abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2014 @ 16:18:49 #176
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144315498
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Sara82 het volgende:
11 dagen, Poe! Niet leuk!

Sproetjes, ik krijg altijd tietpijn na mijn eisprong, als ze lang pijn blijven doen zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien...!

Hier begint weer een zeurende pijn rechts. De vorige keer dacht ik dat dat mijn eisprong was, maar toen duurde mijn cyclus twaalf weken. Dus ik hoop niet op een herhaling van de vorige keer... vermoed dat het een cyste was geworden of zo....
Mijn NOD is zaterdag dus dat wacht ik rustig af :P :Y)

Mijn eisprong was als t goed rond de 2e :)
pi_144315655
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!

En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen :X.

Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
pi_144316806
Of t hier spannend is, weet ik niet zo goed :-P Wie weet word ik deze week ongesteld. Ik denk zelf dat t deze ronde niet is gelukt hoor. Hier kan ik ook goed voor de gek gehouden worden door mijn lichaam.. En mijn hoofd kan daar goed aan mee doen :-S

Dat is begrijpelijk hoor, Malteser. Je lichaam heeft waarschijnlijk wat tijd nodig.
pi_144316868
Je lijf heeft idd tijd nodig, maar het komt echt weer goed. :*

Wij doen maar wat eigenlijk, gewoon batsen als we zin hebben. Niet met een speciaal doel. Want ook ik weet niet wanneer mijn lichaam weer gaat werken zoals t moet.
pi_144317509
Voor de mensen die goedkoop testen willen kopen..

Ik zie ze net staan in de folder van Wibra. 3 voor 2,99
pi_144332180
Wow jullie gaan hard :)

Nog gefeliciteerd Selvaria!

En veel sterkte aan iedereen die nog zit te wachten.

Hier ook twee strepen vorig weekend (maar dan op een ovulatietest) dus weinig kunnen meelezen want we hadden het druk O-)
pi_144336130
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef blob87 het volgende:
Productief bezig 5 mnd, 8 mnd stop gehad, nu weer eerst maand bezig (1,5 jr met pil gestopt). Al met al 2,5 jaar, net zo'n wispelturige vent hier als die van dottey ;)
Ik weet dat iedereen het soms heeft, fijn om weer even te lezen. Weet ook dat ik een miep ben dan, maar t duurt zo la-hang! Idd stom van die 1x per maand kans (en eigenlijk net wat minder ivm langere cyclus).
Manlief hier heeft altijd wel gezegd graag papa te worden, maar..... en zegt dan niets.. *zucht*
of maakt je blij met een dooie mus en halve inzet.. *nog meer zucht*

maar nu heeft hij gezegd dat hij een bange poeperik was en er toch gewoon voor wil gaan O+
Ik hoop dat de jouwe op de positieve flow blijft hangen. Dat gewellis nietus dat wordt men toch gek van?

Ik hoop dat je snel strepen mag plassen! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144336170
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"

Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..

@ blob
We miepen allemaal wel eens :* En wachten duurt ook altijd zoooo lang!
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..

geduld kweken ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144336286
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef Malteser het volgende:
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!

En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen :X.

Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
Lieverd,
Je lijf doet het wel, maar het heeft zo zijn tijd nodig.
Ik wilde je gewoon even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven. Wat moet dat ruk voelen. Zo graag willen en dichtbij te zijn geweest en dan verdorie wachten tot je lichaam weer klaar is tot de volgende ronde terwijl je hartje dat allang is!

*; :*
pi_144336767
Vandaag was mijn NOD. Nog niets gespot........
maar mijn pijnlijke borsten (2,5 op de schaal van Risu) zijn afgenomen naar een 1,0 ofzo. Ben al twee dagen aan het misselijk-ik-wil-niet-kotsen-hang-boven-de-pot-ellendig-hey-zou-het-misschien-of-is-het-toch-de-garnalen-geweest? :')

Ik moet er eigenlijk nog om lachen :')
Ondertussen is de keelpijn, koud hebben en lamlendig voelen en vroeg naar bed (naja gisteren dan) ook erbij gekomen.. dus zal wel eerst griep zijn en dan door gaan in ongesteld zijn.

Zeg ik vandaag, tijdens het koken, tegen mijn man.. nou het zou wat als je precies in die week dat je nog pauze wilde maar eigenwijs was raak geschoten hebt :')
Drukt hij oor op mijn buik...... ik hoor wat!
ik: Ja, ik heb honger :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144337370
*O* voor Shopaholic en Selvaria!

Sterkte met wachten voor de rest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144338711
Lekker tactisch is jouw moeder, Dottey..
pi_144338771
quote:
Als ik dan ook nog eens ongesteld ben die zondag, dan bijt ik echt nog iemand zijn kop er van af :P
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus _O-

Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren.

(De forummers uitgezonderd natuurlijk he O-) )
pi_144339584
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..

geduld kweken ;)
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?

Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.

Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
pi_144339609
He bah Dottey!

Sommige mensen hebben niet door hoe rot dat kan zijn.

Ik heb n zus v 2 jaar ouder, zonder kinderen. (die zijn denk ik nog niet bezig) ook over hen zeggen mensen vaak: "nu zijn jullie aan de beurt he"
Of als mijn moeder verteld dat ze n kleinkind heeft. Mensen gaan er meteen vanuit dat het van mijn zus is...
pi_144340744
:* Dottey. Dat is echt heel erg niet leuk! Zo vreselijk moeilijk is het toch niet om rekening te houden met iemands gevoelens? Dat 'vis' gedrag... Ik vind het stom! Evenals de opmerkingen 'nu zijn jullie aan de beurt'. Het allom bekende grapje, dat moet je eens op begrafenissen gaan zeggen! })

Vriend van mij heeft lymfklierkanker gehad. Chemo enzo. Moet een X aantal jaar wachten tot zijn zaadjes geen licht meer geven, zoals hij het zelf zegt. Hij wordt ook compleet gestoord van het 'nu zijn jullie aan de beurt' als er een zwangerschap aangekondigd word.

En ik ben nog steeds niet lek.
pi_144340797
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt :{

Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.

In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel ( :') ) en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst ( 8)7 ) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken. :D :')
pi_144340970
Jullie zijn lief!

Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.

Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben :9.
pi_144341157
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?

Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.

Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.

Och Dottey, die moeder van jou.. :')

Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd :)

Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren. :')
pi_144343704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.

Och Dottey, die moeder van jou.. :')

Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd :)

Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren. :')
Die durft vast straks minimaal 9 maanden niet terug te komen! ;)
pi_144344260
Ach Dottey, ik herken het wel een beetje. Mijn broertje en zijn vrouw vertelde op mijn moeders verjaardag (afgelopen maart) dat ze een kindje verwachten. Ik wist het gelukkig wel al, maar ik had de rest van de dag mensen om me heen met 'jouw tijd komt nog wel' en 'als je er lang over doet kun je naar de huisarts he' en meer van dat. Toppunt was mijn tante die bij het weggaan ons sterkte wenste. Ik had echt zoiets van :? Ik hoef niet te bevallen hoor... Heel vervelend.
Die mensen verwachten gelijk zoveel van je als je een jaar getrouwd bent. Ze kijken je bijna verwijtend aan dat je nog niet zwanger bent.

:*
pi_144345821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Malteser het volgende:
Jullie zijn lief!

Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.

Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben :9.
Ik vind dat eigenlijk best ontspannend, seksen zonder doel.

Ik heb het toen we begonnen met proberen het tegen mijn grote zus gezegd en mijn moeder. Nu, na de twee miskramen weet iedereen het. En ik heb dat eigenlijk best fijn gevonden, we hadden zo een ontzettend groot vangnet.

Mijn neef en zijn vriendin zijn drie jaar bezig geweest, kregen ook elke keer de vraag of zij geen kinderen wilden. Zo erg dat ze geen zin meer hadden in verjaardagen. Uit onderzoeken bleek dat alles goed was bij allebei.

Met de vriendin van mijn broer praat ik daar ook wel over, bij hun duurt het echt een hele poos. Mijn moeder is van overtuigd dat we tegelijk zwanger gaan zijn en zij heeft wel vaker gelijk in dit soort dingen. Ik hoop het zo. Ik gun het ze meer nog dan mezelf, eigenlijk.
pi_144354048
Ja, mijn moeder is idd altijd zo heerlijk tactvol. Sommige mensen denken niet na voor ze wat zeggen. De zus onder mij lijkt wat dat betreft het meeste op mijn moeder. Die kan ook nog wel eens vreemd uit de hoek komen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:11 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus _O-

Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren. [ link | afbeelding ]

(De forummers uitgezonderd natuurlijk he O-) )
You are welcome :9
SPOILER
pi_144354126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Minarosa het volgende:
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt :{

Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.

In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel ( :') ) en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst ( 8)7 ) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken. :D :')
:D
pi_144354167
Zeg, dat Preseed, hè, of Conseive plus, glijmiddel dat de zaadcellen niet doodt, is dat gewoon bij de drogist te koop of alleen online?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')