quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Ik tinder meestal eind van de avondquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag best, Frank heeft vandaag weer z'n eerste lesdag en Mortaxx zit rond dit tijdstip te Tinderen. De rest is sowieso maar mwah mwah mwah.
Nu?quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder meestal eind van de avond
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderdquote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup. maar al m'n matches zijn weer eens verdwenen. Was net de 100 weer voorbij
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekkenquote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderd
jepquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Best vermoeiend steeds die gesprekken
Btw. 1m57 turnsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel wiep je er per week?quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekken
Heb al tijden geen tindergirls gewieptquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoeveel wiep je er per week?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw. 1m57 turnsterZou doggy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
is je lengte ooit een issue?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al tijden geen tindergirls gewiept
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
NIGGER ALS HIJ ZE IN ZIJN STULPJE AAN ZIJN SABBELSABEL WILT RIJGENquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.
Zien ze inderdaad niet op tinderquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
Echt hequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Lange chicks hebben het ook vaak wel als tagline
Of ze was kki domquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Hbo dus goed mogelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Of ze was kki dom
chicks kunnen geen lengtes schattenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |