quote:
Slordigquote:
Dat zijn die strugglesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Wakker worden omdat je keihard moet poepen
yes, dat ben ikquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik denk dat iemand het wordt waar niemand ook maar 1 seconde aan gedacht heeft.
dat zou me niks verbazen inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
hehequote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
zit havo 5, ben vorig jaar gezaktquote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheMaar heb jij nog Engels? Zit je middelbare school?
Zit gewoon te FOK!ken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
Oh.. ik had je iets ouder geschatquote:Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zit havo 5, ben vorig jaar gezakt
nee 18quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh.. ik had je iets ouder geschatOf ben je ook echt 24 ofzo?
oh je de crew houdt niet van jequote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh je de crew houdt niet van je
Nope. Niemand dus inclusief hem/haarzelf.quote:
Is humor..Ik maak nooit fouten.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Deaadprez![]()
Faal![]()
typaids hebben![]()
deadprez
Lange 2 weken zijn dat danquote:
fokking grappigquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is humor..Ik maak nooit fouten.
Wie maken nou kans dan ik snap er niks vanquote:
Ikquote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie maken nou kans dan ik snap er niks van
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 weken om te solliciteren. Dan moeten ze alles beoordelen etc.
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je sneu vindtquote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof daar ook maar enige moeite in wordt gestoken. Het overgrote deel wordt gewoon afgeserveerd, zonder bekeken te worden. Durf ik op te wedden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
Waar kan i kdat vinden dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moederquote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar kan i kdat vinden dan?
Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezequote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Beter een lachquote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezete gaan posten!
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beter een lachdan een huillach
zeg ik dan altijd maar.
Lees zijn reactie terug dan weet je wat ik bedoelquote:
ohkeejjjquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.
Wat?quote:
haha, nee zo snel zelfs dat ik t niet zagquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik editte als een motherfucker zo snel.
ontopic?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Paardlants het volgende:
Maar ff ontopic: heb jij die blonde meid nog een prikje kunnen geven ?
quote:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik geef momenteel wel een blonde meid prikjes ja
Nee dat is een anderquote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Paardlants het volgende:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?
nou we zullen zien kom je ook?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moeder
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat is een anderSpreek ik niet meer.
We hebben verder toch niks remmie.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt van het weekend wel weer
quote:
doe ff normaal jong kutquote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaaha ik hoop dat je doodgaat
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een scquote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, us heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leukquote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
alleen voor de mensen die erin zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leuk
Ik denk dat je hiermee superveel kans maakt mod te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja Hoink, nu weer even gewoon doen.
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC
Ja dat blijkt jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
alleen voor de mensen die erin zitten.
HELA HELA, wat is dit nu?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ook
ja vond ik ook al niet zo netjesquote:
Een klein garpjequote:
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normalequote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC![]()
Sorry hoink.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, dat grapje was anders niet zo om te lachen.
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Sorry hoink.
Hoe kan ik t goedmaken??
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoorquote:
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser vanquote:Op woensdag 3 september 2014 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoor
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkstequote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser van
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietMaar ik maak gewoon lol idd
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
idem.quote:
Welcome to the club..quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%
Slowchat = heavy, man. Maar "klapjosti"quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normale
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef BozeHaas het volgende:
Beter zetten ze alle sollicitaties online.
De sollicitaties zijn net gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
quote:
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn net gesloten.
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
Oh oke knul.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?
Ik sluit in/uit principe geen topics. Ik sluit de user(s).quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.
Ben 1/2 eeuw...Embryo.quote:
Kus op je boosquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat maakt het nog een hele hoop triester
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.
En dat mag. Zolang je het voorgenoemde onthoudt.
WTF is een Blauwe Tijger? Bevroren?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
Lekker schat? ik wil je knuistje..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
ik kon het niet laten, sorry jongens.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.
Doe gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond nog een keer, als er meer mensen zijn
Dacht eraan om een topic te maken als de mods off zijn, maar zo evil ben ik niet
wat spannendquote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht eraan om een topic te maken als de mods off zijn, maar zo evil ben ik niet
Do no evil. (Google motto)quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke vanavond, rond 21:00quote:
Sneakattack.quote:
Eensquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt weer een mod nemen die al ergens anders mod is.gay
FOK! is soms erg gay inderdaad. Misschien was hij populair bij de crewquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt weer een mod nemen die al ergens anders mod is.gay
Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Nu de sollicitatieronde gesloten is voel ik wel intense spijt dat ik niet gesolliciteerd heb
precies de reden dat ik heb gesolliciteerdquote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Nu de sollicitatieronde gesloten is voel ik wel intense spijt dat ik niet gesolliciteerd heb
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.quote:
Toch is KLB wel jouw favoriete sub forum als ik een korte blik werp naar je pohi.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.
Ja, da's waar ook. Congrats S. (Verder weet ik de naam niet meer)28quote:Op woensdag 3 september 2014 14:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.
haha inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker voor deadprez trouwensniets tegen die knul maar je zo in de picture zetten, zoveel extra moeite voor al die zieltjes en dan nog naast het net vissen
Mijn POHI heeft 4 pagina's. Maar zit de laatste mnd. hier veel idd. Ha ha die SOA Haas.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toch is KLB wel jouw favoriete sub forum als ik een korte blik werp naar je pohi.
Hoe weet je dat hij het niet is dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker voor deadprez trouwensniets tegen die knul maar je zo in de picture zetten, zoveel extra moeite voor al die zieltjes en dan nog naast het net vissen
Hij is volwassen genoeg...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
MED / Nieuwe KLB mod.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het niet is dan?
True, ook niet om hem. Hij kan het vast handelen maar toch...quote:
Ze zochten 1 mod toch? en stevenmac is het geworden...?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het niet is dan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, ook niet om hem. Hij kan het vast handelen maar toch...
[..]
Ze zochten 1 mod toch? en stevenmac is het geworden...?
Goeie post nootmans.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Aightquote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mijn POHI heeft 4 pagina's. Maar zit de laatste mnd. hier veel idd. Ha ha die SOA Haas.
Is zeker niet mijn FAVO. Welke wel? POHI!
tr gemachtquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Dat is je boy paus nicolaas. Dat weet toch iedereenquote:
nicequote:
kksaaiquote:Op woensdag 3 september 2014 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
ha die dp.
hoe is het op de vavo
hoe zijn je klasgenotenquote:
Fuck ups zoals ik over het algemeen. Niks mis mee dus.quote:
dus t is nog wel een klein beetje leuk?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fuck ups zoals ik over het algemeen. Niks mis mee dus.
Ja hoor, maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dus t is nog wel een klein beetje leuk?
hehe. heb ik zelf ook moeite meequote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.
Jammer dat die modopties nu je mobiele layout verneuken hè?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.
De knopjes ontbreken nog.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat die modopties nu je mobiele layout verneuken hè?
Gewoon blowen in het fietsenhokquote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan gewoon chill op het grasveld daar.quote:
Nee, ik ben hier de troll, vraag maar aan Trollsciencequote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
eend heeft ons getrolled denk ik
Zoek jezelf, Bro. Dan de rest. Lastsyoulonereverlastneverfirst.quote:
quote:FOK! overweegt aanscherping moderator-procedure
De beleidsmakers op FOK! zitten (op Danny na) met hun handen in het haar. De reden van dit alles: de sollicatieprocedure voor KLB-moderator heeft 85 inzendingen opgeleverd; veel meer dan verwacht. "Het is tijd om de procedure zwaarder te maken."
De selectieprocedure voor een nieuwe KLB-moderator ging op 19 augustus van start. Kandidaten hoefden slechts één vraag te beantwoorden: "Weet jij hoe het werkt in KLB?". Het goede antwoord, "niet", werd 65 keer gegeven. Drie bijdehante users die de vraag met een simpel "ja" hebben beantwoord, kregen het voordeel van de twijfel.
Afvallers
Eén kandidaat trok zich op dramatische wijze terug. Zestien andere kandidaten vielen ook af. Ze gingen de mist in met uitvoerige bespiegelingen die zelfs voor getrainde POL-users een te lange lap tekst zijn. "We hadden een minder hoog aantal inzendingen en een groter aantal afvallers verwacht", bekent Forum Admin Opa.Bakkebaard desgevraagd.
De Forum Admin plaatste woensdagmiddag een even keurig als diplomatiek bedankje in MED, oftewel het mededelingen-forum: "Bedankt voor de vele inzendingen!". Ondertussen is de consternatie achter de schermen groot: hoe te kiezen uit de vele goede inzendingen? "We moeten toch eens gaan nadenken over een multiple choice-vragenlijst of een ingewikkelde puzzel", geeft Bakkebaard toe.
"Het wordt nu wikken en wegen om de vele goede inzendingen op waarde te schatten. Dat kan even duren", aldus Bakkebaard. "We hopen voor het einde van de maand meer duidelijkheid te geven." Waarschijnlijk gaat de allang beklonken benoeming van deadprez democratische verkiezing van de nieuwe KLB-mod in vanaf 1 oktober.
DP!quote:
Ik vaar inderdaad wel eens over kanalen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel meer zijn omdat je een razende kanalenveger bent.
hahahquote:Op woensdag 3 september 2014 16:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
DP!![]()
Over it? Ben je toch te goed voor imho. Nieuwe kaarten, nieuwe kansen toch
Blijf je steunen ( zie onderschrift) . Spelfout is expres en consequent maar iemand kon het toch niet laten. Ben de naam van geval al vergeten. Nobody. Maar wist dat iemand het nodig had om toch kritiek op mij te hebben. Ik ben
![]()
![]()
. Maar zal ophouden je op te houden. Fresh victims!. Go get 'm, mi boi
![]()
PS Alles goed met het vrouwtje? Fijn.![]()
![]()
Ik denk zelf nog steeds van niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef eend112 het volgende:
Ik weet zeker dat dp het wordt. 100%. Twijfel niet aan deze man.
Nja. Lijkt me meest logisch omdat je al mod rechten hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk zelf nog steeds van niet.
Alleen 's nachts.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja. Lijkt me meest logisch omdat je al mod rechten hebt.
Lesquote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
6 dagen? ik snap niet dat jij nog kan typenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Les. Heb al zolang geen lesje meer geleerd.
PS. Open invitation![]()
Knijp wel een oogje toe.Benevolentemetrente.Voel me heerlijkn btw. Bijna 6 dagen wakker. Morgen is het de 7e. God nam rust. Niks voor mij. ADHDholladiejeeeeh!!!!
Ik denk het ook niet. Jij bent echt zo'n user die mensen óf mogen, óf haten.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk zelf nog steeds van niet.
Het is de mooiste tijd van je leven, rememberlatersureweter.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehe. heb ik zelf ook moeite mee
Zo lijkt het soms wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Jij bent echt zo'n user die mensen óf mogen, óf haten.
Typische mod-eigenschapquote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Jij bent echt zo'n user die mensen óf mogen, óf haten.
Vandaar die naam. Ik haat je nog steeds btw. Tis dat je Mod bent. Ireancuesneusheuswaarwiewaaromhoezodat?quote:
doe eens even normaalquote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vandaar die naam. Ik haat je nog steeds btw. Tis dat je Mod bent. Ireancuesneusheuswaarwiewaaromhoezodat?
Topickiller
Blowequote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan gewoon chill op het grasveld daar.
Tot nu toe in ieder geval geen last van gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Blowebtw verhoogt de kans op (jeugd)psychose. Maar jou acht ik immuum. Toch?
Zo niet DM me, gevaliederklaarnu.
Wanneer word mijn aanmelding goedgekeurd? Is echt al een week geledenquote:
Man jij zit constant in een psychosequote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot nu toe in ieder geval geen last van gehad.
Dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Man jij zit constant in een psychose
Spekkullarielul. ik ben het zowaar eens met je. Longtimelongstoryshort Marsyas.?quote:
Is het ook, maar met hier en daar een uurtje overslaan wordt het nog leukerquote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is de mooiste tijd van je leven
mi gadoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Les. Heb al zolang geen lesje meer geleerd.
PS. Open invitation![]()
Knijp wel een oogje toe.Benevolentemetrente.Voel me heerlijkn btw. Bijna 6 dagen wakker. Morgen is het de 7e. God nam rust. Niks voor mij. ADHDholladiejeeeeh!!!!
WTF! is sneller typen...Kans laten lopen.zzzzzzzzquote:
Een oorlogsverslaggever noemt nooit bronnen. Neem maar contact op met het A.N.P, desnoods Reuter...You name it. Findselfoutloudproudschattebout.quote:
Kan je hem niet handelen hij spit hier wel even de jewels alsof hij de Dalai lama is.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan je hem niet handelen hij spit hier wel even de jewels alsof hij de Dalai lama is.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel meer zijn omdat je een razende kanalenveger bent.
Jullie begrijpen hem allemaal verkeerd, maar hij spit hier wel de juwelen en komt hier met goeie teksten aanzetten. Dat jullie die niet begrijpen.....quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jullie begrijpen hem allemaal verkeerd, maar hij spit hier wel de juwelen en komt hier met goeie teksten aanzetten. Dat jullie die niet begrijpen.....
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]![]()
Het subterrane leven doet je goed,cellardwellerlelle1ebeller
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan je hem niet handelen hij spit hier wel even de jewels alsof hij de Dalai lama is.
quote:
/carequote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een oorlogsverslaggever noemt nooit bronnen. Neem maar contact op met het A.N.P, desnoods Reuter...You name it. Findselfoutloudproudschattebout.
Waarom quote je het dan allemaal?quote:
Normaal gesproken is het allemaal nog wel goed te begrijpen, maar vandaag is het wel wat waziger dan normaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jullie begrijpen hem allemaal verkeerd, maar hij spit hier wel de juwelen en komt hier met goeie teksten aanzetten. Dat jullie die niet begrijpen.....
omdat hij een kutleven heeft en de hele tijd tegen alle mensen in deze sc in gaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan allemaal?
omdat /carequote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan allemaal?
deze man weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij een kutleven heeft en de hele tijd tegen alle mensen in deze sc in gaat.
goed dat je het zelf toegeeft.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
omdat /care
[..]
deze man weet.
Nee doe zelf hater.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goed dat je het zelf toegeeft.
log nu maar uit
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
omdat /care
[..]
deze man weet.
Wel grappig dat hij zichzelf tegenspreekt, hij zegt dat het hem geen fuck uitmaakt maar toch gaat hij hier posten en in discussie. Een beetje als de man die zegt dat hij niet rukt maar wee oh wee wie rukt het meest.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij een kutleven heeft en de hele tijd tegen alle mensen in deze sc in gaat.
Als jij echt geen fuck cared waarom zit je hier dan dan is uitloggen juist een bevrijding voor je want je hebt toch overal een /care mentaliteit.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig dat hij zichzelf tegenspreekt, hij zegt dat het hem geen fuck uitmaakt maar toch gaat hij hier posten en in discussie. Een beetje als de man die zegt dat hij niet rukt maar wee oh wee wie rukt het meest.
/carequote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als jij echt geen fuck cared waarom zit je hier dan dan is uitloggen juist een bevrijding voor je want je hebt toch overal een /care mentaliteit.
Log dan uit.quote:
quote:
Die is er toch weer?quote:
Hij reageert niet op me als ik hem constructieve reflectie geef.quote:
Wat een skkl.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij reageert niet op me als ik hem constructieve reflectie geef.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zoek jezelf, Bro. Dan de rest. Lastsyoulonereverlastneverfirst.
Ja, hoe is het in Maastricht man, weet jij of ik ergens goed kan parkeren ik moet erheen naar het centrum maar het is altijd zo duur man.quote:
Hoe de fuck moet ik dat weten.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja, hoe is het in Maastricht man, weet jij of ik ergens goed kan parkeren ik moet erheen naar het centrum maar het is altijd zo duur man.
Je woont toch in fuckin Maastricht man?quote:
Heb toch geen auto.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont toch in fuckin Maastricht man?
Alsof hij uit zijn zolderkamer komt.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont toch in fuckin Maastricht man?
Je pa en ma ook niet? Er moet toch iets zijn... Ik moet naar die straat waar de gamemania ligt. Die wat je inkomt als je het station verlaat.quote:
Aan de achterkant van het station misschien?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je pa en ma ook niet? Er moet toch iets zijn... Ik moet naar die straat waar de gamemania ligt. Die wat je inkomt als je het station verlaat.
Is hij blijven hangen toen je ging bungeejumpen?quote:
quote:
Nee fuckin duur daar, man fuckin duur. Maar goed ik ga wel even rondkijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aan de achterkant van het station misschien?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee fuckin duur daar, man fuckin duur. Maar goed ik ga wel even rondkijken.
Ps heb je wel eens Naat Puupke ontmoet of naar concert van hem geweest hij is echt de shit gek.
Te weinig paddo's daarvoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is hij blijven hangen toen je ging bungeejumpen?
Je bent best een saaie man dan.quote:
Carnavalquote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je bent best een saaie man dan.
Beppie Kraft, Den Goan de lempkes oan! Samen carnaval vieren volgend jaar?
Samen meeten bij de Simon Levelt?quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Samen meeten bij de Simon Levelt?
Ik denk niet dat ze daar bier hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar nee.
Dan heb ik daar sowieso niks te zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar bier hebben
Lekker kopje thee man, jij en ik. Mannen onder elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan heb ik daar sowieso niks te zoeken.
Dat gebeurt volgens mij als de auto-update gepauzeerd is.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
What's up btw met dat quote alert systeem. Soms blijft hij hangen terwijl je de post gewoon gelezen hebt.
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
What's up btw met dat quote alert systeem. Soms blijft hij hangen terwijl je de post gewoon gelezen hebt.
meidquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.
Tis watquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.
Nu wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kreeg je er nu weer geen van dat krantenartikel dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Had het over het feit dat de quote-alert gewoon knoeperhard stuk is, niet dat ik quote-alerts wil of hoef te ontvangen, gewiekste lampenkappen
Oh meid toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Had het over het feit dat de quote-alert gewoon knoeperhard stuk is, niet dat ik quote-alerts wil of hoef te ontvangen, gewiekste lampenkappen
Je krijgt nooit quote-alerts als je in de OP staat.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kreeg je er nu weer geen van dat krantenartikel dan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt nooit quote-alerts als je in de OP staat.
die is wel leuk. meidje.quote:
Dikke Topshow hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]![]()
Het subterrane leven doet je goed,cellardwellerlelle1ebeller
Lullig....speciaal voor jou dan een quote-alert.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Na zijn opzichtige falen gisteren is het trouwens duidelijk dat Deadprez kansloos is geworden in de strijd om het mod-schap.quote:
Ik gaf je slechts de reacties die je verwachtte van KLB volgens de posts in je SC.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lullig....speciaal voor jou dan een quote-alert.
[..]
Na zijn opzichtige falen gisteren is het trouwens duidelijk dat Deadprez kansloos is geworden in de strijd om het mod-schap.
Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet gevolgd. Is er nu al een nieuwe mod gekozen?
Op het viva-forum hopelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.
Zei de zich Paus ( de pltsvervanger van Jezus op Aarde) wanende broeder Nicolaas. Last van grootheidswaanzin? Is wel een veel voorkomende bijwerking van een psychose. Ik waande mij God en was volkomen van hem los....quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Man jij zit constant in een psychose
6 dagen lang niet slapen is duidelijk niet goed voor je.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zei de zich Paus ( de pltsvervanger van Jezus op Aarde) wanende broeder Nicolaas. Last van grootheidswaanzin? Is wel een veel voorkomende bijwerking van een psychose. Ik waande mij God en was volkomen van hem los....
THX, daar kan ik wat mee. Verhelderend.quote:
Heb prachtleven..En "alle" is een aperte leugen, dyslecticus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet gevolgd. Is er nu al een nieuwe mod gekozen?
Diagnosticeren is een kunst apart. Lang gestudeerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
6 dagen lang niet slapen is duidelijk niet goed voor je.
Diep. Deze men weet..quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.
[ afbeelding ]
Benfanforeverneverbetteracquiered. Op the Underdog na , "daan". Dat is my zoolmeterjelagertrager.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahaher is nog geen nieuwe mod gekozen hoor, maar thnx voor de support.
Geweldig stukje huisvlijt. Bravo!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had een 'betere' maar die heb je niet gequote, SpekKulLarieLul.quote:
Als je 28 dagen wakker bent is elke quote een Topshow.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik had een 'betere' maar die heb je niet gequote, SpekKulLarieLul.
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associëren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het allemaal nog wel goed te begrijpen, maar vandaag is het wel wat waziger dan normaal.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associëren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.
1 woord: yayoquote:Op woensdag 3 september 2014 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Vanavond maar eens shownieuws kijken danquote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee pep.quote:
oh pardonquote:
Post-history, eigenlijk wil dit zeggen, nageschiedenis.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associëren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |