Geen kloon hierquote:Op zondag 7 september 2014 13:52 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik zie hier allemaal streperds, maar niet in het update topic. Hoe zit dat?
Tests bestelde ik altijd op eBay bij klackstar, die levert snel en discreet. Maar niet morgen natuurlijk.
Gefeliciteerd iig shopaholic en selvaria.
Is dit al een kloonraadmoment of zijn jullie origineel?
Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!
Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen.
Vette shit, hè?quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!
Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"
Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..
@ blob
We miepen allemaal wel eensEn wachten duurt ook altijd zoooo lang!
Boks, ouwe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, maar ik weet niet zeker of dat toen was. Heb dat noout eerder (bewust) gevoeld.quote:Op zondag 7 september 2014 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?
Ja echt hè, dat laatste!quote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef sproetjes het volgende:
Oh bah 11 dagen is inderdaad wel lang L-E!
Hier nu de 4e dag pijnlijke tepelsen vanaf vanmorgen ook flinke tietpijn. Ik maak me er niet te druk om want mijn lijf vind elke keer wel nieuwe dingen om me mee voor de gek te houden :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |