OMG, ik dacht laat ik ook eens een test doen. Licht 2e streepje!!! En toen nog 1. Ook licht 2e streepje! Straks kijken of ik er een foto van kan maken.
Ik denk doordat mijn menstruatie vorige maand raar deed, mijn eisprong later was dan in mijn app werd aangegeven. Toen duurde het 5 dagen voordat het echt doorbrak en was ik ineens 9 dagen ingesteld. Dus ik denk dat ik nu eigenlijk ook later ongesteld moest worden! In ieder geval later dan ik rekende. Het zijn ook lichte streepjes. En zondag had ik een mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Innesteling denk ik nu dan. Ik dacht dat ik afgelopen zondag ongesteld had moeten worden. Maar dat kan dus ook later zijn geweest. Whaaaaaaa ik ben echt zo blij! En ook zo snel al raak. Ik had het ook niet meer verwacht voor deze maand. Ik heb nog nooit een foto gepost. Eens even gaan kijken hoe dat moet, dan krijgen jullie mijn lichte streepjes te zien!
Ik zie dat het niet echt goede foto's zijn. Vooral de test met de blauwe streepjes was erg lastig om op de foto te krijgen. In het echt vind ik de streepjes toch net iets duidelijker.
Op zaterdag 6 september 2014 11:09 schreef Cassandra87 het volgende: Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
Tnx allemaal! Cassandra87, hij twijfelde eerst wel erg ja. Dat maakte me verdrietig. Maar sinds begin juli is hij wel helemaal om. Hij vindt het wel doodeng hoor, maar weet ook dat zijn ouders dat ook waren de eerste keer. Hij hoopte dat het vorige maand al raak zou zijn. Dus hij vindt het nu wel super leuk, maar ook wel spannend. Maar dat vind ik het ook!