Welcome to the club..quote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik maak definitly the meeste kans want kwaliteitsuser met een concentratie van 89%
Slowchat = heavy, man. Maar "klapjosti"quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
slowchat betekent niet meteen schelden en verneuken, maar gewoon praten over wat je wil zonder off-topic te gaan omdat de sc's geen topics zijn zoals normale
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef BozeHaas het volgende:
Beter zetten ze alle sollicitaties online.
De sollicitaties zijn net gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
quote:
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn net gesloten.
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik heb het zo;n 2u. geleden overwogen maar ik heb al genoeg struggle met (kut) users. Maybe later, when I'm hired.
Oh oke knul.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, knul. Solliciteren heb ik eergisteren al gedaan maar publiceren (nog) niet. Dyslectisch?
Ik sluit in/uit principe geen topics. Ik sluit de user(s).quote:Op woensdag 3 september 2014 13:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een feministische mod in KLB, dan ga je waarschijnlijk 50% van de topics sluiten.
Ben 1/2 eeuw...Embryo.quote:
Kus op je boosquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n Mortaxx weet je wel. Weer zo'n klapjosti uit de SC die je nooit daarbuiten ziet.
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat maakt het nog een hele hoop triester
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Opinies zijn als assholes, iedereen heeft er 1tje.
En dat mag. Zolang je het voorgenoemde onthoudt.
WTF is een Blauwe Tijger? Bevroren?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
Lekker schat? ik wil je knuistje..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En jouw asshole is als de verdediging van Manchester United. 1 groot gat.
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JONGENS HET IS BEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Nieuwe KLB mod.
ik kon het niet laten, sorry jongens.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. waar dus niemand ook maar 1 seconde over heeft nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |