Aightquote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mijn POHI heeft 4 pagina's. Maar zit de laatste mnd. hier veel idd. Ha ha die SOA Haas.
Is zeker niet mijn FAVO. Welke wel? POHI!
tr gemachtquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
Dat is je boy paus nicolaas. Dat weet toch iedereenquote:
nicequote:
kksaaiquote:Op woensdag 3 september 2014 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
ha die dp.
hoe is het op de vavo
hoe zijn je klasgenotenquote:
Fuck ups zoals ik over het algemeen. Niks mis mee dus.quote:
dus t is nog wel een klein beetje leuk?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fuck ups zoals ik over het algemeen. Niks mis mee dus.
Ja hoor, maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dus t is nog wel een klein beetje leuk?
hehe. heb ik zelf ook moeite meequote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.
Jammer dat die modopties nu je mobiele layout verneuken hè?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.
De knopjes ontbreken nog.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat die modopties nu je mobiele layout verneuken hè?
Gewoon blowen in het fietsenhokquote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het verplicht in de les zitten is nog even wennen.
Dat kan gewoon chill op het grasveld daar.quote:
Nee, ik ben hier de troll, vraag maar aan Trollsciencequote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
eend heeft ons getrolled denk ik
Zoek jezelf, Bro. Dan de rest. Lastsyoulonereverlastneverfirst.quote:
quote:FOK! overweegt aanscherping moderator-procedure
De beleidsmakers op FOK! zitten (op Danny na) met hun handen in het haar. De reden van dit alles: de sollicatieprocedure voor KLB-moderator heeft 85 inzendingen opgeleverd; veel meer dan verwacht. "Het is tijd om de procedure zwaarder te maken."
De selectieprocedure voor een nieuwe KLB-moderator ging op 19 augustus van start. Kandidaten hoefden slechts één vraag te beantwoorden: "Weet jij hoe het werkt in KLB?". Het goede antwoord, "niet", werd 65 keer gegeven. Drie bijdehante users die de vraag met een simpel "ja" hebben beantwoord, kregen het voordeel van de twijfel.
Afvallers
Eén kandidaat trok zich op dramatische wijze terug. Zestien andere kandidaten vielen ook af. Ze gingen de mist in met uitvoerige bespiegelingen die zelfs voor getrainde POL-users een te lange lap tekst zijn. "We hadden een minder hoog aantal inzendingen en een groter aantal afvallers verwacht", bekent Forum Admin Opa.Bakkebaard desgevraagd.
De Forum Admin plaatste woensdagmiddag een even keurig als diplomatiek bedankje in MED, oftewel het mededelingen-forum: "Bedankt voor de vele inzendingen!". Ondertussen is de consternatie achter de schermen groot: hoe te kiezen uit de vele goede inzendingen? "We moeten toch eens gaan nadenken over een multiple choice-vragenlijst of een ingewikkelde puzzel", geeft Bakkebaard toe.
"Het wordt nu wikken en wegen om de vele goede inzendingen op waarde te schatten. Dat kan even duren", aldus Bakkebaard. "We hopen voor het einde van de maand meer duidelijkheid te geven." Waarschijnlijk gaat de allang beklonken benoeming van deadprez democratische verkiezing van de nieuwe KLB-mod in vanaf 1 oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |