abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144246531
Gefeliciteerd Selvaria!!
pi_144246837
Wow, gefeliciteerd selvaria! Wat een vlotte doorstromers zeg!
pi_144247009
Wow wat een goed weekend!

Gefeliciteerd Selvaria en Shopaholic!

Hier gooi ik er voor de vakantie nog een testje tegenaan. Maar nog geen menstruatie. Weer een hele lange cyclus dus. BLEGH!!!

Van de week buikgriep gehad, inclusief overgeven. Vriend meteen heel positief, "ben je zwanger?". Hmm ik geloof er zelf niet zo in. Maar aan de andere kant is het echt 10 jaar geleden dat ik heb overgegeven... Dus nu twijfel ik. Heb ook totaal geen eetlust sinds afgelopen woensdag. Dus denk toch dat het gewoon buikgriep is. Van de week maar even een testje halen. (Dat was sowieso de planning voor de vakantie)

Sorry, word af en toe echt gek van mijn cyclus!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_144247267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Shopaholic!! *O* *O* *O*

Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!! *O* *O* Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep. *O* Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven. :D
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Nog meer strepen!!!!!! Tof Selvaria!! *O* *O* *O*
pi_144247403
Lijkt me super frustrerend J0ycie! Je hebt in principe niets om je aan vast te houden dan.

Ik heb er vanmorgen ook een testje tegenaan gegooid. Morgen NOD op een cyclus van 28 dagen, terwijl de afgelopen cyclussen allemaal korten waren. Needless to say slechts 1 strepen... En nog geen bloed natuurlijk.
pi_144248200
Selvaria *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144248488
Gefeliciteerd Selvaria!
  zondag 7 september 2014 @ 00:17:00 #133
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144259938
quote:

Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!! *O* *O* Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep. *O* Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven. :D
Jij ook gefeliciteerd!!!!!
pi_144260951
Gefeliciteerd Selvaria!
pi_144261273
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!
Wat fijn zeg!! O+

Gefeliciteerd!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144261309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Cygne het volgende:
Wat goed, shopaholic! *O* *O* *O*

De nabloedingen zijn hier gestopt, geloof ik. *O*
Ik weet niet of we nu al gelijk verder gaan, maar fijn is t wel.
Top nieuws! O+

sowieso heb je dan weer opties.... en een normaal werkende.. naja je snapt me denk ik wel! :*

Dikke knuf!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144261351
quote:

Hoera!

Gefeliciteerd! :*
pi_144261621
Mijn tieten zijn 2,5 op de schaal van Risu _O-

"Maandag is geloof ik mijn NOD. Wij gaan er geen testen tegen aan mieteren"; zei zij moedig.
Nou hebben we wel ongeveer rond de tijd gebatst, maar mijn eieren zijn eigenwijs en komen nooit op de geplande datums :') Dus we zien het wel :P

Mocht het lang uitblijven en ik ineens boven de 3,0 uit toren ga ik wel over een staafje plassen.
Dus to be continued! :D

* Dottey geeft iedereen op het wachtbankje een pannenkoek banaan met extra stroop :D

want daar heb ik weer eens trek in

:')
pi_144264115
Succes Dottey!

Ik moet plassen op de meest irritante momenten tegenwoordig, maar heb net wel de digitale test gedaan en ook hartstikke positief! *O* Nu snel weer terug naar bed. :7
pi_144264292
Gefeliciteerd Selvaria! *O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 september 2014 @ 07:53:09 #141
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144264510
Succes Dotty!
En fijn Cygne dat de bloedingen zijn gestopt!
pi_144265336
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streep -O- Voorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144265445
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!

Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen. 8-)
pi_144265767
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!

Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen. 8-)
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Met een meidenkwartet
pi_144265819
Jammer Silver! En Dottey, het zou toch zo mooi zijn :*
pi_144265923
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Dank je!
pi_144267051
quote:
17s.gif Op zondag 7 september 2014 09:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streep -O- Voorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
pi_144267513
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
Nope, we zijn er gewoon blanco in gegaan en uit gegaan van de 29-dagen-cyclus van de vorige keer. :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')