Log dan uit.quote:
quote:
Die is er toch weer?quote:
Hij reageert niet op me als ik hem constructieve reflectie geef.quote:
Wat een skkl.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij reageert niet op me als ik hem constructieve reflectie geef.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zoek jezelf, Bro. Dan de rest. Lastsyoulonereverlastneverfirst.
Ja, hoe is het in Maastricht man, weet jij of ik ergens goed kan parkeren ik moet erheen naar het centrum maar het is altijd zo duur man.quote:
Hoe de fuck moet ik dat weten.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja, hoe is het in Maastricht man, weet jij of ik ergens goed kan parkeren ik moet erheen naar het centrum maar het is altijd zo duur man.
Je woont toch in fuckin Maastricht man?quote:
Heb toch geen auto.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont toch in fuckin Maastricht man?
Alsof hij uit zijn zolderkamer komt.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont toch in fuckin Maastricht man?
Je pa en ma ook niet? Er moet toch iets zijn... Ik moet naar die straat waar de gamemania ligt. Die wat je inkomt als je het station verlaat.quote:
Aan de achterkant van het station misschien?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je pa en ma ook niet? Er moet toch iets zijn... Ik moet naar die straat waar de gamemania ligt. Die wat je inkomt als je het station verlaat.
Is hij blijven hangen toen je ging bungeejumpen?quote:
quote:
Nee fuckin duur daar, man fuckin duur. Maar goed ik ga wel even rondkijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aan de achterkant van het station misschien?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee fuckin duur daar, man fuckin duur. Maar goed ik ga wel even rondkijken.
Ps heb je wel eens Naat Puupke ontmoet of naar concert van hem geweest hij is echt de shit gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |