abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 17:55:57 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144394561
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!

Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed :') ), maar wel weer door naar de volgende ronde.

Spannend gestreeptestoel!

Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst. }:| :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mariposas op 10-09-2014 18:58:17 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144396035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!

Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed :') ), maar wel weer door naar de volgende rondje.

Spannend gestreeptestoel!

Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst. }:| :')
Haha, ja dat bedacht ik te laat.. O-) Oeps! :X
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144396199
Shopaholic, dat zijn nu toch echt over duidelijk 2 strepen hoor!
pi_144397889
Dat zijn heul wel duidelijke strepen Shop!! *O*

Mariposas, ik doe aan beelddenken hè... Bedankt!! ;)
pi_144410584
Heerlijke strepen shop!

Silver, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

En wat een spanning he, dat enkelstreeppiesen zonder bloed.... hoop dat er bij jullie allemaal snel duidelijkheid is..!

Man, ik vind het wachten op de eierboer ook een vervelende tijd. Denk steeds van alles te voelen, maar de ovutestjes disagree. Als mijn cyclus weer 42 dagen is, valt mijn ei midden in een weekend waar mijn lief een een paar dagen weg is. (*Probeert uit alle macht de ach-ja-jammer-dan-knop te vinden*)

Dan maar zorgen dat er een containerlading in mijn eileiders klaar ligt, whahaha!
pi_144411528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Hilzillah het volgende:
Vanmorgen :D zelfs met een ultragevoeligevierdagenvoornodduretestvanvuidkrat geen plusje.

14 dagen na NOD :o :o wow!!! Was je eisprong dan zo laat? (Of zeg ik nu iets stoms en kan het heel lang duren voor hCG in je lichaam zit?
Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop ;)

(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong :) )
pi_144411943
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg. :?

Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
pi_144412157
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:28 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop ;)

(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong :) )
Oeh, dan heeft batsen nu ook nog zin ;)
pi_144412161
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg. :?

Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
pi_144412764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:

Vervelend hè, die onzekerheid? Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, zodat we wat meer zekerheid krijgen (al ben ik bang dat ik dan bij de volgende echo weer hetzelfde heb).

Waar ik me zoveel mogelijk aan probeer vast te houden: hoewel de kans dat het mis gaat relatief groot is (ik geloof rond de 10%?), is de kans dat het wél goed gaat, nog altijd groter!

En ergens probeer ik er rekening mee te houden dat het mis kan gaan, zodat "het dan alleen maar mee kan vallen", maar tegelijkertijd besef ik me dat dat toch niet zo werkt. Áls het mis gaat, is dat ontzettend klote, of je er nu wel of geen 'rekening' mee hield. Dus ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten.

Maar ik merk nu ook pas hoe lastig het soms is! :*
En hoe langzaam de tijd inderdaad gaat in die eerste weken o|O
pi_144413871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
+1
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144414394
Ik was de ene dag kotsmisselijk en de andere dag kon ik de wereld aan. Heel gek. Krampjes niet teveel aandacht aan geven, of het nou wel of niet goed is weet ik niet. Ik weet alleen dat ik ze de eerste keer wel had tot het mis ging (toen werd het erger :{ ) en de tweede keer nauwelijks en nu 15 weken nog steeds niks (ja darmen ha) dus.
Enige wat hetzelfde was, zijn pijnlijke borsten geweest. Eerste keer was ik niet ver genoeg om misselijk te worden. Kwaaltjes kun je alleen achteraf iets van zeggen en dan zijn ze alleen van toepassing op die zwangerschap. Denk ik zo.
Die wachtweken zijn super vervelend :*
Vraag ook na de eerste echo of je af en toe bij je vk langs mag komen voor controle. Dat helpt mij echt heel erg. Over 2 weken mag ik weer hartje komen luisteren terwijl normaal pas over 4 weken weer echo heb. Als je het niet nodig hebt, dan is dat heel fijn, maar zo wel, dan is dit ook een goede tussenoplossing (tot kindje voelbaar is hoop ik)
pi_144414560
Dank jullie wel voor de reacties. :* Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.

Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten. :D :Y)
  donderdag 11 september 2014 @ 10:39:22 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_144414592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:38 schreef Selvaria het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties. :* Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.

Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten. :D :Y)
Dat was ook echt mijn enige vroege zwangerschapssymptoom hoor :Y
De kwalen beginnen nu pas ;) Het zijn spannende weken :*
disclaimer
pi_144416403
Het blijft rete spannend Selvaria! :*
pi_144432751
Dottey en Hill

Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.

@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
pi_144440929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey en Hill

Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.

@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
Sorry ik heb het hier niet meer gemeld. Ik voelde mij hondsberoerd vandaag.
Toch de griep en ongesteld zijn door elkaar nu ... leeg lopen aan alle kanten :r
Ja, ook snot! :9

Ik voelde nadat ik mijn laatste bericht had getypt veeeeeeeeeel gerommel en kramp en was alvast maar een tampon in gaan doen en inlegkruizen 17 hoog. :P soms moet je op je intuïtie vertrouwen.
Ik kan beter op de wc blijven zitten denk ik....

Met nakijken van de sex-app zoals mijn man mijn cyclus-app noemt zag ik dat we de dag van mijn eisprong ook echt hebben gemist. Hij zei echt heel zielig.. "sorry!"
Nou mijn hartje brak een beetje.. gewoon om wat het hele gedoe met je of samen doet.
Ik stelde hem al gerust dat we nog in de pauze fase zaten vorige ronde.. dus dat we gewoon maar kijken hoe het gaat volgende maand. Veel hartjes op het scherm maken van de sex-app :D en ovulatietesten plassen. En dan gewoon om ons gerust te stellen de maand erop een afspraak maken bij de huisarts voor een doorverwijzing. Hij vond het een goed plan, maar ik zag ook bij hem de teleurstelling op zijn snoet.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144445598
Aaaah Dottey, wat een lieve man! :-)

Beterschap er mee! Bah alles tegelijk!
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:20:32 #244
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144445820
wat een lieverd dottey! En indd beterschap!

Kun je ook teveel hartjes op je app krijgen? :') vriendin van me zei dat elke dag ook niet goed is... (Krijg dat manlief maar eens aan zn verstand gepeuterd als t echt zo is :') )
pi_144445844
Jeetje ik heb lang niet gepost hier en daarom ook heel veel gemist :')
Poging tot bijleespost vanuit Berlijn

Balen L-E 11 dagen ongesteeld, of heb je de twee weken inmiddels aangetikt? Niet te hopen voor je

Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?

Sara82 kun je langs de dokter om te onderzoeken of t inderdaad een cyste is? Niet fijn. (Of begrijp ik t verkeerd. Ik hoop in ieder geval op een kortere cyclus voor je..)

Malteser ik hoop dat je lichaam snel weer een normale cyclus oppakt :*

Bottums Up op t wachtbankje *D

Beterschap voor Dottey!! :*
Vervelend dat gevis..

Gestreepte stoel al meer duidelijkheid? Ei en periode zegt nog niks is mijn ervaring.. Na de laatste keer stoppen met AC heb ik geen ei op dag 14 (vroeger wel) maar nu heb ik mijn ei rond dag 18/19 en word op dag 27 ongesteld.. Wel blij dat ik er achter ben en niet steevast alleen rond dag 13 ga klussen :+

Ik heb conceive plus gekocht, via sensitest geloof ik. Ik ben ook vrij nauw (of O+ vrij groot maar ik denk een combinatie van beide) en dan maar een glijmiddel wat goed is voor de zaadjes :+ We doen er vrij lang mee, in juni gekocht, is nu nog niet op. In Amerika is t gewoon op elke straat hoek te koop haha

Over druk gesproken, mijn schoonouders weten niets, denken ook dat t nog wel ff duurt. Mijn ouders weten wel dat we bezig zijn maar mijn vader zat anderhalf jaar geleden al de druk op te hogen dus wat dat betreft. Mijn ouders weten t en hebben t ook direct aan mijn zusje doorgebrieft. dat is nu precíes de reden dat ik vroeger nooit geheimen vertelde en t straks ook niet meer ga doen..

Silver ongesteld, balen! Op naar de volgende ronde! Wanneer is je nod?

Shopaholic schitterend streepje!

Ehm.. Dat was t.. denk ik.. Anders sorry :*
pi_144445964
Ehrm.... Wachten wordt beloond toch? Of zie ik spoken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144445991
Hilzillah: ik neem aan dat we een plusje moeten zien op die test, toch? :o

*O* Wat goed!! Gefeliciteerd!! *O*
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:41:55 #248
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144446032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Cassandra87 het volgende:

Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?
nog niks meer als wat meer honger en aantal dagen pijnlijke tepels/tetten, maar dat is nu weer afgezakt dus ik verwacht ook niks morgen, ja het rode kruis haha :+

hillzillah :o wat snel! wat goed!! :D Gefeliciteerd!! *O* O+

[ Bericht 0% gewijzigd door sproetjes op 12-09-2014 08:54:36 ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:42:37 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144446043
Hilzillah dit ziet een blinde nog :+ van harte! Tof!
pi_144446060
Ik vond de kleur zo gek... vandaar mijn spoken :o Ik ben er gewoon een beetje van in de war!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')