Welcome to the club..quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%
Slowchat = heavy, man. Maar "klapjosti"quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normale
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef BozeHaas het volgende:
Beter zetten ze alle sollicitaties online.
De sollicitaties zijn net gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
quote:
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn net gesloten.
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
Oh oke knul.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?
Ik sluit in/uit principe geen topics. Ik sluit de user(s).quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.
Ben 1/2 eeuw...Embryo.quote:
Kus op je boosquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat maakt het nog een hele hoop triester
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.
En dat mag. Zolang je het voorgenoemde onthoudt.
WTF is een Blauwe Tijger? Bevroren?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
Lekker schat? ik wil je knuistje..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
ik kon het niet laten, sorry jongens.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.
Doe gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond nog een keer, als er meer mensen zijn
Dacht eraan om een topic te maken als de mods off zijn, maar zo evil ben ik niet
wat spannendquote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht eraan om een topic te maken als de mods off zijn, maar zo evil ben ik niet
Do no evil. (Google motto)quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke vanavond, rond 21:00quote:
Sneakattack.quote:
Eensquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt weer een mod nemen die al ergens anders mod is.gay
FOK! is soms erg gay inderdaad. Misschien was hij populair bij de crewquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt weer een mod nemen die al ergens anders mod is.gay
Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Nu de sollicitatieronde gesloten is voel ik wel intense spijt dat ik niet gesolliciteerd heb
precies de reden dat ik heb gesolliciteerdquote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Nu de sollicitatieronde gesloten is voel ik wel intense spijt dat ik niet gesolliciteerd heb
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.quote:
Toch is KLB wel jouw favoriete sub forum als ik een korte blik werp naar je pohi.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.
Ja, da's waar ook. Congrats S. (Verder weet ik de naam niet meer)28quote:Op woensdag 3 september 2014 14:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
. KLB is me te min. Klapjosti's a go go. Mijn sollicitatie was onspecifiek.
haha inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker voor deadprez trouwensniets tegen die knul maar je zo in de picture zetten, zoveel extra moeite voor al die zieltjes en dan nog naast het net vissen
Mijn POHI heeft 4 pagina's. Maar zit de laatste mnd. hier veel idd. Ha ha die SOA Haas.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toch is KLB wel jouw favoriete sub forum als ik een korte blik werp naar je pohi.
Hoe weet je dat hij het niet is dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker voor deadprez trouwensniets tegen die knul maar je zo in de picture zetten, zoveel extra moeite voor al die zieltjes en dan nog naast het net vissen
Hij is volwassen genoeg...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
MED / Nieuwe KLB mod.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het niet is dan?
True, ook niet om hem. Hij kan het vast handelen maar toch...quote:
Ze zochten 1 mod toch? en stevenmac is het geworden...?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het niet is dan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, ook niet om hem. Hij kan het vast handelen maar toch...
[..]
Ze zochten 1 mod toch? en stevenmac is het geworden...?
Goeie post nootmans.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |