Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:55 schreef junkiexp het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Dus dan heb je er 10 maanden over gedaan na het stoppen van de pil toch?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Shopaholic!!![]()
![]()
![]()
Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!!![]()
Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep.
Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:
Oooh wat goed selvaria!!![]()
Hopelijk mag ik volgende week ook meedoen aan de strepen regen![]()
Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen![]()
Even kijken of die ook lekker is. Het is te vroeg voor alcohol... Eeeeh gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:
Oooh wat goed selvaria!!![]()
Hopelijk mag ik volgende week ook meedoen aan de strepen regen![]()
Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen![]()
Ik had toen een feestje en niemand wist dat ik zwanger was. Ik dronk die avond niet en ik rookte ineens niet meer.. Zeer verdacht bij iedereen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:05 schreef sproetjes het volgende:
Die te vroeg voor alcohol is een mooie! Thnx Risu
Overigens verraadde bij vrienden het geen wijn drinken terwijl we op de fiets kwamen meteen dat we bezig zijn(was er zelfs een die al vanaf onze bruiloft aan t speculeren is dat ik toch echt wel zwanger moest zijn om die reden).
Andere feestjes ben ik gewoon de BOB haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |