Te weinig paddo's daarvoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is hij blijven hangen toen je ging bungeejumpen?
Je bent best een saaie man dan.quote:
Carnavalquote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je bent best een saaie man dan.
Beppie Kraft, Den Goan de lempkes oan! Samen carnaval vieren volgend jaar?
Samen meeten bij de Simon Levelt?quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Samen meeten bij de Simon Levelt?
Ik denk niet dat ze daar bier hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar nee.
Dan heb ik daar sowieso niks te zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar bier hebben
Lekker kopje thee man, jij en ik. Mannen onder elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan heb ik daar sowieso niks te zoeken.
Dat gebeurt volgens mij als de auto-update gepauzeerd is.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
What's up btw met dat quote alert systeem. Soms blijft hij hangen terwijl je de post gewoon gelezen hebt.
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef wickedmen het volgende:
What's up btw met dat quote alert systeem. Soms blijft hij hangen terwijl je de post gewoon gelezen hebt.
meidquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.
Tis watquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn krantenartikel zit al 10 topics lang in de OP en afgelopen dagen zijn jullie best hard gegaan met deze reeks, maar ik heb nog geen enkele quote-alert ontvangen.
Nu wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kreeg je er nu weer geen van dat krantenartikel dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Had het over het feit dat de quote-alert gewoon knoeperhard stuk is, niet dat ik quote-alerts wil of hoef te ontvangen, gewiekste lampenkappen
Oh meid toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Had het over het feit dat de quote-alert gewoon knoeperhard stuk is, niet dat ik quote-alerts wil of hoef te ontvangen, gewiekste lampenkappen
Je krijgt nooit quote-alerts als je in de OP staat.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kreeg je er nu weer geen van dat krantenartikel dan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt nooit quote-alerts als je in de OP staat.
die is wel leuk. meidje.quote:
Dikke Topshow hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]![]()
Het subterrane leven doet je goed,cellardwellerlelle1ebeller
Lullig....speciaal voor jou dan een quote-alert.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Na zijn opzichtige falen gisteren is het trouwens duidelijk dat Deadprez kansloos is geworden in de strijd om het mod-schap.quote:
Ik gaf je slechts de reacties die je verwachtte van KLB volgens de posts in je SC.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lullig....speciaal voor jou dan een quote-alert.
[..]
Na zijn opzichtige falen gisteren is het trouwens duidelijk dat Deadprez kansloos is geworden in de strijd om het mod-schap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |