abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144045231
Ow wat leuk!!!!
Ik ben helemaal aan het glunderen voor je! *)
pi_144045432
Het bijzondere is dat wij helemaal niet zulk intensief contact hebben met neef en zijn vriendin. We hadden een geboortekaartje gehad en ik had een cadeautje gestuurd. In gesprek geraakt over zijn zoontje en hij vroeg ook hoe t met ons was ivm de miskraam. Ik zei, als grapje eigenlijk dat ik als troost gauw een keer met hun zoontje zou komen knuffelen. Vandaag waren we toevallig in de buurt dus gevraagd of het vandaag al mocht, en dat mocht. En dat troost namen ze ook heel serieus.

We hebben ook heel fijn gepraat, over de bevalling en de aanloop dat zwangerschap bij hun (best een behoorlijke tijd), en onze miskramen. Dat voelde heel goed. O+

Dottey! *O* *O* Wat goed!!
pi_144046910
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vond het juist fantastisch om te zien hoe iemand die ik lief had het aller liefste wat ik heb vasthield. Ik gaf hem graag uit handen. Zo geweldig om te zien hoe de grootste chagrijn vertederend keek naar mijn minimens.
+1
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144047142
Cygne wat fijn O+

Dot *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144053178
Ja! O+

Dat is wel een stuk fijner het wachtbankje bezet houden :D

Nou acht ik de kans klein dat het deze maand is gebeurd. Ik denk dat we net net te laat waren voor mijn ovulatie. Aankomende maand kan ik gelukkig weer staafjes plassen O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144053249
Dottey *O*

Cygne wat fijn dat je daar troost uit hebt kunnen halen O+
  maandag 1 september 2014 @ 09:56:23 #257
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144053812
Oh dottey wat fijn!! *O*
pi_144063861
Wat een goed nieuws Dottey! September, dat is heel ruim voor januari! Fijn dat manlief is bijgedraaid.

Ik heb as. donderdag afspraak met de huisarts.
pi_144067190
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dottey *O*

Cygne wat fijn dat je daar troost uit hebt kunnen halen O+
Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.

Ik had hem op een gegeven moment zo tegen me aan gelegd en toen zei ze, ja.. dat heb je goed door! Dat vindt hij het allerfijnste! O+
  maandag 1 september 2014 @ 17:52:30 #260
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144068906
Wat een mooi moment cygne! O+

Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes :)
pi_144069450
Hier is de menstruatie ook doorgezet. Was dit keer echt benieuwd, want we hadden rond de vruchtbare periode meerdere keren gebatst.

Wel positief dat dit precies op de dag was die ik had verwacht, wat m'n cyclus steeds meer inzichtelijk maakt! :Y

Volgende NOD: 3 oktober
pi_144069518
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne! O+

Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes :)
Dank voor de tip!

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.

Ik had hem op een gegeven moment zo tegen me aan gelegd en toen zei ze, ja.. dat heb je goed door! Dat vindt hij het allerfijnste! O+
Lief!!
pi_144069863
Lief Cygne! Ik gun je dat moment met je eigen kleintje zo

O+ wordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is O+ weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was :+
  maandag 1 september 2014 @ 18:32:39 #264
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144070119
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:

O+ wordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is O+ weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was :+
Dat zou inderdaad een leuk cadeautje zijn! Niemand weet toch precies wanneer je eisprong is, alleen jij zelf als je die ovulatietesten doet. Die paar dagen verschil hoeven ze toch niet te weten ;)
Ik duim voor je! :)
pi_144070816
Vandaag dag 32 van m'n cyclus en wacht nog rustig af. Vorige duurde 36 dagen dus wacht nog af of er iets gaat komen en anders zaterdag testen. Ik vind het zó spannend, zit bijna te stuiteren. :P
pi_144070822
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:

Welke app gebruik je?
pi_144071009
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:53 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Welke app gebruik je?
Ik heb een cyclus van 27 dagen en geeft bij mij standaard ei op dag 12. Niet een specifieke app. Ik gebruik womanlog en heb daar mijn lf gewijzigd. Nu zou mijn ei 6 september moeten zijn maar ik verwacht hem op 4 september
pi_144074552
*proest* Gekke man Dot. Maar wel lief O+ En super dat jullie het weer gaan proberen
pi_144078001
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws Dottey! September, dat is heel ruim voor januari! Fijn dat manlief is bijgedraaid.

Ik heb as. donderdag afspraak met de huisarts.
Wat vreselijk spannend!

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:

Thanks voor de tip :*

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef JantinaGr het volgende:
Hier is de menstruatie ook doorgezet. Was dit keer echt benieuwd, want we hadden rond de vruchtbare periode meerdere keren gebatst.

Wel positief dat dit precies op de dag was die ik had verwacht, wat m'n cyclus steeds meer inzichtelijk maakt! :Y

Volgende NOD: 3 oktober
He jakkes. Ik kan mij erg goed voorstellen dat het omdat je dan een goede kans had gemaakt. Jammer zeg.
Maar wat fijn dat je inzicht in je cyclus hebt gekregen.. daar valt ook wat voor te zeggen natuurlijk!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144078039
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Hilzillah het volgende:
*proest* Gekke man Dot. Maar wel lief O+ En super dat jullie het weer gaan proberen
Mijn man is een beetje een gekkerd ja :D O+

maar voor mij de fijnste vent die ik mij maar kan wensen O+
  maandag 1 september 2014 @ 21:57:25 #271
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144080355
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen :'):
Hoe doen jullie dat "na de bats" ( :') ) blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p

Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
  maandag 1 september 2014 @ 22:14:38 #272
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144081353
Vroeger ging ik gelijk naar de wc, nu probeer ik te wachten!
pi_144082411
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen :'):
Hoe doen jullie dat "na de bats" ( :') ) blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p

Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijn 8-). Buiten de vruchtbare periode race ik naar het toilet.

Ik (rammeltje) weet nog niet of ik wel in de OP wil blijven. Waarschijnlijk verhuis ik na deze ronde definitief naar het moeilijk zwanger worden topic (om hopelijk daarna naar het zwangertopic te verhuizen).
pi_144086218
Blijven liggen even. Wel met n handdoekje dr onder. Anders wordt mn bed vies. :')
pi_144088557
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Cygne het volgende:
Blijven liggen even. Wel met n handdoekje dr onder. Anders wordt mn bed vies. :')
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')