Ik kan mij meestal na de bats toch even niet meer bewegenquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen:
Hoe doen jullie dat "na de bats" () blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p
Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
Als je verder wil met deze kloon of is dit je echte en rammeltje je kloon.... dan kan je die er toch uit laten halen. Waar jij je lekker bij voelt hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijn. Buiten de vruchtbare periode race ik naar het toilet.
Ik (rammeltje) weet nog niet of ik wel in de OP wil blijven. Waarschijnlijk verhuis ik na deze ronde definitief naar het moeilijk zwanger worden topic (om hopelijk daarna naar het zwangertopic te verhuizen).
Hier!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:16 schreef Minarosa het volgende:
Valt er nog te duimen voor strepen vandaag of deze week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier valt niet veel te batsen trouwens, met die nabloedingen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Cygne op 02-09-2014 22:09:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige met een stomme tik?Watalsdan is een bekend spelletje hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog niet met zwanger gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |