quote:
Slordigquote:
Dat zijn die strugglesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Wakker worden omdat je keihard moet poepen
yes, dat ben ikquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik denk dat iemand het wordt waar niemand ook maar 1 seconde aan gedacht heeft.
dat zou me niks verbazen inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
hehequote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
zit havo 5, ben vorig jaar gezaktquote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheMaar heb jij nog Engels? Zit je middelbare school?
Zit gewoon te FOK!ken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
vette Engels les hier, leraar zegt maak deze opdrachten (heb je na 5 min. af) en gaat vervolgens de hele les op z'n pc![]()
Oh.. ik had je iets ouder geschatquote:Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zit havo 5, ben vorig jaar gezakt
nee 18quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh.. ik had je iets ouder geschatOf ben je ook echt 24 ofzo?
oh je de crew houdt niet van jequote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh je de crew houdt niet van je
Nope. Niemand dus inclusief hem/haarzelf.quote:
Is humor..Ik maak nooit fouten.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Deaadprez![]()
Faal![]()
typaids hebben![]()
deadprez
Lange 2 weken zijn dat danquote:
fokking grappigquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is humor..Ik maak nooit fouten.
Wie maken nou kans dan ik snap er niks vanquote:
Ikquote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie maken nou kans dan ik snap er niks van
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 weken om te solliciteren. Dan moeten ze alles beoordelen etc.
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je sneu vindtquote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zkr ook een sneue sollicitatie gestuurd?
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof daar ook maar enige moeite in wordt gestoken. Het overgrote deel wordt gewoon afgeserveerd, zonder bekeken te worden. Durf ik op te wedden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
Waar kan i kdat vinden dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post er eens een keertje en je zult zien hoe gastvrij het daar is.
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moederquote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar kan i kdat vinden dan?
Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezequote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Beter een lachquote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou daar was ik zelf ook al achter, hoef je niet zo met die viezete gaan posten!
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ben Mortaxx niet en post regelmatig buiten een SC.
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beter een lachdan een huillach
zeg ik dan altijd maar.
Lees zijn reactie terug dan weet je wat ik bedoelquote:
ohkeejjjquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een huillach is tenminste eerlijk. Een lach is zo'n vieze, cynische, verdraaide kut emoticon.
Wat?quote:
haha, nee zo snel zelfs dat ik t niet zagquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik editte als een motherfucker zo snel.
ontopic?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Paardlants het volgende:
Maar ff ontopic: heb jij die blonde meid nog een prikje kunnen geven ?
quote:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik geef momenteel wel een blonde meid prikjes ja
Nee dat is een anderquote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Paardlants het volgende:
Die ene waar je 2 - 3 weken geleden stoer over deed? Die niet de eerste keer wou neuken?
nou we zullen zien kom je ook?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] BozeHaas' moeder
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat is een anderSpreek ik niet meer.
We hebben verder toch niks remmie.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt van het weekend wel weer
quote:
doe ff normaal jong kutquote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaaha ik hoop dat je doodgaat
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een scquote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja die wij allemaal niet kennen want alleen een handjevol die daar in zitten.
Wtf is slowchat eigenlijk? Wie zitten daarin? Wat is het doel? Waarom?
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, us heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leukquote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het doel van een sc is om slowchats in de rest van de topics tegen te gaan. alleen nu zit er maar een select groepje in, dus heel veel helpt het niet. maar daarom heeft bijna elk subforum een sc
alleen voor de mensen die erin zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die geforceerde slowchats zijn eigenlijk zelden leuk
Ik denk dat je hiermee superveel kans maakt mod te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja Hoink, nu weer even gewoon doen.
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC
Ja dat blijkt jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
alleen voor de mensen die erin zitten.
HELA HELA, wat is dit nu?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
BT zie je overal, Hoink zie je (helaas) overal, en deadprez ook
ja vond ik ook al niet zo netjesquote:
Een klein garpjequote:
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normalequote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dus gewoon om elkaar te verneuken en uit teschelden zonder dat dat ten koste gaat van andere topics? Die worden dan alleen maar leger dan.
Tevens zie ik dat 50% hier van die sneue kutten als BlauweTijger zijn, en de andere 50% ken ik niet, dus die komen gewoon niet buiten SC![]()
Sorry hoink.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, dat grapje was anders niet zo om te lachen.
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Sorry hoink.
Hoe kan ik t goedmaken??
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal je vergeven. Dan heeft mijn doop en vormsel nog een beetje effect gehad.
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoorquote:
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser vanquote:Op woensdag 3 september 2014 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vorig jaar was de GTA V sc erg leuk hoor
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkstequote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het ver verleden wel eens een SC bijgewoond, maar je word er geen kwaliteitsuser van
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom zou je kwaliteitsuser willen worden, gewoon lol maken op het forum is het belangrijkste
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nietMaar ik maak gewoon lol idd
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Precies doe ik ook, en ik ben top kwaliteitsuser met een concentratie van 89% puur.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |