Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezequote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Beter een lachquote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezete gaan posten!
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beter een lachdan een huillach
zeg ik dan altijd maar.
Lees zijn reactie terug dan weet je wat ik bedoelquote:
ohkeejjjquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.
Wat?quote:
haha, nee zo snel zelfs dat ik t niet zagquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik editte als een motherfucker zo snel.
ontopic?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Paardlants het volgende:
Maar ff ontopic: heb jij die blonde meid nog een prikje kunnen geven ?
quote:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik geef momenteel wel een blonde meid prikjes ja
Nee dat is een anderquote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Paardlants het volgende:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?
nou we zullen zien kom je ook?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moeder
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat is een anderSpreek ik niet meer.
We hebben verder toch niks remmie.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt van het weekend wel weer
quote:
doe ff normaal jong kutquote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaaha ik hoop dat je doodgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |