Mijn NOD is zaterdag dus dat wacht ik rustig afquote:Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Sara82 het volgende:
11 dagen, Poe! Niet leuk!
Sproetjes, ik krijg altijd tietpijn na mijn eisprong, als ze lang pijn blijven doen zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien...!
Hier begint weer een zeurende pijn rechts. De vorige keer dacht ik dat dat mijn eisprong was, maar toen duurde mijn cyclus twaalf weken. Dus ik hoop niet op een herhaling van de vorige keer... vermoed dat het een cyste was geworden of zo....
Manlief hier heeft altijd wel gezegd graag papa te worden, maar..... en zegt dan niets.. *zucht*quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef blob87 het volgende:
Productief bezig 5 mnd, 8 mnd stop gehad, nu weer eerst maand bezig (1,5 jr met pil gestopt). Al met al 2,5 jaar, net zo'n wispelturige vent hier als die van dottey![]()
Ik weet dat iedereen het soms heeft, fijn om weer even te lezen. Weet ook dat ik een miep ben dan, maar t duurt zo la-hang! Idd stom van die 1x per maand kans (en eigenlijk net wat minder ivm langere cyclus).
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"
Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..
@ blob
We miepen allemaal wel eensEn wachten duurt ook altijd zoooo lang!
Lieverd,quote:Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef Malteser het volgende:
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!
En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen.
Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neusquote:Als ik dan ook nog eens ongesteld ben die zondag, dan bijt ik echt nog iemand zijn kop er van af
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..
geduld kweken
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?
Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.
Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
Die durft vast straks minimaal 9 maanden niet terug te komen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.
Och Dottey, die moeder van jou..
Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd
Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren.
Ik vind dat eigenlijk best ontspannend, seksen zonder doel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Malteser het volgende:
Jullie zijn lief!
Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.
Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben.
You are welcomequote:Op dinsdag 9 september 2014 02:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus![]()
Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren. [ link | afbeelding ]
(De forummers uitgezonderd natuurlijk he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Minarosa het volgende:
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt![]()
Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.
In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel () en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst (
) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |