Haha, ja dat bedacht ik te laat..quote:Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!
Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed), maar wel weer door naar de volgende rondje.
Spannend gestreeptestoel!
Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst.![]()
Ik ga eroverheen...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Hilzillah het volgende:
Vanmorgenzelfs met een ultragevoeligevierdagenvoornodduretestvanvuidkrat geen plusje.
14 dagen na NOD![]()
wow!!! Was je eisprong dan zo laat? (Of zeg ik nu iets stoms en kan het heel lang duren voor hCG in je lichaam zit?
Oeh, dan heeft batsen nu ook nog zinquote:Op donderdag 11 september 2014 02:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop
(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong)
Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg.![]()
Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
Vervelend hè, die onzekerheid? Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, zodat we wat meer zekerheid krijgen (al ben ik bang dat ik dan bij de volgende echo weer hetzelfde heb).quote:Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg.![]()
Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
+1quote:Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
Dat was ook echt mijn enige vroege zwangerschapssymptoom hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 10:38 schreef Selvaria het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties.Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.
Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten.![]()
Sorry ik heb het hier niet meer gemeld. Ik voelde mij hondsberoerd vandaag.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey en Hill
Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.
@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog niks meer als wat meer honger en aantal dagen pijnlijke tepels/tetten, maar dat is nu weer afgezakt dus ik verwacht ook niks morgen, ja het rode kruis hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |