+1quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vond het juist fantastisch om te zien hoe iemand die ik lief had het aller liefste wat ik heb vasthield. Ik gaf hem graag uit handen. Zo geweldig om te zien hoe de grootste chagrijn vertederend keek naar mijn minimens.
Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.quote:Op maandag 1 september 2014 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dottey
Cygne wat fijn dat je daar troost uit hebt kunnen halen
Dank voor de tip!quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne!
Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes
Lief!!quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.
Ik had hem op een gegeven moment zo tegen me aan gelegd en toen zei ze, ja.. dat heb je goed door! Dat vindt hij het allerfijnste!
Dat zou inderdaad een leuk cadeautje zijn! Niemand weet toch precies wanneer je eisprong is, alleen jij zelf als je die ovulatietesten doet. Die paar dagen verschil hoeven ze toch niet te wetenquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief Cygne! Ik gun je dat moment met je eigen kleintje zowordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is
weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was
Welke app gebruik je?quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief Cygne! Ik gun je dat moment met je eigen kleintje zowordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is
weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was
Ik heb een cyclus van 27 dagen en geeft bij mij standaard ei op dag 12. Niet een specifieke app. Ik gebruik womanlog en heb daar mijn lf gewijzigd. Nu zou mijn ei 6 september moeten zijn maar ik verwacht hem op 4 septemberquote:
Wat vreselijk spannend!quote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws Dottey! September, dat is heel ruim voor januari! Fijn dat manlief is bijgedraaid.
Ik heb as. donderdag afspraak met de huisarts.
Thanks voor de tipquote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes
He jakkes. Ik kan mij erg goed voorstellen dat het omdat je dan een goede kans had gemaakt. Jammer zeg.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef JantinaGr het volgende:
Hier is de menstruatie ook doorgezet. Was dit keer echt benieuwd, want we hadden rond de vruchtbare periode meerdere keren gebatst.
Wel positief dat dit precies op de dag was die ik had verwacht, wat m'n cyclus steeds meer inzichtelijk maakt!![]()
Volgende NOD: 3 oktober
Mijn man is een beetje een gekkerd jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Hilzillah het volgende:
*proest* Gekke man Dot. Maar wel liefEn super dat jullie het weer gaan proberen
Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijnquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen:
Hoe doen jullie dat "na de bats" () blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p
Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
quote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Cygne het volgende:
Blijven liggen even. Wel met n handdoekje dr onder. Anders wordt mn bed vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |