quote:
Slordigquote:
Dat zijn die strugglesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Wakker worden omdat je keihard moet poepen
yes, dat ben ikquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik denk dat iemand het wordt waar niemand ook maar 1 seconde aan gedacht heeft.
dat zou me niks verbazen inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
hehequote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
zit havo 5, ben vorig jaar gezaktquote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheMaar heb jij nog Engels? Zit je middelbare school?
Zit gewoon te FOK!ken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
Oh.. ik had je iets ouder geschatquote:Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zit havo 5, ben vorig jaar gezakt
nee 18quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh.. ik had je iets ouder geschatOf ben je ook echt 24 ofzo?
oh je de crew houdt niet van jequote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh je de crew houdt niet van je
Nope. Niemand dus inclusief hem/haarzelf.quote:
Is humor..Ik maak nooit fouten.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Deaadprez![]()
Faal![]()
typaids hebben![]()
deadprez
Lange 2 weken zijn dat danquote:
fokking grappigquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is humor..Ik maak nooit fouten.
Wie maken nou kans dan ik snap er niks vanquote:
Ikquote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie maken nou kans dan ik snap er niks van
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 weken om te solliciteren. Dan moeten ze alles beoordelen etc.
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je sneu vindtquote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof daar ook maar enige moeite in wordt gestoken. Het overgrote deel wordt gewoon afgeserveerd, zonder bekeken te worden. Durf ik op te wedden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
Waar kan i kdat vinden dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moederquote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar kan i kdat vinden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |