JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Nog meer strepen!!!!!! Tof Selvaria!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Shopaholic!!![]()
![]()
![]()
Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!!![]()
Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep.
Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven.
Jij ook gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven.
Wat fijn zeg!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!
Top nieuws!quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Cygne het volgende:
Wat goed, shopaholic!![]()
![]()
![]()
De nabloedingen zijn hier gestopt, geloof ik.![]()
Ik weet niet of we nu al gelijk verder gaan, maar fijn is t wel.
Hoera!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!
Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen.
Dank je!quote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?quote:Op zondag 7 september 2014 09:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streepVoorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
Nope, we zijn er gewoon blanco in gegaan en uit gegaan van de 29-dagen-cyclus van de vorige keer.quote:Op zondag 7 september 2014 11:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |