abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144159930
Welkom nieuwe aanwas! Incl man! :-D
pi_144160298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja sorry moest t ff kwijt

Geen zin in batsen zo :')
DM
pi_144160462
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
pi_144161298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!

Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!

Kat is terecht O+ We hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen :D En O+ gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
Hoera voor je poes! *O*

klinkt gek in dit topic :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144161330
Welkom nieuwe aanwas. Als jullie in de OP erbij willen mag je dat vet gedrukt in een post zetten of beter nog.. stuur een DM naar diegene die hem heeft aangemaakt ;)

"Het niet ermee bezig zijn" succes ^O^
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144162210
Zo, bij de huisarts geweest. Vond het best spannend maar hij was superaardig en begripvol. Doorverwijzing naar de gynaecoloog ivm de lange en steeds langer wordende cycli. Huisarts gaf aan dat ovulatie-inductie een waarschijnlijke behandeling gaat worden. Dat lucht toch een beetje op, hoewel ik me realiseer dat we nu wel zo ongeveer aan een medisch traject beginnen :'(. Ik ga me binnenkort eens melden in het andere topic. Nu hard aan het werk, gelukkig veel doen vandaag.
pi_144164070
Fijn dat je huisarts zo begripvol is Minarosa. Sterkte en succes!
pi_144166230
*O* JAAAAA de poes is terug! *O*

Wat fijn Minerosa, dat je huisarts zo relaxed was! Hoewel een medisch traject natuurlijk niet het ideaalplaatje is waar iedereen op voorhand op hoopt, ben ik wel blij voor je dat ze nu een goed plan voor je kunnen verzinnen. Komt de boel niet vanzelf op gang, dan maar met medische startkabels op je eierstokken, toch! *vonkvonk - eieren vliegen je om de oren!* Komt vast goed schat! :*
  donderdag 4 september 2014 @ 13:22:55 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166318
Allemaal nieuwelingen, laat ik me dan ook maar aanmelden. Sinds deze week zonder a/c. Ik houd me er voorlopig niet echt mee bezig. Geen ovulatietesten en ik weet eigenlijk niet eens wat mijn NOD of vruchtbare periode moet zijn, ook geen behoefte om dat te berekenen.
Nu op vakantie, aan het backpacken. Zou leuk zijn om een vakantiekindje op het strand te maken :D maar ik heb heel erg lage verwachtingen van mijn vruchtbaarheid, dus verwacht het absoluut niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144166668
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
  donderdag 4 september 2014 @ 13:49:26 #36
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144166984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Minarosa het volgende:
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!

Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144173331
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
Hoi Vlindertjes! (Dat is toch mariposas :@ )

Ik wel iets langere menstruatie, 3/4 dagen... Maar ook geen kramp, geen rugpijn, geen pukkels niks... Ben zelfs niet eens chagrijnig :D En bij mijn jommetje was het in 1x raak :)
pi_144173924
Welkom nieuwe mensen! :s) Wat leuk, zoveel nieuwe aanwas!

@Mariposas: hier hetzelfde als bij Hilzillah; wel een wat langere menstruatie maar verder ook nog nooit echt ergens last van gehad (ook niet voordat ik aan de pil was).
Geen krampen, pukkels, moodswings, etc. En ook hier was het snel raak. Geeft jou uiteraard geen garantie, maar het hoeft dus niet zo'n slecht teken te zijn! ;)
pi_144175494
Nieuwe aanwas, hoi! :W Wat een hoop ineens :D

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"
Waarop ik volmondig NEE! :D kon antwoorden *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144177364
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"

_O-
Dit, dat, alles.
pi_144177439
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:12 schreef Philomijn het volgende:

[..]

_O-
Ja, echt. In een whatsappie tijdens een vergadering. _O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144177782
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die twijfels zijn heel erg herkenbaar. Hier is het dan wel elke maand "feest" en krampen zijn ooit de reden geweest dat ik aan de pil ging. Maar ik ben zelf verwekt met een boel medische hulp en ergens vrees ik nu dat mij hetzelfde wacht (ook al is er ooit al nagegaan of ik wel hetzelfde heb).

Maar we gaan het gewoon doen! :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 06:33:36 #43
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144192272
Grrrr, mijn lijf is me voor de gek aan het houden. Dacht zondag ongesteld te worden, maar het is gebleven bij 1 mini streepje bloed in mijn inlegkruisje. Daarna niks meer gezien, ook niet met afvegen. Maar een test was negatief. Ik snap er niks meer van...
pi_144192686
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?

SilverSjoiis spannend!
pi_144193370
Spannend Sjoiis! En ook voor Shopaholic, even afwachten lijkt me (nou ja, alsof je een andere keuze hebt ;) )

Offtopic: dankzij het sc-topic heb ik nu eindelijk smileys op mijn telefoon *O*
pi_144193693
Hoe :D leg uit :D
pi_144197438
Ja hallo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:02:08 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_144197701
Daar moet ik even voor ontlurken. Spring! *O* *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_144198801
Hiiiiii Spring!
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:36:29 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144198846
Leuk spring!! :D *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo