voor deze maand. Ik heb nog nooit een foto gepost. Eens even gaan kijken hoe dat moet, dan krijgen jullie mijn lichte streepjes te zien!
pi_144231447
Je foto uploaden op nl.tinypic.com

En dan krijg je een linkje die je hier neer kan plempen
  zaterdag 6 september 2014 @ 08:41:09 #83
360012 Shopaholic1984
pi_144231463
http://www.dropbox.com/s/ma5whan8x35byjb/foto%202.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/fti1vmfc9njjsbl/foto%201.JPG?dl=0

Ik zie dat het niet echt goede foto's zijn. Vooral de test met de blauwe streepjes was erg lastig om op de foto te krijgen. In het echt vind ik de streepjes toch net iets duidelijker.
pi_144231473
Ja hoor, strepen! ^O^
pi_144231553
Woeeeehoe *O* Shopaholic!
pi_144231639
Het is heeeel licht, maar ik zie wel wat! Als je er morgen of overmorgen opnieuw 1 doet, is ie vast donkerder!
pi_144231754
Shop gefeliciteerd *O* *O*

Welkom nieuwe mensen!

Ik had van de week een brief met een afspraak voor de gyn, maar helaas zijn wij dan op vakantie, maandag maar even bellen om te verzetten.
pi_144231762
Streepie is een streepie!! En als je streepjes ziet, dan is het écht! *O*
pi_144232276
strepen!! *O* gefeliciteerd shopaholic!
S. 2014
J. 2016
pi_144232547
Gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144232610
Gefeliciteerd! *O*

Hier gisteren om 5.45 niets, maar ook nog niet ongesteld. Vandaag nog niet getest, dus ik hou jullie in spanning O-)
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:33:37 #92
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144232737
Gefeliciteerd shopaholic :D *O*
pi_144232760
Shopaholic :D !! *O* Gefeliciteerd!!
pi_144233323
Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
pi_144233562
Shop, gefeliciteerd *O*
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:24:54 #96
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144233593
Gefeliciteerd shop!
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:25:22 #97
360012 Shopaholic1984
pi_144233604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
Tnx allemaal!
Cassandra87, hij twijfelde eerst wel erg ja. Dat maakte me verdrietig. Maar sinds begin juli is hij wel helemaal om. Hij vindt het wel doodeng hoor, maar weet ook dat zijn ouders dat ook waren de eerste keer.
Hij hoopte dat het vorige maand al raak zou zijn. Dus hij vindt het nu wel super leuk, maar ook wel spannend. Maar dat vind ik het ook!
pi_144233999
Gefeliciteerd shopaholic! Lekker snel!
Kwak
pi_144234017
Gefeliciteerd Shopaholic!
pi_144234037
Gefeliciteerd shopaholic! *O*
pi_144234214
Gefeliciteerd!!!
Dus dan heb je er 10 maanden over gedaan na het stoppen van de pil toch?
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:57:59 #103
360012 Shopaholic1984
pi_144234261
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:55 schreef junkiexp het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Dus dan heb je er 10 maanden over gedaan na het stoppen van de pil toch?
Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!
pi_144235245
En nu gaat t gebeuren! Spannende periode, maar hopelijk ook o zo leuke periodes!
pi_144237300
Wat goed, shopaholic! *O* *O* *O*

De nabloedingen zijn hier gestopt, geloof ik. *O*
Ik weet niet of we nu al gelijk verder gaan, maar fijn is t wel.
pi_144237772
Super Shopaholic! Gefeliciteerd!!!
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:50:19 #107
409579 LuDann
All the way
pi_144238614
Gefeliciteerd Shopaholic! Das inderdaad lekker vlot zeg!

Zou er wat meer info over mij in de OP kunnen?

Bezig voor eerste kindje.
Nod: onbekend, onregelmatige cyclus.

Sinds bijna 4 jaar samen met vriend (via Fok! ontmoet), zijn vanaf dag 1 praktisch al gaan samenwonen. Ben 29, vriend is 30. Heb zelf epilepsie en een bindweefselaandoening, dus dat heeft af en toe voor gedwongen pauzes gezorgd. In het verleden diagnose PCOS gehad, maar geen idee in hoeverre dat nog speelt.
Momenteel vanwege start Master (met veldwerk in het buitenland van februari tot mei/juni) besloten even een pauze in te lassen.

[ Bericht 6% gewijzigd door LuDann op 06-09-2014 15:00:20 ]
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:59:28 #108
409579 LuDann
All the way
pi_144238830
foutje
pi_144242381
Gefeliciteerd Shopaholic!! *O* *O* *O*

Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!! *O* *O* Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep. *O* Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven. :D
pi_144242436
Woah, goed weekend hier!! *O*

Gefeliciteerd Selvaria!! *O*
pi_144242515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:

Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!! *O* *O* Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep. *O* Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven. :D
*O* *O*

Misschien doe ik morgen ook mee :D
En anders is mijn lijf me aan het fucken _O-
pi_144242710
Congrats Selvaria!!
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:56:16 #113
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144242813
Oooh wat goed selvaria!! *O*
Hopelijk mag ik volgende week ook meedoen aan de strepen regen :D

Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen :') |:(
pi_144243002
Hop hop streepjesss!! *O* *O* *O*
pi_144243042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:

Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen :') |:(
:D

Ik heb de komende weken drie feestjes.. ben nu al geloofwaardige smoezen aan het verzinnen. :D
pi_144243066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:

Even kijken of die ook lekker is. Het is te vroeg voor alcohol... Eeeeh gewoon omdat het kan.
pi_144243091
Oh en

*O* *O* streepjes!
De lijst onder me wordt langer woooh.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:05:28 #118
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144243233
Die te vroeg voor alcohol is een mooie! Thnx Risu ;)

Overigens verraadde bij vrienden het geen wijn drinken terwijl we op de fiets kwamen meteen dat we bezig zijn :') (was er zelfs een die al vanaf onze bruiloft aan t speculeren is dat ik toch echt wel zwanger moest zijn om die reden).

Andere feestjes ben ik gewoon de BOB haha
pi_144243478
Wooooohhhh, Selvaria! Gaat lekker hier!

Zo worden de dames in t volgende topic wel wat plekkies omhoog geschoven!

Mijn rare/vage klachten zijn van de baan.
pi_144243558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:05 schreef sproetjes het volgende:
Die te vroeg voor alcohol is een mooie! Thnx Risu ;)

Overigens verraadde bij vrienden het geen wijn drinken terwijl we op de fiets kwamen meteen dat we bezig zijn :') (was er zelfs een die al vanaf onze bruiloft aan t speculeren is dat ik toch echt wel zwanger moest zijn om die reden).

Andere feestjes ben ik gewoon de BOB haha
Ik had toen een feestje en niemand wist dat ik zwanger was. Ik dronk die avond niet en ik rookte ineens niet meer.. Zeer verdacht bij iedereen...
pi_144243581
Gefeliciteerd selvaria!
pi_144243651
Wat een vlotte strepen allemaal. Vorige ronde ook al. Ik wil ook over anderhalve week.. vruchtbaar topic :D
pi_144245308
Lijkt me super lastig al dat alcohol gedoe. Ik drink sowieso niet, dus het is echt niemand opgevallen. Maar dan nog vind ik het stom dat mensen daar echt van opkijken als je een keer geen alcohol drinkt. Mensen kijken bij mij toch ook niet raar op als ik van de cola switch naar appelsap. 8)7
pi_144245996
Appelsap :D
Ik was laatst uit eten met vrienden. Vroeg om een virgin mojito. Niets van gedacht. Komt dat vrouwtje een alcoholvrije brengen. Alcohol vrij? ?? Ja wat dacht je dan dat virgin betekent?

Ik ben volledig gestopt met de alcohol en rood vlees eet ik na mijn ei niet meer. Maar heb nog geen opmerkingen verder gehad. Wel wat blikken maar meer ook niet
pi_144246508
Ik ben echt benieuwd hoe het bij mij gaat.. Ik drink niet zo veel, maar normaal proost ik wel even mee bij etentjes en drink ik een biertje met de jongens. Ik hoop dat ze geen vragen gaan stellen, want ik ben 's werelds slechtste leugenaar. Inclusief blozende wangen en roze hals-vlekken. :')
pi_144246531
Gefeliciteerd Selvaria!!
pi_144246837
Wow, gefeliciteerd selvaria! Wat een vlotte doorstromers zeg!
pi_144247009
Wow wat een goed weekend!

Gefeliciteerd Selvaria en Shopaholic!

Hier gooi ik er voor de vakantie nog een testje tegenaan. Maar nog geen menstruatie. Weer een hele lange cyclus dus. BLEGH!!!

Van de week buikgriep gehad, inclusief overgeven. Vriend meteen heel positief, "ben je zwanger?". Hmm ik geloof er zelf niet zo in. Maar aan de andere kant is het echt 10 jaar geleden dat ik heb overgegeven... Dus nu twijfel ik. Heb ook totaal geen eetlust sinds afgelopen woensdag. Dus denk toch dat het gewoon buikgriep is. Van de week maar even een testje halen. (Dat was sowieso de planning voor de vakantie)

Sorry, word af en toe echt gek van mijn cyclus!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_144247267
quote:

JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Nog meer strepen!!!!!! Tof Selvaria!! *O* *O* *O*
pi_144247403
Lijkt me super frustrerend J0ycie! Je hebt in principe niets om je aan vast te houden dan.

Ik heb er vanmorgen ook een testje tegenaan gegooid. Morgen NOD op een cyclus van 28 dagen, terwijl de afgelopen cyclussen allemaal korten waren. Needless to say slechts 1 strepen... En nog geen bloed natuurlijk.
pi_144248200
Selvaria *O*
pi_144248488
Gefeliciteerd Selvaria!
  zondag 7 september 2014 @ 00:17:00 #133
360012 Shopaholic1984
pi_144259938
quote:

Jij ook gefeliciteerd!!!!!
pi_144260951
Gefeliciteerd Selvaria!
pi_144261273
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!
Wat fijn zeg!! O+

Gefeliciteerd!
pi_144261309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Cygne het volgende:
Wat goed, shopaholic! *O* *O* *O*

De nabloedingen zijn hier gestopt, geloof ik. *O*
Ik weet niet of we nu al gelijk verder gaan, maar fijn is t wel.
Top nieuws! O+

sowieso heb je dan weer opties.... en een normaal werkende.. naja je snapt me denk ik wel! :*

Dikke knuf!
pi_144261351
quote:

Hoera!

Gefeliciteerd! :*
pi_144261621
Mijn tieten zijn 2,5 op de schaal van Risu _O-

"Maandag is geloof ik mijn NOD. Wij gaan er geen testen tegen aan mieteren"; zei zij moedig.
Nou hebben we wel ongeveer rond de tijd gebatst, maar mijn eieren zijn eigenwijs en komen nooit op de geplande datums :') Dus we zien het wel :P

Mocht het lang uitblijven en ik ineens boven de 3,0 uit toren ga ik wel over een staafje plassen.
Dus to be continued! :D

* Dottey geeft iedereen op het wachtbankje een pannenkoek banaan met extra stroop :D

want daar heb ik weer eens trek in

:')
pi_144264115
Succes Dottey!

Ik moet plassen op de meest irritante momenten tegenwoordig, maar heb net wel de digitale test gedaan en ook hartstikke positief! *O* Nu snel weer terug naar bed. :7
pi_144264292
Gefeliciteerd Selvaria! *O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 september 2014 @ 07:53:09 #141
360012 Shopaholic1984
pi_144264510
Succes Dotty!
En fijn Cygne dat de bloedingen zijn gestopt!
pi_144265336
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streep -O- Voorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
pi_144265445
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!

Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen. 8-)
pi_144265767
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:

Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen. 8-)
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Met een meidenkwartet
pi_144265819
Jammer Silver! En Dottey, het zou toch zo mooi zijn :*
pi_144265923
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Dank je!
pi_144267051
quote:
17s.gif Op zondag 7 september 2014 09:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streep -O- Voorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
pi_144267513
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
Nope, we zijn er gewoon blanco in gegaan en uit gegaan van de 29-dagen-cyclus van de vorige keer. :)
  zondag 7 september 2014 @ 13:16:00 #151
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144269075
Jep :) zwangerschap en ovulatie :)
Volgens mij 5 ovulatie voor 2,49 en 2 zwangerschapstesten voor 1.99? (Iig erg weinig)
pi_144269973
Volgens mij 2 voor 1,75 euro.

Leuk Sping dat je hier meedoet!

Succes voor de mensen op t wachtbankje!
En voor de mensen die naar de ha zijn geweest.. Top! Een stap vooruit.
pi_144270012
Op internet zijn ook goedkope testen te bestellen.

Volgens de app zou ik ongesteld moeten worden. Vandaag dag 26. Ik denk eerder dat dit weer n langere cyclus is.
pi_144270051
Mijn tetten doen ook pijn! Mijn linkertet alleen. Geen idee waarom. :')

Ik hoop alleen heel erg dat ik niet ongesteld ben over 3 weken, dan ga ik een weekend weg met mijn nichtje van 13 met veel zwemmen en zo.
  zondag 7 september 2014 @ 13:52:59 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144270130
Zeg, ik zie hier allemaal streperds, maar niet in het update topic. Hoe zit dat? :+

Tests bestelde ik altijd op eBay bij klackstar, die levert snel en discreet. Maar niet morgen natuurlijk ;).

Gefeliciteerd iig shopaholic en selvaria *O*.

Is dit al een kloonraadmoment of zijn jullie origineel? ;)
KuikenGuppy
pi_144270351
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 12:28 schreef -Spring het volgende:
Blanco in- en uitgegaan? :+
Haha, heerlijk zin sowieso O-)
  zondag 7 september 2014 @ 14:59:03 #158
360012 Shopaholic1984
pi_144272282
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 13:52 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik zie hier allemaal streperds, maar niet in het update topic. Hoe zit dat? :+

Tests bestelde ik altijd op eBay bij klackstar, die levert snel en discreet. Maar niet morgen natuurlijk ;).

Gefeliciteerd iig shopaholic en selvaria *O*.

Is dit al een kloonraadmoment of zijn jullie origineel? ;)
Geen kloon hier :)
pi_144277062
Gefeliciteerd shopaholic en selvaria *O*.

Ik zit in een baalbui, mezelf net gekweld met buiken- en babytopic lezen en dan denk ik echt "ik word nooit zwanger en dat krijg ik nooit" :'(
Soms voelt t allemaal zo ver weg en ain't gonna happen.
pi_144277345
Hee blob, volgens mij heeft bijna iedereen die bezig is met zwanger worden dat gevoel wel eens, don't worry! :* Hoe lang zijn jullie bezig?
pi_144277481
Nog niet getest Stoel? Of heb ik daar overheen gelezen? :@

Het is écht jammer dat je maar 1 kans per maand krijgt hè Blob. :*
pi_144278876
Productief bezig 5 mnd, 8 mnd stop gehad, nu weer eerst maand bezig (1,5 jr met pil gestopt). Al met al 2,5 jaar, net zo'n wispelturige vent hier als die van dottey ;)
Ik weet dat iedereen het soms heeft, fijn om weer even te lezen. Weet ook dat ik een miep ben dan, maar t duurt zo la-hang! Idd stom van die 1x per maand kans (en eigenlijk net wat minder ivm langere cyclus).

[ Bericht 1% gewijzigd door blob87 op 07-09-2014 18:38:03 ]
pi_144283566
Ik heb nog niet getest, omdat ik gewoon niks anders merk nu. En als ik denk te weten wanneer de eisprong was, 2 september... En dan hebben wij denk ik net naast de pot gepiest...

+ dan zou ik waarschijnlijk nu een langere cyclus hebben. (denk ik)

(maar ik ga vd week ff wat testen online bestellen
pi_144287444
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:

Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!
*poef* nu is het weg
pi_144291413
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!
Vette shit, hè?
pi_144291673
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"

Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..

@ blob
We miepen allemaal wel eens :* En wachten duurt ook altijd zoooo lang!

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 07-09-2014 22:05:02 ]
pi_144292873
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:

@ blob
Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?
pi_144292915
quote:
17s.gif Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef -Spring het volgende:

[..]

Vette shit, hè?
Boks, ouwe!
SPOILER
pi_144295309
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?
Dat weet ik, maar ik weet niet zeker of dat toen was. Heb dat noout eerder (bewust) gevoeld.
pi_144306548
Shopaholic en Selvaria: gefeliciteerd! *O*

Welkom Spring!

Hier zit ik op de 11de (!) dag van mijn menstruatie. Ik weet niet hoor, ik denk toch dat mijn lijf het nog niet helemaal op de rit heeft.
pi_144309717
He gatsie, dat is ook erg lang 11 dagen :(
Hoeveelste cyclus na pil is dit?
  maandag 8 september 2014 @ 13:49:13 #172
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144310265
Oh bah 11 dagen is inderdaad wel lang L-E!

Hier nu de 4e dag pijnlijke tepels :') en vanaf vanmorgen ook flinke tietpijn. Ik maak me er niet te druk om want mijn lijf vind elke keer wel nieuwe dingen om me mee voor de gek te houden :p
pi_144313832
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef sproetjes het volgende:
Oh bah 11 dagen is inderdaad wel lang L-E!

Hier nu de 4e dag pijnlijke tepels :') en vanaf vanmorgen ook flinke tietpijn. Ik maak me er niet te druk om want mijn lijf vind elke keer wel nieuwe dingen om me mee voor de gek te houden :p
Ja echt hè, dat laatste!
pi_144313986
11 dagen, Poe! Niet leuk!

Sproetjes, ik krijg altijd tietpijn na mijn eisprong, als ze lang pijn blijven doen zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien...!

Hier begint weer een zeurende pijn rechts. De vorige keer dacht ik dat dat mijn eisprong was, maar toen duurde mijn cyclus twaalf weken. Dus ik hoop niet op een herhaling van de vorige keer... vermoed dat het een cyste was geworden of zo....
pi_144314219
11 dagen... Bleghh
  maandag 8 september 2014 @ 16:18:49 #176
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144315498
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Sara82 het volgende:
11 dagen, Poe! Niet leuk!

Sproetjes, ik krijg altijd tietpijn na mijn eisprong, als ze lang pijn blijven doen zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien...!

Hier begint weer een zeurende pijn rechts. De vorige keer dacht ik dat dat mijn eisprong was, maar toen duurde mijn cyclus twaalf weken. Dus ik hoop niet op een herhaling van de vorige keer... vermoed dat het een cyste was geworden of zo....
Mijn NOD is zaterdag dus dat wacht ik rustig af :P :Y)

Mijn eisprong was als t goed rond de 2e :)
pi_144315655
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!

En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen :X.

Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
pi_144316806
Of t hier spannend is, weet ik niet zo goed :-P Wie weet word ik deze week ongesteld. Ik denk zelf dat t deze ronde niet is gelukt hoor. Hier kan ik ook goed voor de gek gehouden worden door mijn lichaam.. En mijn hoofd kan daar goed aan mee doen :-S

Dat is begrijpelijk hoor, Malteser. Je lichaam heeft waarschijnlijk wat tijd nodig.
pi_144316868
Je lijf heeft idd tijd nodig, maar het komt echt weer goed. :*

Wij doen maar wat eigenlijk, gewoon batsen als we zin hebben. Niet met een speciaal doel. Want ook ik weet niet wanneer mijn lichaam weer gaat werken zoals t moet.
pi_144317509
Voor de mensen die goedkoop testen willen kopen..

Ik zie ze net staan in de folder van Wibra. 3 voor 2,99
pi_144332180
Wow jullie gaan hard :)

Nog gefeliciteerd Selvaria!

En veel sterkte aan iedereen die nog zit te wachten.

Hier ook twee strepen vorig weekend (maar dan op een ovulatietest) dus weinig kunnen meelezen want we hadden het druk O-)
pi_144336130
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef blob87 het volgende:
Productief bezig 5 mnd, 8 mnd stop gehad, nu weer eerst maand bezig (1,5 jr met pil gestopt). Al met al 2,5 jaar, net zo'n wispelturige vent hier als die van dottey ;)
Ik weet dat iedereen het soms heeft, fijn om weer even te lezen. Weet ook dat ik een miep ben dan, maar t duurt zo la-hang! Idd stom van die 1x per maand kans (en eigenlijk net wat minder ivm langere cyclus).
Manlief hier heeft altijd wel gezegd graag papa te worden, maar..... en zegt dan niets.. *zucht*
of maakt je blij met een dooie mus en halve inzet.. *nog meer zucht*

maar nu heeft hij gezegd dat hij een bange poeperik was en er toch gewoon voor wil gaan O+
Ik hoop dat de jouwe op de positieve flow blijft hangen. Dat gewellis nietus dat wordt men toch gek van?

Ik hoop dat je snel strepen mag plassen! :*
pi_144336170
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:

@ blob
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..

geduld kweken ;)
pi_144336286
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef Malteser het volgende:
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!

En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen :X.

Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
Lieverd,
Je lijf doet het wel, maar het heeft zo zijn tijd nodig.
Ik wilde je gewoon even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven. Wat moet dat ruk voelen. Zo graag willen en dichtbij te zijn geweest en dan verdorie wachten tot je lichaam weer klaar is tot de volgende ronde terwijl je hartje dat allang is!

*; :*
pi_144336767
Vandaag was mijn NOD. Nog niets gespot........
maar mijn pijnlijke borsten (2,5 op de schaal van Risu) zijn afgenomen naar een 1,0 ofzo. Ben al twee dagen aan het misselijk-ik-wil-niet-kotsen-hang-boven-de-pot-ellendig-hey-zou-het-misschien-of-is-het-toch-de-garnalen-geweest? :')

Ik moet er eigenlijk nog om lachen :')
Ondertussen is de keelpijn, koud hebben en lamlendig voelen en vroeg naar bed (naja gisteren dan) ook erbij gekomen.. dus zal wel eerst griep zijn en dan door gaan in ongesteld zijn.

Zeg ik vandaag, tijdens het koken, tegen mijn man.. nou het zou wat als je precies in die week dat je nog pauze wilde maar eigenwijs was raak geschoten hebt :')
Drukt hij oor op mijn buik...... ik hoor wat!
ik: Ja, ik heb honger :')

SPOILER
pi_144337370
*O* voor Shopaholic en Selvaria!

Sterkte met wachten voor de rest!

SPOILER
pi_144338711
Lekker tactisch is jouw moeder, Dottey..
pi_144338771
quote:
Als ik dan ook nog eens ongesteld ben die zondag, dan bijt ik echt nog iemand zijn kop er van af :P
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus _O-

Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren.

(De forummers uitgezonderd natuurlijk he O-) )
pi_144339584
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..

geduld kweken ;)
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?

Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.

Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
pi_144339609
He bah Dottey!

Sommige mensen hebben niet door hoe rot dat kan zijn.

Ik heb n zus v 2 jaar ouder, zonder kinderen. (die zijn denk ik nog niet bezig) ook over hen zeggen mensen vaak: "nu zijn jullie aan de beurt he"
Of als mijn moeder verteld dat ze n kleinkind heeft. Mensen gaan er meteen vanuit dat het van mijn zus is...
pi_144340744
:* Dottey. Dat is echt heel erg niet leuk! Zo vreselijk moeilijk is het toch niet om rekening te houden met iemands gevoelens? Dat 'vis' gedrag... Ik vind het stom! Evenals de opmerkingen 'nu zijn jullie aan de beurt'. Het allom bekende grapje, dat moet je eens op begrafenissen gaan zeggen! })

Vriend van mij heeft lymfklierkanker gehad. Chemo enzo. Moet een X aantal jaar wachten tot zijn zaadjes geen licht meer geven, zoals hij het zelf zegt. Hij wordt ook compleet gestoord van het 'nu zijn jullie aan de beurt' als er een zwangerschap aangekondigd word.

En ik ben nog steeds niet lek.
pi_144340797
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt :{

Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.

In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel ( :') ) en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst ( 8)7 ) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken. :D :')
pi_144340970
Jullie zijn lief!

Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.

Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben :9.
pi_144341157
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?

Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.

Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.

Och Dottey, die moeder van jou.. :')

Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd :)

Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren. :')
pi_144343704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.

Och Dottey, die moeder van jou.. :')

Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd :)

Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren. :')
Die durft vast straks minimaal 9 maanden niet terug te komen! ;)
pi_144344260
Ach Dottey, ik herken het wel een beetje. Mijn broertje en zijn vrouw vertelde op mijn moeders verjaardag (afgelopen maart) dat ze een kindje verwachten. Ik wist het gelukkig wel al, maar ik had de rest van de dag mensen om me heen met 'jouw tijd komt nog wel' en 'als je er lang over doet kun je naar de huisarts he' en meer van dat. Toppunt was mijn tante die bij het weggaan ons sterkte wenste. Ik had echt zoiets van :? Ik hoef niet te bevallen hoor... Heel vervelend.
Die mensen verwachten gelijk zoveel van je als je een jaar getrouwd bent. Ze kijken je bijna verwijtend aan dat je nog niet zwanger bent.

:*
pi_144345821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Malteser het volgende:
Jullie zijn lief!

Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.

Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben :9.
Ik vind dat eigenlijk best ontspannend, seksen zonder doel.

Ik heb het toen we begonnen met proberen het tegen mijn grote zus gezegd en mijn moeder. Nu, na de twee miskramen weet iedereen het. En ik heb dat eigenlijk best fijn gevonden, we hadden zo een ontzettend groot vangnet.

Mijn neef en zijn vriendin zijn drie jaar bezig geweest, kregen ook elke keer de vraag of zij geen kinderen wilden. Zo erg dat ze geen zin meer hadden in verjaardagen. Uit onderzoeken bleek dat alles goed was bij allebei.

Met de vriendin van mijn broer praat ik daar ook wel over, bij hun duurt het echt een hele poos. Mijn moeder is van overtuigd dat we tegelijk zwanger gaan zijn en zij heeft wel vaker gelijk in dit soort dingen. Ik hoop het zo. Ik gun het ze meer nog dan mezelf, eigenlijk.
pi_144354048
Ja, mijn moeder is idd altijd zo heerlijk tactvol. Sommige mensen denken niet na voor ze wat zeggen. De zus onder mij lijkt wat dat betreft het meeste op mijn moeder. Die kan ook nog wel eens vreemd uit de hoek komen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:11 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus _O-

Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren. [ link | afbeelding ]

(De forummers uitgezonderd natuurlijk he O-) )
You are welcome :9
SPOILER
pi_144354126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Minarosa het volgende:
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt :{

Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.

In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel ( :') ) en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst ( 8)7 ) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken. :D :')
pi_144354167
Zeg, dat Preseed, hè, of Conseive plus, glijmiddel dat de zaadcellen niet doodt, is dat gewoon bij de drogist te koop of alleen online?
pi_144354415
Ik heb dat spul bij bol besteld, of het bij een gewone drogist te koop is weet ik niet. Ik heb het wel nodig want zoals mijn verloskundige zei bij mij eerste inwendige echo: "Je bent een beetje naaaaauuuuw",

Dus. :')
pi_144354500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Cygne het volgende:
Ik heb dat spul bij bol besteld, of het bij een gewone drogist te koop is weet ik niet. Ik heb het wel nodig want zoals mijn verloskundige zei bij mij eerste inwendige echo: "Je bent een beetje naaaaauuuuw",

Dus. :')
Da's niet wijd idd. :P

Ah, Bol is wel fijn, kan ik achteraf betalen. Een klein blond meisje heeft nl met m'n random reader gespeeld en drie keer de verkeerde pincode ingevoerd. :')
pi_144354614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

Da's niet wijd idd.

Ah, Bol is wel fijn, kan ik achteraf betalen. Een klein blond meisje heeft nl met m'n random reader gespeeld en drie keer de verkeerde pincode ingevoerd. :')
Man in ik zaten zo van. _O-
Het is echt zo'n biblebelt type ook. Bij de laatste echo ook. "Ik stop 'm er maar half in want je bent een beetje naaauuuuw.", het klonk zo pornovies. :')

Da's niet handig, van L. :P
pi_144359707
Ben ik dan wijd? Want bij mij roerde ze er ook nog even lekker mee. :'( :P
pi_144361049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef Risu het volgende:
Ben ik dan wijd? Want bij mij roerde ze er ook nog even lekker mee. :'( :P
Nee. Dat kan ook gewoon als je nauw bent. :(
pi_144362233
Wat een gedoe met die familie joh, wij zijn gelukkig het jongste stel en er hebben al 2 gezin-stellen kinderen dus dat scheelt.
Het gezin waar ik uit kom heb ik 3 zussen, 2 oudere en 1 jongere.
Ik ben uberhaupt de enige met een (serieuze) relatie maar toch voel ik geen druk van mijn ouders.

Stiekem weet ik wel dat mijn moeder het heul erg leuk zou vinden, ze is nu 65 en nog geen oma.
pi_144381649
Op naar ronde 2! :) Vandaag is 'de foutmelding van het Rode Kruis' begonnen -O-
pi_144382038
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gedoe met die familie joh, wij zijn gelukkig het jongste stel en er hebben al 2 gezin-stellen kinderen dus dat scheelt.
Het gezin waar ik uit kom heb ik 3 zussen, 2 oudere en 1 jongere.
Ik ben uberhaupt de enige met een (serieuze) relatie maar toch voel ik geen druk van mijn ouders.

Stiekem weet ik wel dat mijn moeder het heul erg leuk zou vinden, ze is nu 65 en nog geen oma.
Wat fijn dat je geen druk voelt.
En aan de kant van je vriendin?
Is het daar ook relaxed?
pi_144382043
quote:
17s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Op naar ronde 2! :) Vandaag is 'de foutmelding van het Rode Kruis' begonnen -O-
He bah! :*
pi_144382118
Afgelopen maandag was dus mijn NOD.
Vanochtend was ik het beu en dacht misschien dat het helpt om een test te doen.... dat daarna de poorten vanzelf opengaan of iets in die geest.

negatief getest (had ik ook niet anders verwacht, wel gehoopt natuurlijk). Na een tijdje en nog eens en nog eens naar echt maar één streepje (niet eens een indroogstreepje) te hebben getuurd moet mijn onderkantje het toch ook wel doorhebben?
Ik wil mijn nieuwe ronde starten!!
  woensdag 10 september 2014 @ 11:06:55 #212
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144382736
Pfff balen dottey en silversjoiis ;(
Op naar de volgende ronde dan maar!
pi_144382904
Ik wil ook de rode zeeeeeee! Of een extra streepje! 4 dagen overtijd.
pi_144382946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil ook de rode zeeeeeee! Of een extra streepje! 4 dagen overtijd.
Wanneer heb je nog getest?

Ik testte bij Stick pas 14 dagen na nod positief. Dus ik ben altijd heel hoopvol als mensen zeggen dat er nog geen bloed te zien is ;)
pi_144383575
Vanmorgen :D zelfs met een ultragevoeligevierdagenvoornodduretestvanvuidkrat geen plusje.

14 dagen na NOD :o :o wow!!! Was je eisprong dan zo laat? (Of zeg ik nu iets stoms en kan het heel lang duren voor hCG in je lichaam zit?
pi_144383645
Ja, dat moet wel een late eisprong geweest zijn. Zwangerschapsduur kwam bij de eerste echo ook totaal niet overeen met mijn nod, maar bij de termijnecho ben ik toch een volle week verder gezet. enfin.. het was een zooitje :P Maar wel een baby ook, een heuse echte O+ Houd hoop!
pi_144384137

[ Bericht 39% gewijzigd door gestreeptestoel op 10-09-2014 12:02:57 ]
pi_144384295
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ silversjoiis
Balen, maar op naar de volvende ronde!

Dottey en Hillzillah
Vervelend he wachten?! Laat de lichamen nu maar eens duidelijk zijn! Of zwanger of ongesteld. Niet iets er tussen in

Hier zit ik op dag 29. Vorige cyclus was 26 dagen. (of 38 vanwege een vage 2 daagse niets voorstellende bloeding, waarvan ik niet weet of ik die moet mee tellen)

Ik heb al wel n paar dagen zere tetten
pi_144384392
Hier ging wat mis met reageren..
pi_144385197
Jammer SilverSjoiis en Dottey!

En spannend voor Hilzillah! Ik hoop op streepjes voor jou.

Hier vanmorgen behoorlijk pijnlijke steken onderin mijn buik dus ik dacht dat het misschien mijn menstruatie zou kunnen zijn (curettage is exact 4 weken geleden vandaag). Maar tot nu toe geen bloed.
pi_144386246
Oh jeetje Stoel. Wat warrig. Dus misschien wel misschien niet ook bij jou!

En Malteser ook :o

14 dagen LE, er is weer een beetje hoop hahaha
pi_144386861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:40 schreef Dottey het volgende:

[..]

He bah! :*
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gang :)

Haha, dat staren naar 1 streepje als teken dat je lichaam verder mee mag werken herken ik wel een beetje! O-)

Ik zat van de week ook na te denken over late eisprongen en lange cyclussen O-) Als iemand een cyclus heeft van + 80 dagen, dan zou je volgens de bekende berekeningen niet 9 maanden maar 11 maanden zwanger zijn? :o Olifantendracht -O-Je moet toch ergens over dubben als je in de bus zit..
pi_144388123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ging wat mis met reageren..

Thanks!
Ondertussen wel enorme krampen in mijn onderbuik... dus laat er maar wat gebeuren *O*
pi_144388204
quote:
17s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gang :)

Haha, dat staren naar 1 streepje als teken dat je lichaam verder mee mag werken herken ik wel een beetje! O-)

Ik zat van de week ook na te denken over late eisprongen en lange cyclussen O-) Als iemand een cyclus heeft van + 80 dagen, dan zou je volgens de bekende berekeningen niet 9 maanden maar 11 maanden zwanger zijn? :o Olifantendracht -O-Je moet toch ergens over dubben als je in de bus zit..
Ik had laatst geleerd dat een olifant pas na 4 jaar weer een nieuwe baby kan krijgen.....

Laten we hopen dat diegene met de lange cyclus er helemaal niet op lijkt .. :D
  woensdag 10 september 2014 @ 16:10:13 #225
360012 Shopaholic1984
pi_144391397
Vandaag nog een keertje getest om te kijken of het streepje wat donkerder was
https://www.dropbox.com/s/wdj9w6h6z67kg8b/foto-13.JPG?dl=0
En het is nu een stukje beter zichtbaar.

Word je als zwangere vrouw sneller geprikt door muggen? Ik ben zaterdag helemaal lek gestoken.
En dat door mijn kleren heen! een stuk of 30 muggenbulten :N Zo irritant, want het jeukt overal!
  woensdag 10 september 2014 @ 17:55:57 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144394561
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!

Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed :') ), maar wel weer door naar de volgende ronde.

Spannend gestreeptestoel!

Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst. }:| :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mariposas op 10-09-2014 18:58:17 ]
pi_144396035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!

Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed :') ), maar wel weer door naar de volgende rondje.

Spannend gestreeptestoel!

Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst. }:| :')
Haha, ja dat bedacht ik te laat.. O-) Oeps! :X
pi_144396199
Shopaholic, dat zijn nu toch echt over duidelijk 2 strepen hoor!
pi_144397889
Dat zijn heul wel duidelijke strepen Shop!! *O*

Mariposas, ik doe aan beelddenken hè... Bedankt!! ;)
pi_144410584
Heerlijke strepen shop!

Silver, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

En wat een spanning he, dat enkelstreeppiesen zonder bloed.... hoop dat er bij jullie allemaal snel duidelijkheid is..!

Man, ik vind het wachten op de eierboer ook een vervelende tijd. Denk steeds van alles te voelen, maar de ovutestjes disagree. Als mijn cyclus weer 42 dagen is, valt mijn ei midden in een weekend waar mijn lief een een paar dagen weg is. (*Probeert uit alle macht de ach-ja-jammer-dan-knop te vinden*)

Dan maar zorgen dat er een containerlading in mijn eileiders klaar ligt, whahaha!
pi_144411528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Hilzillah het volgende:
Vanmorgen :D zelfs met een ultragevoeligevierdagenvoornodduretestvanvuidkrat geen plusje.

14 dagen na NOD :o :o wow!!! Was je eisprong dan zo laat? (Of zeg ik nu iets stoms en kan het heel lang duren voor hCG in je lichaam zit?
Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop ;)

(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong :) )
pi_144411943
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg. :?

Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
pi_144412157
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:28 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop ;)

(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong :) )
Oeh, dan heeft batsen nu ook nog zin ;)
pi_144412161
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg. :?

Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
pi_144412764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:

Vervelend hè, die onzekerheid? Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, zodat we wat meer zekerheid krijgen (al ben ik bang dat ik dan bij de volgende echo weer hetzelfde heb).

Waar ik me zoveel mogelijk aan probeer vast te houden: hoewel de kans dat het mis gaat relatief groot is (ik geloof rond de 10%?), is de kans dat het wél goed gaat, nog altijd groter!

En ergens probeer ik er rekening mee te houden dat het mis kan gaan, zodat "het dan alleen maar mee kan vallen", maar tegelijkertijd besef ik me dat dat toch niet zo werkt. Áls het mis gaat, is dat ontzettend klote, of je er nu wel of geen 'rekening' mee hield. Dus ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten.

Maar ik merk nu ook pas hoe lastig het soms is! :*
En hoe langzaam de tijd inderdaad gaat in die eerste weken o|O
pi_144413871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
+1
pi_144414394
Ik was de ene dag kotsmisselijk en de andere dag kon ik de wereld aan. Heel gek. Krampjes niet teveel aandacht aan geven, of het nou wel of niet goed is weet ik niet. Ik weet alleen dat ik ze de eerste keer wel had tot het mis ging (toen werd het erger :{ ) en de tweede keer nauwelijks en nu 15 weken nog steeds niks (ja darmen ha) dus.
Enige wat hetzelfde was, zijn pijnlijke borsten geweest. Eerste keer was ik niet ver genoeg om misselijk te worden. Kwaaltjes kun je alleen achteraf iets van zeggen en dan zijn ze alleen van toepassing op die zwangerschap. Denk ik zo.
Die wachtweken zijn super vervelend :*
Vraag ook na de eerste echo of je af en toe bij je vk langs mag komen voor controle. Dat helpt mij echt heel erg. Over 2 weken mag ik weer hartje komen luisteren terwijl normaal pas over 4 weken weer echo heb. Als je het niet nodig hebt, dan is dat heel fijn, maar zo wel, dan is dit ook een goede tussenoplossing (tot kindje voelbaar is hoop ik)
pi_144414560
Dank jullie wel voor de reacties. :* Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.

Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten. :D :Y)
  donderdag 11 september 2014 @ 10:39:22 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_144414592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:38 schreef Selvaria het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties. :* Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.

Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten. :D :Y)
Dat was ook echt mijn enige vroege zwangerschapssymptoom hoor :Y
De kwalen beginnen nu pas ;) Het zijn spannende weken :*
disclaimer
pi_144416403
Het blijft rete spannend Selvaria! :*
pi_144432751
Dottey en Hill

Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.

@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
pi_144440929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey en Hill

Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.

@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
Sorry ik heb het hier niet meer gemeld. Ik voelde mij hondsberoerd vandaag.
Toch de griep en ongesteld zijn door elkaar nu ... leeg lopen aan alle kanten :r
Ja, ook snot! :9

Ik voelde nadat ik mijn laatste bericht had getypt veeeeeeeeeel gerommel en kramp en was alvast maar een tampon in gaan doen en inlegkruizen 17 hoog. :P soms moet je op je intuïtie vertrouwen.
Ik kan beter op de wc blijven zitten denk ik....

Met nakijken van de sex-app zoals mijn man mijn cyclus-app noemt zag ik dat we de dag van mijn eisprong ook echt hebben gemist. Hij zei echt heel zielig.. "sorry!"
Nou mijn hartje brak een beetje.. gewoon om wat het hele gedoe met je of samen doet.
Ik stelde hem al gerust dat we nog in de pauze fase zaten vorige ronde.. dus dat we gewoon maar kijken hoe het gaat volgende maand. Veel hartjes op het scherm maken van de sex-app :D en ovulatietesten plassen. En dan gewoon om ons gerust te stellen de maand erop een afspraak maken bij de huisarts voor een doorverwijzing. Hij vond het een goed plan, maar ik zag ook bij hem de teleurstelling op zijn snoet.
pi_144445598
Aaaah Dottey, wat een lieve man! :-)

Beterschap er mee! Bah alles tegelijk!
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:20:32 #244
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144445820
wat een lieverd dottey! En indd beterschap!

Kun je ook teveel hartjes op je app krijgen? :') vriendin van me zei dat elke dag ook niet goed is... (Krijg dat manlief maar eens aan zn verstand gepeuterd als t echt zo is :') )
pi_144445844
Jeetje ik heb lang niet gepost hier en daarom ook heel veel gemist :')
Poging tot bijleespost vanuit Berlijn

Balen L-E 11 dagen ongesteeld, of heb je de twee weken inmiddels aangetikt? Niet te hopen voor je

Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?

Sara82 kun je langs de dokter om te onderzoeken of t inderdaad een cyste is? Niet fijn. (Of begrijp ik t verkeerd. Ik hoop in ieder geval op een kortere cyclus voor je..)

Malteser ik hoop dat je lichaam snel weer een normale cyclus oppakt :*

Bottums Up op t wachtbankje *D

Beterschap voor Dottey!! :*
Vervelend dat gevis..

Gestreepte stoel al meer duidelijkheid? Ei en periode zegt nog niks is mijn ervaring.. Na de laatste keer stoppen met AC heb ik geen ei op dag 14 (vroeger wel) maar nu heb ik mijn ei rond dag 18/19 en word op dag 27 ongesteld.. Wel blij dat ik er achter ben en niet steevast alleen rond dag 13 ga klussen :+

Ik heb conceive plus gekocht, via sensitest geloof ik. Ik ben ook vrij nauw (of O+ vrij groot maar ik denk een combinatie van beide) en dan maar een glijmiddel wat goed is voor de zaadjes :+ We doen er vrij lang mee, in juni gekocht, is nu nog niet op. In Amerika is t gewoon op elke straat hoek te koop haha

Over druk gesproken, mijn schoonouders weten niets, denken ook dat t nog wel ff duurt. Mijn ouders weten wel dat we bezig zijn maar mijn vader zat anderhalf jaar geleden al de druk op te hogen dus wat dat betreft. Mijn ouders weten t en hebben t ook direct aan mijn zusje doorgebrieft. dat is nu precíes de reden dat ik vroeger nooit geheimen vertelde en t straks ook niet meer ga doen..

Silver ongesteld, balen! Op naar de volgende ronde! Wanneer is je nod?

Shopaholic schitterend streepje!

Ehm.. Dat was t.. denk ik.. Anders sorry :*
pi_144445964
Ehrm.... Wachten wordt beloond toch? Of zie ik spoken?

SPOILER
pi_144445991
Hilzillah: ik neem aan dat we een plusje moeten zien op die test, toch? :o

*O* Wat goed!! Gefeliciteerd!! *O*
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:41:55 #248
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144446032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Cassandra87 het volgende:

Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?
nog niks meer als wat meer honger en aantal dagen pijnlijke tepels/tetten, maar dat is nu weer afgezakt dus ik verwacht ook niks morgen, ja het rode kruis haha :+

hillzillah :o wat snel! wat goed!! :D Gefeliciteerd!! *O* O+

[ Bericht 0% gewijzigd door sproetjes op 12-09-2014 08:54:36 ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:42:37 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144446043
Hilzillah dit ziet een blinde nog :+ van harte! Tof!
pi_144446060
Ik vond de kleur zo gek... vandaar mijn spoken :o Ik ben er gewoon een beetje van in de war!
pi_144446129
Zwangerrrrrr Hilz :D Gefeliciteerd snellie! *O* *O*
pi_144446137
Hilzillah! Dat is echt een plusje ;)

Gefeliciteerd!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_144446205
Hilz! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:59:39 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_144446212
Supervruchtbaar, hillz! Gefeliciteerd!
disclaimer
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:00:19 #255
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144446225
Hilz, wat leuk! Van harte!
pi_144446226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:35 schreef Hilzillah het volgende:

SPOILER
Hilzzz! Die is keiduidelijk joh, gefeliciteerd! Mn SS-lootje zwanger :D *O*
pi_144446244
Ooooohw :'( Jullie zijn lief!! O+
pi_144446283
Van harte Hilz!! *O*
pi_144446327
Hilzzz!!! Whooow!! Feli *O*
Al zou ik er nog eentje doen, voor de zekerheid ;). En het voelt wel raar zeg, jij weer strepen en ik geeneens plannen ofzo O+
Home is where the O+ is...
pi_144446354
Hilz!!! Jeej!
Gefeliciteerd!!!!
pi_144446401
Hill dat vond ik destijds ookbij die testen waar n plusje moet verschijnen!

Doe er nog 1 waar gewoon n streepje moet verschijnen! (is ook leuk voor jezelf :-) )
pi_144446411
maar wat snel zeg!
pi_144446611
Die dipstics geven 1 streep, met iets wat heel heel heel heel misschien een streepje zou kunnen zijn, maar ook een vouwtje in het karton... Even opnieuw naar het KV voor zo'n test met tekst...
pi_144446677
Ooeeehhh wel n foto maken straks!
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:29:25 #265
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144446729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef Hilzillah het volgende:
Die dipstics geven 1 streep, met iets wat heel heel heel heel misschien een streepje zou kunnen zijn, maar ook een vouwtje in het karton... Even opnieuw naar het KV voor zo'n test met tekst...
Die van ebay? Die waren hier ook telkens maar lafjes. Ben benieuwd wat de tweede KV laat zien!
pi_144446758
Jaaa, Hillz! *O*

Hier ook vrij weinig te zien op de dipsticks :Y
pi_144446772
Ohhh Hillz, dat is retezwanger man! Gefeliciteerd! *O*
pi_144446800
Hillz! Ik had ook een raar kleurverschil op de KV maar dan een veeeeeel lichter streepje dan jij! (Bleek uiteindelijk op 3 WK 4 dg en 3 WK 6 dg getest te hebben)...

Dusseh... Dat zijn gewoon twee strepen hoor!
Kwak
pi_144446809
Gefeliciteerd!
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:35:10 #270
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144446839
Gefeliciteerd *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:37:18 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144446873
Omg Hilz! Snel!
Gefeliciteerd!
pi_144446921
Hilz! Snellert! Gefeliciteerd
♥ J & S
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:22:24 #273
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_144447744
Oh Hilz! Jij mede-Z&G-ert. Jij mag gewoon weer! O+ Gefeliciteerd!
pi_144448299
OMG.. Ik kan het gewoon een soort van niet geloven enzo...

SPOILER
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:52:01 #275
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144448455
Heeeeeeel duidelijk dus :D
pi_144448554
Ik geloof het ook niet, doe nog eens een test 8-)
pi_144448662
Ik heb geen testen meer LE :@ :D
pi_144448792
Dan plas je ergens anders overheen, think outside the box! :(
pi_144448819
Over de kat plassen, als hij wegloopt ben je zwanger. :Y .
Kwak
pi_144448822
De kat!! O+ Zou die ook streepjes krijgen?
pi_144448830
Whahahahaha 2 zielen Kwak :') O+
pi_144448896
gefeliciteerd Hilz!
S. 2014
J. 2016
pi_144448981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:06 schreef Hilzillah het volgende:
Whahahahaha 2 zielen Kwak :') O+
*;
Kwak
pi_144449008
Hilz, wow! Gefeliciteerd. Kei mooie strepen :Y.
pi_144449048
Waaaaah t is toch echt zo!
pi_144449073
Ik hoop dat iedereen hier net zo snel strepen mag krijgen!
pi_144449621
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan plas je ergens anders overheen, think outside the box! :(
Daar ging m'n drinken }:|
* twist02 wringt toetsenbord uit

Hilzillah: vind het echt super, en zo snel ook! *O*
pi_144449691
Hilzzzz yeahhhh!!! *O* *O* *O*
Gaaf gefeli!!!
pi_144450285
Ooohw ik ben zo blij!!
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:05:31 #290
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_144450463
Hillz gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_144454121
Hilz!! Dus echt, wat gaaf!! *O*
Home is where the O+ is...
pi_144454276
Hilzillah gefeliciteerd! Tof!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:11:57 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144454503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef twist02 het volgende:

[..]

Daar ging m'n drinken }:|
* twist02 wringt toetsenbord uit

Hilzillah: vind het echt super, en zo snel ook! *O*
oh ik denk, jij plast over je toetsenbord. Maar zo gek ging het dus niet. :P

Gefeliciteerd mevrouw Hilzillah!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144454557
Hillzzzzz ook al zo'n snelle *O*. Er wil graag nog een kindje bij jullie wonen *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144455315
Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_144456062
Hillllzz!! *O* wat doe je nu! :o leuk! Gefeliciteerd :D
pi_144456232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:35 schreef Hilzillah het volgende:

SPOILER
Wat vlot!!!! :o
gefeliciteerd!
pi_144457502
Gefeliciteerd, steeds duidelijker. Kat is t er ongetwijfeld mee eens!
pi_144457577
Hilzillah wat goed! Gefeliciteerd! ! :*
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:24:33 #300
360012 Shopaholic1984
pi_144460000
Gefeliciteerd Hilzillah!!!!
pi_144460934
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: