abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144090758
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen :'):
Hoe doen jullie dat "na de bats" ( :') ) blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p

Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
Ik kan mij meestal na de bats toch even niet meer bewegen :D Dus dan is het uit puffen enz. Ik heb gastendoekjes in het kastje naast het bed liggen. Die leg ik meestal even half onder mijn billen.
Na een kwartier ofzo leef ik geloof ik weer of ik moet in slaap gemieterd zijn en dan ga ik even naar de wc.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144090779
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijn 8-). Buiten de vruchtbare periode race ik naar het toilet.

Ik (rammeltje) weet nog niet of ik wel in de OP wil blijven. Waarschijnlijk verhuis ik na deze ronde definitief naar het moeilijk zwanger worden topic (om hopelijk daarna naar het zwangertopic te verhuizen).
Als je verder wil met deze kloon of is dit je echte en rammeltje je kloon.... dan kan je die er toch uit laten halen. Waar jij je lekker bij voelt hoor! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144105583
Valt er nog te duimen voor strepen vandaag of deze week?
pi_144106899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:16 schreef Minarosa het volgende:
Valt er nog te duimen voor strepen vandaag of deze week?
Hier! O-) Morgen m'n NOD.

En de "afterbats" - Ik moet nog even wennen inderdaad aan het feit niet meteen onder de douche te springen en alles schoon te spoelen O-) :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144108181
Oef, ik sjees ook altijd meteen naar de wc na de bats.. heb nog niet in m'n systeem dat ik beter even kan blijven liggen. Straks maar even een kurk op het nachtkastje klaarleggen. _O-
pi_144108212
Haal 'm zo weer weg maar kijk nou.
Oh en let niet op m'n oog, dat was nogal lui die dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt niet veel te batsen trouwens, met die nabloedingen. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Cygne op 02-09-2014 22:09:02 ]
pi_144108353
Wat heerlijk klein, Cygne! O+
pi_144108403
Afterbats, ik doe meestal beetje 'klemmen' dan stroomt t niet zo hard. En even liggen op een handdoek. Rond mijn vruchtbare dagen blijft er meer achter.

Silversjois spannend! Ik duim!

Cygne wat lief O+
hopelijk zijn de bloedingen snel voorbij. Hoe gaat t nu inmiddels met je?
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:50:49 #284
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144108543
Prachtige foto cygne!
pi_144109970
Het gaat eigenlijk best ok met me. Nog wel verdriet maar t overheerst niet meer zo.
pi_144110222
Ah wat een lieve foto Cygne!

Hier bij de afterbats blijven liggen en doekje tussen m'n benen klemmen. Als ik zin had m'n bekken even ietsje hoger houden. Vriendin van me vertelde dat zij voor de lol haar benen in de lucht had gegooid (en ik denk dan met je handen onder je rug, dan blijven je benen zo in de lucht. Kan ik echt al tijden niet meer :P) , met haar benen had geschud en lachend tegen haar man zei "ja, zo doen ze dat wel eens in films!". 2 weken later bleek ze nog zwanger ook!
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:42:24 #287
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144113230
Yay ondanks mijn liters drinken vandaag (hallo blaasontsteking ;( ) net toch nog een knal streep op een ovu stokje :D hallo ei!
pi_144113365
Cygne wat een leuke foto. Je staat er leuk op, ook met lui oog. En je kijkt heerlijk blij. O+

Hier ook steeds blijven liggen hoor, ook met gastendoekjes. Speciale wel, dus niet degene waar de gasten hun handen aan drogen :P
Tegenwoordig maar weer aan condooms af en toe (tenzij spontane oei, condoom vergeten want niet meer gewend bats) en dat scheelt ook zooi. :D
pi_144115009
Ik ga eigenlijk wel vrijwel direct door naar het toilet. Heb ook gelezen dat het niet veel uitmaakt of je langer blijft liggen.

Maar misschien bij een volgende vruchtbare bats maar wel 's doen. Wie weet. :)
pi_144115346
Jeeeuh voor Dottey! *)

@ jantina
Wel netjes op de juiste datum in ieder geval

Gewone vitaminen had ik net nieuw gekocht...

Cassandra, HIEP HIEP HOERAA! *O* en fingers crossed voor een verjaardags baby ;)

@ na de bats
Blijf ik meestal liggen met een handdoek onder mijn kont of tussen mijn benen geklemd.
pi_144115612
Cygne, een mooie foto met mini baby :*

Hier vandaag weer zulke steken rechts onderin de buik. Zou dat dan toch gewoon de eisprong zijn? Zou ik dus wel gewoon elke keer mijn eisprong voelen? Nooit bij stilgestaan :X _O-

Volgens de app zou ik over 5 dag weer mijn NOD hebben, maar als dit vandaag de eisprong was.. duurt dat dus nog ff.. We zullen zien...
pi_144117667
Een voor sproetjes!

Dankjewel gestreeptestoel!
Hopelijk voel je de innesteling ;)
pi_144119140
Dankjullie! Ben eigenlijk best trots op zo een lief achterneefje. O+
pi_144125273
Zo. Ik zit klaar voor de ochtendplas van SilverSjoiis! (ieuw, dat klinkt vet goor, whahaha)
  woensdag 3 september 2014 @ 06:43:10 #295
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144125312
Duimen voor SilverSjoiis!!
pi_144125484
ik lig nog een kwartier met mijn benen omhoog van het naspel te genieten. Ik weet dat het niet uitmaakt, maar toch.. Ik vind mijn benen ook mooi als ze zo in de lucht hangen. :D

Ik duim mee!
pi_144125703
Oooh! Wacht nog maar even hoor. Ga op z'n vroegst zaterdag testen O-)
pi_144127096
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
pi_144127204
Ben ik trouwens de enige met een stomme tik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144127675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige met een stomme tik?
SPOILER
Watalsdan is een bekend spelletje hier :D Alleen nog niet met zwanger gedaan. :D

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')