abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144127724
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-09-2014 16:52:31 ]
pi_144127738
Voor wijzigingen graag dm
pi_144128280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Minarosa het volgende:
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
Haha, ja, we staan zo vroeg op 's ochtends dat ik niet eens de tijd heb om daar aan te denken. Zaterdag is het eindelijk weer even rustig. En we zijn beide niet vol overtuigd dat het raak is, dat scheelt denk ik O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144131362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
pi_144131784
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooide :@ En nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong :o
jij hebt m ook niet dichtgegooid ;)
pi_144139212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Zou je mij (rammeltje) uit de OP willen halen?
pi_144148330
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
  woensdag 3 september 2014 @ 20:55:26 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144148734
Welkom bottoms_up! Hopelijk snel een tweede streep *O*
pi_144150371
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
pi_144150841
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi iedereen!

Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)

We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.

Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
Welkom en wat spannend voor je eerste kindje starten! Natuurlijk kan je hier je spreekwoordelijke ei kwijt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144150916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hai bottoms up!

Netjes, meteen 30 dagen.

Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?

Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..

@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144151083
Ik meld me ook hier :)
Vorige week maandag heeft mijn vriendin na 11 jaar de pil gebruikt te hebben de laatste genomen.
Nog geen kinderen ( duh :P ), zij bijna 34 en ik 31.

We gaan er totaal niet op focussen en we zien wel hoe het loopt, maar stiekem toch best wel spannend :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144151117
En van griep krijg je ook geen dikke tieten stoel! :D :P
pi_144151158
Hoiiii Junkie & Bottom!
pi_144151207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Hilzillah het volgende:
Hoiiii Junkie & Bottom!
^O^ Hoi.
Niet echt een mannentopic zie ik als ik terugkijk trouwens _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144151248
Junkiexp mijn vriend krijgt alles ook mee hoor :D Welkom

Mijn kat is zoek :'(
pi_144151635
Zijn hier wel wat mannen geweest die gepost hebben :) Ook in het opvolgende topic Z&G

Je kat zoek Cassandra? Zoek-zoek? Of even wat langer buitenspelen dan gewoonlijk?
pi_144151793
Ze komt nooit buiten, onze tuin is afgezet. Ze is via het slaapkamerraa vermoedelijk t dak van de schuur opgesprongen en van daaruit de straat op. Dus wat mij betreft zoek-zoek :'( Melding gemaakt bij amivedi, en morgen posters ophangen. Liever voor niets dan dat ik niets doe :'(
pi_144152348
Het is een uitdagend topic voor mannen. Je moet je wel even door menstruatie-vruchtbaarslijm-pijnlijke tetten-en allerlei excuusbatsen heen werken. :')

Welkom Junkie en Bottoms_up. Succes. Ik hoop dat het volgende maand raak is voor jullie. ;)

Oh je poes (hoe ontopic!), Cassandra. Wat rot. Hopelijk snel weer in z'n eigen mandje.
pi_144153244
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
pi_144153275
ook ik ben bezig zwanger te worden..
pi_144159540
Oooohhh, gezellig, welkom nieuwe aspirant-ouders!

Knap Silver, ik zit zaterdag duimen te draaien voor je hoor!

Cassandra, wat klote van je poes.... heb er zelf twee, ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat ie gewoon even op avontuur is en snel weer terugkomt....

Mijn nod mag op 5 oktober, en bijzonderheden mag veranderd naar : vorige cycli: 42 en 84 dagen!
pi_144159582
Jeetje Sara 84 dagen dat is wel lang!

Cassandra, mooi kut van je kat. Hoop dat ze snel weer veilig thuis is!

Hier probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn in afwachting van een oproep van de gyn, maar dat is lastig met een temperatuur die alle kanten op schiet, maar wel aan de hoge kant is voor mijn doen en obstipatie klachten die ik normaal alleen na de eisprong heb en die ik nu al vanaf begin van de cyclus heb...
pi_144159617
Enig idee hoe lang het duurt voordat je terecht kunt ik86? Wel spannend hoor... en 'er niet mee bezig zijn' lijkt me ook zo'n praktisch onhaalbaar doel, als je elke dag temperatuurt. (Wat je natuurlijk wel moet doen ivm met de gyn afspraak....)

Trouwens, 'er niet mee bezig zijn' blijkt voor mij ook zonder te temperaturen een zuiver theoretische state-of-mind. :)
(Al draagt het feit dat je zo lang niet ongesteld wordt hier wel aan bij. Elke keer als ik een borrel wil, mok toch eerst weer over zo'n stom stokje sproeien, een soort nerve-wrecking wekelijks weekend ritueel.)
pi_144159924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Klinkt wel spannend!

Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
Hihi, nee weet ik. Maar tis meer oorpijn, hoofdpijn, verkoyden en moe wat ik nu heb.
pi_144159930
Welkom nieuwe aanwas! Incl man! :-D
pi_144160298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
DM
pi_144160462
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
pi_144161298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
Hoera voor je poes! *O*

klinkt gek in dit topic :9
pi_144161330
Welkom nieuwe aanwas. Als jullie in de OP erbij willen mag je dat vet gedrukt in een post zetten of beter nog.. stuur een DM naar diegene die hem heeft aangemaakt ;)

"Het niet ermee bezig zijn" succes ^O^
pi_144162210
Zo, bij de huisarts geweest. Vond het best spannend maar hij was superaardig en begripvol. Doorverwijzing naar de gynaecoloog ivm de lange en steeds langer wordende cycli. Huisarts gaf aan dat ovulatie-inductie een waarschijnlijke behandeling gaat worden. Dat lucht toch een beetje op, hoewel ik me realiseer dat we nu wel zo ongeveer aan een medisch traject beginnen :'(. Ik ga me binnenkort eens melden in het andere topic. Nu hard aan het werk, gelukkig veel doen vandaag.
pi_144164070
Fijn dat je huisarts zo begripvol is Minarosa. Sterkte en succes!
pi_144166230
*O* JAAAAA de poes is terug! *O*

Wat fijn Minerosa, dat je huisarts zo relaxed was! Hoewel een medisch traject natuurlijk niet het ideaalplaatje is waar iedereen op voorhand op hoopt, ben ik wel blij voor je dat ze nu een goed plan voor je kunnen verzinnen. Komt de boel niet vanzelf op gang, dan maar met medische startkabels op je eierstokken, toch! *vonkvonk - eieren vliegen je om de oren!* Komt vast goed schat! :*
  donderdag 4 september 2014 @ 13:22:55 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166318
Allemaal nieuwelingen, laat ik me dan ook maar aanmelden. Sinds deze week zonder a/c. Ik houd me er voorlopig niet echt mee bezig. Geen ovulatietesten en ik weet eigenlijk niet eens wat mijn NOD of vruchtbare periode moet zijn, ook geen behoefte om dat te berekenen.
Nu op vakantie, aan het backpacken. Zou leuk zijn om een vakantiekindje op het strand te maken :D maar ik heb heel erg lage verwachtingen van mijn vruchtbaarheid, dus verwacht het absoluut niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144166668
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
  donderdag 4 september 2014 @ 13:49:26 #36
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Minarosa het volgende:
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
pi_144173331
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
Hoi Vlindertjes! (Dat is toch mariposas :@ )

Ik wel iets langere menstruatie, 3/4 dagen... Maar ook geen kramp, geen rugpijn, geen pukkels niks... Ben zelfs niet eens chagrijnig :D En bij mijn jommetje was het in 1x raak :)
pi_144173924
Welkom nieuwe mensen! :s) Wat leuk, zoveel nieuwe aanwas!

@Mariposas: hier hetzelfde als bij Hilzillah; wel een wat langere menstruatie maar verder ook nog nooit echt ergens last van gehad (ook niet voordat ik aan de pil was).
Geen krampen, pukkels, moodswings, etc. En ook hier was het snel raak. Geeft jou uiteraard geen garantie, maar het hoeft dus niet zo'n slecht teken te zijn! ;)
pi_144175494
Nieuwe aanwas, hoi! :W Wat een hoop ineens :D

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"
Waarop ik volmondig NEE! :D kon antwoorden *O*
pi_144177364
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"

_O-
Dit, dat, alles.
pi_144177439
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef Philomijn het volgende:

[..]

_O-
Ja, echt. In een whatsappie tijdens een vergadering. _O-
pi_144177782
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die twijfels zijn heel erg herkenbaar. Hier is het dan wel elke maand "feest" en krampen zijn ooit de reden geweest dat ik aan de pil ging. Maar ik ben zelf verwekt met een boel medische hulp en ergens vrees ik nu dat mij hetzelfde wacht (ook al is er ooit al nagegaan of ik wel hetzelfde heb).

Maar we gaan het gewoon doen! :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 06:33:36 #43
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144192272
Grrrr, mijn lijf is me voor de gek aan het houden. Dacht zondag ongesteld te worden, maar het is gebleven bij 1 mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Daarna niks meer gezien, ook niet met afvegen. Maar een test was negatief. Ik snap er niks meer van...
pi_144192686
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?

SilverSjoiis spannend!
pi_144193370
Spannend Sjoiis! En ook voor Shopaholic, even afwachten lijkt me (nou ja, alsof je een andere keuze hebt ;) )

Offtopic: dankzij het sc-topic heb ik nu eindelijk smileys op mijn telefoon *O*
pi_144193693
Hoe :D leg uit :D
pi_144197438
Ja hallo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:02:08 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144197701
Daar moet ik even voor ontlurken. Spring! *O* *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144198801
Hiiiiii Spring!
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:36:29 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144198846
Leuk spring!! :D *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144199602
Tof Spring! *O* En dat je hier maar snel weer weg mag zijn. :)
pi_144201925
Dank jullie!

weet iemand een fijne menstruatiekalenderapp?
pi_144202196
Spring wat gaaf *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:15:26 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144202225
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.

SPOILER
:o
^O^
pi_144202478
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.

SPOILER
*O* *O* *O*

Good luck!

Ik gebruik(te) P tracker, prima app met basic dingen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:27:38 #56
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144202562
Hier ook P tracker
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:30:59 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144202659
Oooh Spring! Leuk en spannend en *O*

Ik gebruik love cycles (idiote naam }:| ) maar wel erg tevreden er over.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144202989
Welkom Spring!

Vanavond uit eten met één mama-to-be (inclusief prachtbuik) en twee aankomende vaders. Ben aan ene kant benieuwd naar hun blijdschap en verhalen maar vind het soms ook lastig om niet te zeggen 'ik wil oooook!' (zijn ook weer niet zulke goede vrienden dat ik even onze kinderwens uitgebreid ga bespreken) Misschien moet ik aan het kinderloze deel van de tafel gaan zitten :), we zijn met z'n achten.

Vandaag ging er iemand testen, of was dat morgen?

Cassandra: smileys zitten onder 'opties' bovenin je scherm (op mijn android).
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:13:50 #59
360012 Shopaholic1984
pi_144203991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?

SilverSjoiis spannend!
Ik was aan de nuvaring en daar ben ik al vanaf begin december mee gestopt.
pi_144204581
Blegh.. Ik heb de laatste dagen af en toe hele lichte menstruatiekrampjes, maar er gebeurt verder helemaal niks. Morgen ga ik testen, maar ik verwacht er niet al te veel van. Ik wil toch wel graag wat meer duidelijkheid in m'n cyclus zo langzamerhand. :( Hoe lang duurde het 'ontpillen' bij jullie?

Ik zou trouwens wel graag in de OP willen. *O*

Selvaria
Bezig sinds: augustus 2014
Kindje #: 1
Verwachte nod: 3 september. :{w (geen idee dus)
Bijzonderheden: Sinds mei 2014 gestopt met de pil, sinds augustus zonder condooms. Cycli: 29-36- nu op dag 36 van de huidige cyclus. (8> en ik proberen het overigens een half jaar, daarna gaan we ons richten op onze bruiloft en kijken we daarna weer verder. ^)
pi_144208433
Welkom spring!
Ik gebruik Womanlog. Top app.

Horen die mama to be en papa's to be bij elkaar Minarosa? :P
En bedankt, nu heb ik ook smileys *O* Al ken ik de meest voorkomende uit mijn hoofd.

Gek Shopaholic. Maar had ik ook, hoe echter t word hoe gekker mijn lichaam deed terwijl ik al sinds t stoppen met de nuvaring een normale cyclus heb.

Selvaria ik was direct regelmatig. Althans.. Mijn eisprong wisselt heel af en toe een dagje, maar het is nooit meer als 28 dagen en nooit minder als 26 dagen geweest. En 3 kwart van mijn cyclussen is stipt 27 dagen. Ik ben er wel achter dat ik een vrij korte LF heb (8-9 dagen) maar ik héb wel een eisprong, en kan m ook makkelijk vinden met ovulatietesten.
Ik kan overigens niet de op meer wijzigen helaas

Over ovulatie testen gesproken. Ik dacht, laat ik eens digitale proberen. Duur, maar wel leuk voor een keer.. Had ze toevallig ff snel besteld via bol.com want besteld voor 2 uur, volgende dag binnen, loop ik ook geen risico om bekenden tegen te komen :')
Krijg ik een mail dat ze maandag pas binnen komen. Ná mijn eisprong. Dan ga ik ze niet meer nodig hebben, ik dwing gewoon een bevrucht ei af. Positive thinking, ja toch :Y
Hihi. Aan de inzet zal t niet hebben gelegen :') Sinds we serieus bezig zijn hebben we ons maand gemiddelde drastisch omhoog geschroefd :')
pi_144210932
Mijn man was ook erg blij toen we besloten voor kinderen te gaan.

Mijn libido met de pil was :')

Nu hier vooral bezig met afvallen dat gaat de gyn zeer waarschijnlijk toch adviseren. Kan ik net zo goed gelijk beginnen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:03:32 #63
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144211383
Wat fijn en lief alle geruststellende reacties en ook fijn dat ik niet de enige met premature angst ben. Wellicht is het ook totaal ongegrond!
Welkom -Spring voor nummer twee! Dat is nog redelijk snel gegaan, het afstemmen van je medicijnen, toch? (Nav berichten uit het rammel topic).
Ik merk trouwens geen verschil qua wel of geen of soort anticonceptie. Volgens mij ben ik ongevoelig voor hormonen. Qua libido vooralsnog dus ook geen verschil, hooguit dat het nu naast leuk en lekker ook meer functioneel is en het daardoor een andere dimensie heeft en spannender is. Al zal dat vast niet maanden aanhouden. :P
pi_144212545
Haha, Cygne, zelfde hier. Volgens mij is vriendlief nog nooit zo gelukkig geweest. _O-
pi_144214916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef Cassandra87 het volgende:

Over ovulatie testen gesproken. Ik dacht, laat ik eens digitale proberen. Duur, maar wel leuk voor een keer.. Had ze toevallig ff snel besteld via bol.com want besteld voor 2 uur, volgende dag binnen, loop ik ook geen risico om bekenden tegen te komen :')
Krijg ik een mail dat ze maandag pas binnen komen. Ná mijn eisprong. Dan ga ik ze niet meer nodig hebben, ik dwing gewoon een bevrucht ei af. Positive thinking, ja toch :Y
Hihi. Aan de inzet zal t niet hebben gelegen :') Sinds we serieus bezig zijn hebben we ons maand gemiddelde drastisch omhoog geschroefd :')
Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30 ;) Alleen geen digitale... Dan de Etos ;)
pi_144216299
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne! O+

Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes :)
Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
pi_144217424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30 ;) Alleen geen digitale... Dan de Etos ;)
streepjes heb Ik. Die kwamen uit uk ;)

Wij gaan deze maand elke dag batsen in de vruchtbare periode. Want.. Het is toch wel erg O+

En stom ook want mijn ei is met een dag verschil altijd rond dezelfde tijd dus waarom ik ovu testen nodig heb geen idee Haha
pi_144218994
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

streepjes heb Ik. Die kwamen uit uk ;)

Wij gaan deze maand elke dag batsen in de vruchtbare periode. Want.. Het is toch wel erg O+

En stom ook want mijn ei is met een dag verschil altijd rond dezelfde tijd dus waarom ik ovu testen nodig heb geen idee Haha
Oh ja! Das waar... Vergeten :@
ooooh! Zwangerschapsdementie!! :o :o :o
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:50:31 #69
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144219306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
Huh? Bedoel je echt alleen het foliumzuur? Want ik heb vandaag nog die multi zwanger worden gehaald en die was gewoon 1+1
pi_144219860
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh ja! Das waar... Vergeten :@
ooooh! Zwangerschapsdementie!! :o :o :o
pre zwangerschap dementie :D begint nu al!
pi_144220398
Bij de etos zijn alleen de multivitamines 1+1. Alleen foliumzuur valt hier dus niet onder. Ik dacht het in eerste instantie ook dat deze erbij hoorde (folder niet goed gelezen). Maar anders had ik het nog niet meegekregen van de caissière, want foliumzuur is écht geen vitamine volgens haar. :')
pi_144220431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Er zit foliumzuur in die zwanger worden vitamines. Ik slik ze ook
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:55 #73
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144222578
Ja ik wou zeggen daarom slik ik ze ook haha ;)
pi_144230954
Selvaria en Silversjoiis: Bring the action!

*FINGERS CROSSED*
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:03:05 #75
360012 Shopaholic1984
pi_144231052
Ik duim mee Selvaria en Silversjoiis
  zaterdag 6 september 2014 @ 07:18:34 #76
360012 Shopaholic1984
pi_144231097
OMG, ik dacht laat ik ook eens een test doen. Licht 2e streepje!!! En toen nog 1. Ook licht 2e streepje! Straks kijken of ik er een foto van kan maken.
pi_144231232
Shop!!!!! Waaaaaaaaaat! GEFELICITEERD!! WAT AWESOME!!!!

Is dit dan het begin van de regenbui?
pi_144231294
SHOPPPPP wat doe je? :-P
pi_144231309
*O* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Shop, hoe geweldig is dat?! *O*
pi_144231311
Hoeveel dagen was je overtijd dan nu? :o
  zaterdag 6 september 2014 @ 08:28:08 #81
360012 Shopaholic1984
pi_144231385
Ik denk doordat mijn menstruatie vorige maand raar deed, mijn eisprong later was dan in mijn app werd aangegeven. Toen duurde het 5 dagen voordat het echt doorbrak en was ik ineens 9 dagen ingesteld. Dus ik denk dat ik nu eigenlijk ook later ongesteld moest worden! In ieder geval later dan ik rekende. Het zijn ook lichte streepjes. En zondag had ik een mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Innesteling denk ik nu dan. Ik dacht dat ik afgelopen zondag ongesteld had moeten worden. Maar dat kan dus ook later zijn geweest.
Whaaaaaaa ik ben echt zo blij! En ook zo snel al raak. Ik had het ook niet meer verwacht voor deze maand. Ik heb nog nooit een foto gepost. Eens even gaan kijken hoe dat moet, dan krijgen jullie mijn lichte streepjes te zien!
pi_144231447
Je foto uploaden op nl.tinypic.com

En dan krijg je een linkje die je hier neer kan plempen
  zaterdag 6 september 2014 @ 08:41:09 #83
360012 Shopaholic1984
pi_144231463
http://www.dropbox.com/s/ma5whan8x35byjb/foto%202.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/fti1vmfc9njjsbl/foto%201.JPG?dl=0

Ik zie dat het niet echt goede foto's zijn. Vooral de test met de blauwe streepjes was erg lastig om op de foto te krijgen. In het echt vind ik de streepjes toch net iets duidelijker.
pi_144231473
Ja hoor, strepen! ^O^
pi_144231553
Woeeeehoe *O* Shopaholic!
pi_144231639
Het is heeeel licht, maar ik zie wel wat! Als je er morgen of overmorgen opnieuw 1 doet, is ie vast donkerder!
pi_144231754
Shop gefeliciteerd *O* *O*

Welkom nieuwe mensen!

Ik had van de week een brief met een afspraak voor de gyn, maar helaas zijn wij dan op vakantie, maandag maar even bellen om te verzetten.
pi_144231762
Streepie is een streepie!! En als je streepjes ziet, dan is het écht! *O*
pi_144232276
strepen!! *O* gefeliciteerd shopaholic!
S. 2014
J. 2016
pi_144232547
Gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144232610
Gefeliciteerd! *O*

Hier gisteren om 5.45 niets, maar ook nog niet ongesteld. Vandaag nog niet getest, dus ik hou jullie in spanning O-)
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:33:37 #92
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144232737
Gefeliciteerd shopaholic :D *O*
pi_144232760
Shopaholic :D !! *O* Gefeliciteerd!!
pi_144233323
Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
pi_144233562
Shop, gefeliciteerd *O*
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:24:54 #96
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144233593
Gefeliciteerd shop!
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:25:22 #97
360012 Shopaholic1984
pi_144233604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
Tnx allemaal!
Cassandra87, hij twijfelde eerst wel erg ja. Dat maakte me verdrietig. Maar sinds begin juli is hij wel helemaal om. Hij vindt het wel doodeng hoor, maar weet ook dat zijn ouders dat ook waren de eerste keer.
Hij hoopte dat het vorige maand al raak zou zijn. Dus hij vindt het nu wel super leuk, maar ook wel spannend. Maar dat vind ik het ook!
pi_144233999
Gefeliciteerd shopaholic! Lekker snel!
Kwak
pi_144234017
Gefeliciteerd Shopaholic!
pi_144234037
Gefeliciteerd shopaholic! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')