het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een scquote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, us heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leukquote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
alleen voor de mensen die erin zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leuk
Ik denk dat je hiermee superveel kans maakt mod te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja Hoink, nu weer even gewoon doen.
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC
Ja dat blijkt jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
alleen voor de mensen die erin zitten.
HELA HELA, wat is dit nu?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ook
ja vond ik ook al niet zo netjesquote:
Een klein garpjequote:
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normalequote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC![]()
Sorry hoink.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, dat grapje was anders niet zo om te lachen.
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Sorry hoink.
Hoe kan ik t goedmaken??
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoorquote:
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser vanquote:Op woensdag 3 september 2014 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoor
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkstequote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser van
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietMaar ik maak gewoon lol idd
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |