Da's niet wijd idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Cygne het volgende:
Ik heb dat spul bij bol besteld, of het bij een gewone drogist te koop is weet ik niet. Ik heb het wel nodig want zoals mijn verloskundige zei bij mij eerste inwendige echo: "Je bent een beetje naaaaauuuuw",
Dus.
Man in ik zaten zo van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's niet wijd idd.
Ah, Bol is wel fijn, kan ik achteraf betalen. Een klein blond meisje heeft nl met m'n random reader gespeeld en drie keer de verkeerde pincode ingevoerd.
Nee. Dat kan ook gewoon als je nauw bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef Risu het volgende:
Ben ik dan wijd? Want bij mij roerde ze er ook nog even lekker mee.![]()
![]()
Wat fijn dat je geen druk voelt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gedoe met die familie joh, wij zijn gelukkig het jongste stel en er hebben al 2 gezin-stellen kinderen dus dat scheelt.
Het gezin waar ik uit kom heb ik 3 zussen, 2 oudere en 1 jongere.
Ik ben uberhaupt de enige met een (serieuze) relatie maar toch voel ik geen druk van mijn ouders.
Stiekem weet ik wel dat mijn moeder het heul erg leuk zou vinden, ze is nu 65 en nog geen oma.
He bah!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Op naar ronde 2!Vandaag is 'de foutmelding van het Rode Kruis' begonnen
Wanneer heb je nog getest?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil ook de rode zeeeeeee! Of een extra streepje! 4 dagen overtijd.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ silversjoiis
Balen, maar op naar de volvende ronde!
Dottey en Hillzillah
Vervelend he wachten?! Laat de lichamen nu maar eens duidelijk zijn! Of zwanger of ongesteld. Niet iets er tussen in
Hier zit ik op dag 29. Vorige cyclus was 26 dagen. (of 38 vanwege een vage 2 daagse niets voorstellende bloeding, waarvan ik niet weet of ik die moet mee tellen)
Ik heb al wel n paar dagen zere tetten
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gangquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ging wat mis met reageren..
Ik had laatst geleerd dat een olifant pas na 4 jaar weer een nieuwe baby kan krijgen.....quote:Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gang
Haha, dat staren naar 1 streepje als teken dat je lichaam verder mee mag werken herken ik wel een beetje!
Ik zat van de week ook na te denken over late eisprongen en lange cyclussenAls iemand een cyclus heeft van + 80 dagen, dan zou je volgens de bekende berekeningen niet 9 maanden maar 11 maanden zwanger zijn?
Olifantendracht
Je moet toch ergens over dubben als je in de bus zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |