SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-09-2014 16:52:31 ]
Haha, ja, we staan zo vroeg op 's ochtends dat ik niet eens de tijd heb om daar aan te denken. Zaterdag is het eindelijk weer even rustig. En we zijn beide niet vol overtuigd dat het raak is, dat scheelt denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Minarosa het volgende:
Haha dat je dat volhoudt Silver, succes met wachten. En leuke foto Cygne!
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooidequote:
jij hebt m ook niet dichtgegooidquote:Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Sorry niet doorgehad dat ik hem dichtgooideEn nee, nog niet... Maar ik ging nog eens kijken op ebay, blijkbaar verkeerd geklikt. Komen toch uit Hong Kong
Welkom en wat spannend voor je eerste kindje starten! Natuurlijk kan je hier je spreekwoordelijke ei kwijt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi iedereen!
Ik lees hier al een tijdje mee maar aangezien we er nu toch echt aan gaan beginnen ga ik toch maar meeposten :-) Ik vind het lastig dat ik er met niemand over kan praten (behalve mijn vriend dan, maar die is het ondertussen al beu denk ik...)
We hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw en spannend (we zijn allebei 31). Tot nu toe gaat alles volgens schema: eind juli gestopt met de pil en 30 dagen later netjes ongesteld geworden.
Dit weekend gaan we ervoor (hehe) en mijn verwachte nod is voorlopig 25 september!
Klinkt wel spannend!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hai bottoms up!
Netjes, meteen 30 dagen.
Ik voel me zo raar. Mijn bh zit ineens voor geen meter... :-S Zin in snoep en ik voel me al 1,5 week blleegghhh... Zegt vanmiddag een vriendin: of ben je soms zwanger?
Vast niet.. Vast gewoon grieperig nog steeds of menstruatie die er aan komt..
@ Silversjoiis
Van het weekend wel testen dan he!! Wij wachten hier :-D
quote:
Hihi, nee weet ik. Maar tis meer oorpijn, hoofdpijn, verkoyden en moe wat ik nu heb.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Klinkt wel spannend!
Als je griep eraan zit te komen dan heb je toch meestal geen zin in snoepjes?
DMquote:Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja sorry moest t ff kwijt
Geen zin in batsen zo
Hoera voor je poes!quote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk hoef je niet lang te wachten op die oproep ik86!
Ik ben trouwens helemaal gestopt met alcohol omdat dat vruchtbaarheid zou kunnen verminderen. Scheelt ook weer smoesjes verzinnen haha. En ik ben verslaafd aan virgin mojito!
Kat is terechtWe hebben t luikje van binnenuit gesloten, en het tuinhek open gezet. Zou kan poes wel naar binnen maar andere kat niet naar buiten. Vanochtend was ze weer binnen. Gelukkig maar. Juist omdat die andere niet naar buiten (buiten de tuin) mag is t stressen, want hoe krijg je zo'n poes weer naar binnen als alles potdicht is.. Maar ik kan weer lekker slapen
En
gaat een hor maken dat áls de slaapkamer per ongeluk open blijft, ze niet uit t raam kan klimmen.
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:37 schreef Minarosa het volgende:
Dank Sara en Malteser :-) ergens verwacht ik ook wel dat het vanzelf weer ooit beter zal gaan, maar nu niet. Op naar de kickstart met startkabels idd!
Superleuk, nieuwelingen! Waarom heb je lage verwachtingen Mariposas?
Hoi Vlindertjes! (Dat is toch mariposasquote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:13 schreef SilverSjoiis het volgende:
Om in de woorden van vriendlief te blijven: "Vandaag nog geen foutmelding van het Rode Kruis gehad?"
Ja, echt. In een whatsappie tijdens een vergadering.quote:
Die twijfels zijn heel erg herkenbaar. Hier is het dan wel elke maand "feest" en krampen zijn ooit de reden geweest dat ik aan de pil ging. Maar ik ben zelf verwekt met een boel medische hulp en ergens vrees ik nu dat mij hetzelfde wacht (ook al is er ooit al nagegaan of ik wel hetzelfde heb).quote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Soort voorgevoel, eigenlijk alleen gebaseerd op gevoel en dat ik altijd al heel kort menstrueer, ongeveer 1,5 dag plus een klein beetje, en dat alles ook zonder kramp, rugpijn, etc, voel helemaal niets. Weet niet of dit gelinkt is aan vruchtbaarheid, maar t lijkt mij wel afwijkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Ja hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Good luck!
Ik gebruik(te) P tracker, prima app met basic dingen.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik was aan de nuvaring en daar ben ik al vanaf begin december mee gestopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe lang was je al gestopt met de pil shopaholic?
SilverSjoiis spannend!
Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Over ovulatie testen gesproken. Ik dacht, laat ik eens digitale proberen. Duur, maar wel leuk voor een keer.. Had ze toevallig ff snel besteld via bol.com want besteld voor 2 uur, volgende dag binnen, loop ik ook geen risico om bekenden tegen te komen
Krijg ik een mail dat ze maandag pas binnen komen. Ná mijn eisprong. Dan ga ik ze niet meer nodig hebben, ik dwing gewoon een bevrucht ei af. Positive thinking, ja toch![]()
Hihi. Aan de inzet zal t niet hebben gelegenSinds we serieus bezig zijn hebben we ons maand gemiddelde drastisch omhoog geschroefd
Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne!
Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes
streepjes heb Ik. Die kwamen uit ukquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Met een capuchon op ff snel naar de Action morgen om 08.30Alleen geen digitale... Dan de Etos
Oh ja! Das waar... Vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
streepjes heb Ik. Die kwamen uit uk
Wij gaan deze maand elke dag batsen in de vruchtbare periode. Want.. Het is toch wel erg
En stom ook want mijn ei is met een dag verschil altijd rond dezelfde tijd dus waarom ik ovu testen nodig heb geen idee Haha
Huh? Bedoel je echt alleen het foliumzuur? Want ik heb vandaag nog die multi zwanger worden gehaald en die was gewoon 1+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
pre zwangerschap dementiequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh ja! Das waar... Vergeten![]()
ooooh! Zwangerschapsdementie!!![]()
![]()
![]()
Er zit foliumzuur in die zwanger worden vitamines. Ik slik ze ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:49 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Vandaag geweest, ik dacht dus ook dat de foliumzuur hieronder zou vallen. Helaas niet. Jammer! Vorige keer bij een 1+1 gratis actie wel.
Tnx allemaal!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat snel shopaholic! Wat vind je vriend ervan? Die was toch zo twijfelt of ben ik in de war? anyway! ! Gefeliciteerd! !
Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:55 schreef junkiexp het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Dus dan heb je er 10 maanden over gedaan na het stoppen van de pil toch?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Shopaholic!!![]()
![]()
![]()
Ik deel overigens mee in de vreugde want ook hier twee strepen!!!![]()
Tweede streep was heel licht, maar een streep is een streep.
Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:
Oooh wat goed selvaria!!![]()
Hopelijk mag ik volgende week ook meedoen aan de strepen regen![]()
Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen![]()
Even kijken of die ook lekker is. Het is te vroeg voor alcohol... Eeeeh gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef sproetjes het volgende:
Oooh wat goed selvaria!!![]()
Hopelijk mag ik volgende week ook meedoen aan de strepen regen![]()
Ik zette net op facebook een foto terwijl we op t terras zaten, met daarop iets te duidelijk mijn flesje 0.0 rose bier... De reacties daarover stromen nu binnen![]()
Ik had toen een feestje en niemand wist dat ik zwanger was. Ik dronk die avond niet en ik rookte ineens niet meer.. Zeer verdacht bij iedereen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:05 schreef sproetjes het volgende:
Die te vroeg voor alcohol is een mooie! Thnx Risu
Overigens verraadde bij vrienden het geen wijn drinken terwijl we op de fiets kwamen meteen dat we bezig zijn(was er zelfs een die al vanaf onze bruiloft aan t speculeren is dat ik toch echt wel zwanger moest zijn om die reden).
Andere feestjes ben ik gewoon de BOB haha
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Nog meer strepen!!!!!! Tof Selvaria!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Nu voel ik me zo'n miep door het gezeur over m'n cyclus.. morgen voor de zekerheid nog een digitale test erachteraan want ik kan het eigenlijk niet geloven.
Jij ook gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Wat fijn zeg!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben het eerst met condooms gedaan. Daar zijn we begin juli mee gestopt. Dus de 2e poging raak. Erg snel!
Top nieuws!quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Cygne het volgende:
Wat goed, shopaholic!![]()
![]()
![]()
De nabloedingen zijn hier gestopt, geloof ik.![]()
Ik weet niet of we nu al gelijk verder gaan, maar fijn is t wel.
Hoera!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!
Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen.
Dank je!quote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zeg, wat een leuk nieuws voor jullie!! Succes!
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?quote:Op zondag 7 september 2014 09:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier vanochtend weer getest en weer maar 1 streepVoorlopig ook nog geen tekenen van een menstruatie.
Nope, we zijn er gewoon blanco in gegaan en uit gegaan van de 29-dagen-cyclus van de vorige keer.quote:Op zondag 7 september 2014 11:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee gehad van je eisprong?
Geen kloon hierquote:Op zondag 7 september 2014 13:52 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik zie hier allemaal streperds, maar niet in het update topic. Hoe zit dat?
Tests bestelde ik altijd op eBay bij klackstar, die levert snel en discreet. Maar niet morgen natuurlijk.
Gefeliciteerd iig shopaholic en selvaria.
Is dit al een kloonraadmoment of zijn jullie origineel?
Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!quote:Op zondag 7 september 2014 10:06 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig hier! Gefeliciteerd!
Nijn cyclus was vorig jaar erg onregelmatig, maar nu lijkt ie netjes op dertig dagen te zitten. Ik voel ook heel duidelijk mn eisprong (precies 14 dagen later word ik ongesteld) dus we kunnen het mooi uitkienen.
Vette shit, hè?quote:Op zondag 7 september 2014 20:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat lees ik nu? Hoe tof dit!!!
Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"
Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..
@ blob
We miepen allemaal wel eensEn wachten duurt ook altijd zoooo lang!
Boks, ouwe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, maar ik weet niet zeker of dat toen was. Heb dat noout eerder (bewust) gevoeld.quote:Op zondag 7 september 2014 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je eisprong 2 september was kun je nu ook niet veel anders als negatief testen?
Ja echt hè, dat laatste!quote:Op maandag 8 september 2014 13:49 schreef sproetjes het volgende:
Oh bah 11 dagen is inderdaad wel lang L-E!
Hier nu de 4e dag pijnlijke tepelsen vanaf vanmorgen ook flinke tietpijn. Ik maak me er niet te druk om want mijn lijf vind elke keer wel nieuwe dingen om me mee voor de gek te houden :p
Mijn NOD is zaterdag dus dat wacht ik rustig afquote:Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Sara82 het volgende:
11 dagen, Poe! Niet leuk!
Sproetjes, ik krijg altijd tietpijn na mijn eisprong, als ze lang pijn blijven doen zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien...!
Hier begint weer een zeurende pijn rechts. De vorige keer dacht ik dat dat mijn eisprong was, maar toen duurde mijn cyclus twaalf weken. Dus ik hoop niet op een herhaling van de vorige keer... vermoed dat het een cyste was geworden of zo....
Manlief hier heeft altijd wel gezegd graag papa te worden, maar..... en zegt dan niets.. *zucht*quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef blob87 het volgende:
Productief bezig 5 mnd, 8 mnd stop gehad, nu weer eerst maand bezig (1,5 jr met pil gestopt). Al met al 2,5 jaar, net zo'n wispelturige vent hier als die van dottey![]()
Ik weet dat iedereen het soms heeft, fijn om weer even te lezen. Weet ook dat ik een miep ben dan, maar t duurt zo la-hang! Idd stom van die 1x per maand kans (en eigenlijk net wat minder ivm langere cyclus).
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nou kon t toch niet laten.. net getest en zoals verwacht "negatief"
Ik zal dus wel weer een langere cyclus hebben, We wachten af..
@ blob
We miepen allemaal wel eensEn wachten duurt ook altijd zoooo lang!
Lieverd,quote:Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef Malteser het volgende:
LE: 11 dagen ongesteld....Blèh!
En spannend bij Sproetjes en Gestreepte stoel? Mijn geheugen.
Hier nog geen menstruatie na curettage dus ik weet niet wanneer mijn cyclus het weer allemaal oppakt. En daar heb ik last van.
Dus ik lees wel mee maar actief meeposten kan ik nog niet, want ik weet niet wanneer mijn lijf het weer doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neusquote:Als ik dan ook nog eens ongesteld ben die zondag, dan bijt ik echt nog iemand zijn kop er van af
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dat is echt veel te kort en jezelf kwellen..
geduld kweken
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Wat is veel te kort? Als begin sept de eisprong was?
Maar dat weet ik dus niet zeker.. Nooit eerder gevoeld. De vorige cyclus was 2 dagen korter als nu namelijk.
Maargoed. Als ik de langste cyclus dag voorbij ben van afgelopen tijd (38 dgn geloof ik) en er is dan nog niks gebeurd? Dan maar s testen :-)
Die durft vast straks minimaal 9 maanden niet terug te komen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Als begin sept de eisprong was (wat is dat dan, 1 of 2 september?) dan zou ik echt tot 14 dagen daarna wachten met testen.
Och Dottey, die moeder van jou..
Iemand vroeg het, ik kan zo gauw niet vinden wie, maar dit is voor ons de eerste ronde na het verwijderen van de mirena. En ik heb geen haast hoor, dat merkte ik toen ik echt totaal geen teleurstelling voelde toen ik ongesteld werd
Die 11 dagen is payback, ik noemde mijn menstruatie een mietje. Dit zal me leren.
Ik vind dat eigenlijk best ontspannend, seksen zonder doel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Malteser het volgende:
Jullie zijn lief!
Hier wist ook niemand dat wij bezig waren. Tot het dus mis ging na 10 weken zwangerschap. Toen konden we gaan vertellen dat we bezig waren, dat het gelukt was maar dat het ook misgegaan is. Niet fijn. Toch hadden we wel behoefte aan wat steun, want we vonden het best heftig.
Cygne, wij doen ook maar wat. Er wordt weer gesekst, zonder AC/condoom. Zonder doel, gewoon omdat we zin hebben.
You are welcomequote:Op dinsdag 9 september 2014 02:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Dottey, de thee spoot me zowat uit de neus![]()
Trouwens ook precies de reden dat ik mijn familie en (veel) vrienden niet weten dat we bezig zijn. Word ook doodmoe van die vissers. Bemoei je met je eigen eieren. [ link | afbeelding ]
(De forummers uitgezonderd natuurlijk he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Minarosa het volgende:
Och Dottey, hoe irritant is dat, als iedereen zit te vissen. Het is voor mij ook precies de reden om bijna niemand in te lichten. Ik baal wel in m'n eentje, met mijn vriend of een vriendin als ik weer geen strepen heb. Ik moet er niet aan denken dat een heel familieweekend zich met m'n eieren bemoeit, zoals Sara zegt![]()
Grappig genoeg is een vriendin van mij er veel opener over, die laat aan veel mensen weten wanneer ze met AC wil stoppen.
In de categorie 'ik probeer er écht niet mee bezig te zijn': gisteren fietste ik over een drempel () en toen dacht ik 'ik voel mijn borsten! Zou het...' Toen nog een keer hard over drempel gefietst (
) en toen realiseerde ik me dat ik gewoon mijn behabandjes wat strakker moet maken.
![]()
Da's niet wijd idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:44 schreef Cygne het volgende:
Ik heb dat spul bij bol besteld, of het bij een gewone drogist te koop is weet ik niet. Ik heb het wel nodig want zoals mijn verloskundige zei bij mij eerste inwendige echo: "Je bent een beetje naaaaauuuuw",
Dus.
Man in ik zaten zo van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's niet wijd idd.
Ah, Bol is wel fijn, kan ik achteraf betalen. Een klein blond meisje heeft nl met m'n random reader gespeeld en drie keer de verkeerde pincode ingevoerd.
Nee. Dat kan ook gewoon als je nauw bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef Risu het volgende:
Ben ik dan wijd? Want bij mij roerde ze er ook nog even lekker mee.![]()
![]()
Wat fijn dat je geen druk voelt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gedoe met die familie joh, wij zijn gelukkig het jongste stel en er hebben al 2 gezin-stellen kinderen dus dat scheelt.
Het gezin waar ik uit kom heb ik 3 zussen, 2 oudere en 1 jongere.
Ik ben uberhaupt de enige met een (serieuze) relatie maar toch voel ik geen druk van mijn ouders.
Stiekem weet ik wel dat mijn moeder het heul erg leuk zou vinden, ze is nu 65 en nog geen oma.
He bah!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Op naar ronde 2!Vandaag is 'de foutmelding van het Rode Kruis' begonnen
Wanneer heb je nog getest?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil ook de rode zeeeeeee! Of een extra streepje! 4 dagen overtijd.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ silversjoiis
Balen, maar op naar de volvende ronde!
Dottey en Hillzillah
Vervelend he wachten?! Laat de lichamen nu maar eens duidelijk zijn! Of zwanger of ongesteld. Niet iets er tussen in
Hier zit ik op dag 29. Vorige cyclus was 26 dagen. (of 38 vanwege een vage 2 daagse niets voorstellende bloeding, waarvan ik niet weet of ik die moet mee tellen)
Ik heb al wel n paar dagen zere tetten
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gangquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ging wat mis met reageren..
Ik had laatst geleerd dat een olifant pas na 4 jaar weer een nieuwe baby kan krijgen.....quote:Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wist ik dat ie er aan zat te komen. Dus nu heeft m'n appie weer een nieuwe vruchtbare periode berekend.. Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong voel en ik heb ook nog geen behoefte aan alles bijhouden dmv temperaturen & ovulatietesten. We gaan gewoon lekker weer deze maand op de go with the flow manier aan de gang
Haha, dat staren naar 1 streepje als teken dat je lichaam verder mee mag werken herken ik wel een beetje!
Ik zat van de week ook na te denken over late eisprongen en lange cyclussenAls iemand een cyclus heeft van + 80 dagen, dan zou je volgens de bekende berekeningen niet 9 maanden maar 11 maanden zwanger zijn?
Olifantendracht
Je moet toch ergens over dubben als je in de bus zit..
Haha, ja dat bedacht ik te laat..quote:Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Dat lijkt me nog steeds heel duidelijk hoor Shopaholic!
Jammer SilverSjois (wil je naam afkorten maar SS klinkt niet zo goed), maar wel weer door naar de volgende rondje.
Spannend gestreeptestoel!
Sex is denk ik erg ineffectief als je tijdens de vruchtbare periode na de daad hoest en alles er uit blobst.![]()
Ik ga eroverheen...quote:Op woensdag 10 september 2014 11:36 schreef Hilzillah het volgende:
Vanmorgenzelfs met een ultragevoeligevierdagenvoornodduretestvanvuidkrat geen plusje.
14 dagen na NOD![]()
wow!!! Was je eisprong dan zo laat? (Of zeg ik nu iets stoms en kan het heel lang duren voor hCG in je lichaam zit?
Oeh, dan heeft batsen nu ook nog zinquote:Op donderdag 11 september 2014 02:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik ga eroverheen...
27 dagen! Dus wat LE zegt... Hou hoop
(En hier idd waarschijnlijk een hele late eisprong)
Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg.![]()
Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
Vervelend hè, die onzekerheid? Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, zodat we wat meer zekerheid krijgen (al ben ik bang dat ik dan bij de volgende echo weer hetzelfde heb).quote:Op donderdag 11 september 2014 07:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben nog niet verhuisd naar z&g want ik ben nog zo onzeker... Dinsdag was ik ontzettend misselijk en slapjes de hele dag, terwijl ik me gisteren en vanochtend (tot nu toe) prima voel. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik sinds gisteren zo goed als weg.![]()
Heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Ik zou nu bijna 5 weken moeten zijn.
+1quote:Op donderdag 11 september 2014 07:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen... Ik heb de hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes gehad...
Dat was ook echt mijn enige vroege zwangerschapssymptoom hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 10:38 schreef Selvaria het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties.Ik was er al uit dat er niks anders op zit dan wachten, maar het blijft wel spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende weken.
Ik heb sinds gisteren trouwens wel monsterlijke honger, ik zou het liefst de hele dag door eten.![]()
Sorry ik heb het hier niet meer gemeld. Ik voelde mij hondsberoerd vandaag.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey en Hill
Nog steeds niks? Hier ook niks, noppas nada.
@selvaria
Dat is ook spannend! Ik weet nog heel goed dat ik dat wachten zoooo lang vond duren. En dan ook nog eens mijn mond houden tegen iedereen... Blablabla
nog niks meer als wat meer honger en aantal dagen pijnlijke tepels/tetten, maar dat is nu weer afgezakt dus ik verwacht ook niks morgen, ja het rode kruis hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Sproetjes al meer veelbelovende symptomen ontdekt?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ehrm.... Wachten wordt beloond toch? Of zie ik spoken?Hilzzz! Die is keiduidelijk joh, gefeliciteerd! Mn SS-lootje zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die van ebay? Die waren hier ook telkens maar lafjes. Ben benieuwd wat de tweede KV laat zien!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef Hilzillah het volgende:
Die dipstics geven 1 streep, met iets wat heel heel heel heel misschien een streepje zou kunnen zijn, maar ook een vouwtje in het karton... Even opnieuw naar het KV voor zo'n test met tekst...
Daar ging m'n drinkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan plas je ergens anders overheen, think outside the box!
oh ik denk, jij plast over je toetsenbord. Maar zo gek ging het dus niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:35 schreef twist02 het volgende:
[..]
Daar ging m'n drinken![]()
* twist02 wringt toetsenbord uit
Hilzillah: vind het echt super, en zo snel ook!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ehrm.... Wachten wordt beloond toch? Of zie ik spoken?Wat vlot!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |